Doorverwezen naar gynaecoloog

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miss me, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Gelukkig, muntje! Vind het fijn dat ik ook niet de enige ben die dit zo voelt. Weet ook wel onze tijd komt ook wel, maar toch.;)
    Dankje voor je begrip!! :D

2. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Waar ik zelf mee moet uitkijken is dat ik denk: als t deze maand lukt kan ik t dan n dan vertellen , dan uitgerekend enzo, moet ik niet meer doen.
    Maar ja, beetje dromen he.. En positief blijven!!

3. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Ooh Ja dat doe ik ook, haha! Heb je allemaal handige apps voor, is leuk voor de fantasie! Maar inderdaad positief blijven, dat is het beste!

Hoe gaat het verder met jou? Heb je binnenkort weer een echo?

4. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ik heb woensdag een echo.. T gaat wel , merk wel dat ik veel spanning heb wat op m'n spieren slaat. Ik heb ook fibro.. Dus kan elke week wel naar de kraker maarja dat mag dan weer niet. Mijn rug zit dus steeds vast en beperkt me met ademhalen.. Zwaar irritant!!!

5. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Ooh spannend, hopelijk zijn ze nu wel gegroeid! Vervelend dat die spanningen op je spieren slaat. Hopelijk gaat het gauw beter.

Hier, nog niet ongesteld, wel onwijze buikkrampen dus zal wel snel komen. Rare is dat ik gisteren een kleine daling in mijn temp had en vandaag was ie weer hoger. Snap er niks meer van. Afwachten maar...

6. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    O spannend zeg, tempen jullie allemaal?
    Ik ben er mee gestopt, vond eigenlijk dat ik er al wel genoeg mee bezig was nu.. Anders staat me hoofd nergens anders meer na zeg maar. Of is dit dom en kan ik t beter wel weer gaan doen?

Ja t is heel vervelend dat dat direct op m'n spieren slaat. Als ik zwanger ben mag ik ook niet gekraakt worden. Kan ik best tegenop zien.. Maar daar ga ik nu nog niet over inzitten:)

Fijne dag vandaag!!

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @amely: nee je zeurt niet hoor!! Hier vliegen de zwangeren ook ineens om de oren, gewoon niet leuk meer :(

@vertellen: mijn ouders, schoonouders en beste vriendin weten van het traject en zwanger worden. We hebben t hun direct verteld toen we met de pil stopte, dus ik hou ze nu ook een beetje op de hoogte.

Ik heb weer niet zon goed nieuws.. Vanochtend ben ik weer bij de gyn geweest.
    Weer geen reactie te zien, geen eitjes. nu heb ik Provera meegekregen om m'n mensturatie op te wekken. Dit moet ik 7 dagen slikken en dan 3 tot 5 dagen later word ik dan ongi..

Pff een die gyn was me toch een eikel.. Bahbah.. Hij kreeg m'n linkereierstok niet gevonden en moest daarvoor rare fratsen uithalen. M'n baarmoeder aan de kant duwen en zat behoorlijk met die echostaaf in me te roeren. Deed echt zeer op een gegeven moment.
    Bij hem plan ik dus noooooit meer een afspraak! Ben blij als ik gewoon weer naar m'n eigen gyn kan. Die is tenminste wel fijn!

Toen hij t recept voor Provera schreef vroeg die klotegyn aan mij hoe veel ik moest hebben?! Weet ik veel, ik ben geen gyn en heb die medicijnen ook nog nooit gehad... Dus ik hoop maar dat ie t goed heeft gedaan
    Ik heb nog om een belafapraak met m'n eigen gyn gevraagd. Dan kan ik de bijwerkingen en gang van zaken nog even bespreken. Dat is vrijdag tussen 11 en 1 uur.

Daarna dus een afspraak bij de internist.. Dat was ook al niet goed.. schildklier werkt nu dus echt te snel, ik heb Hashimoto (trage schildklier). TSH was nu 0,03 dus weer gezakt sinds begin januari. Nu moet ik een pilletje minder gaan pakken. En over 6 weken weer bloed prikken en terugkomen.

Niet echt leuk nieuws dus deze ochtend... Hopelijk gauw na de Provera ongi, want dan kunnen we weer door!

8. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    ah flora.. balen.. gatsie wat een gedoe he..!
    ik heb provera gehad, had ik meer bijwerkingen van dan bij clomid, en werd na 5 dagen ongesteld..
    krijg je dan clomid 100 mg?

k ben bang dat k morgen ook dat te horen krijg..
    soms geloof ik t allemaal nog niet.. dan denk ik: zou ik nou echt niet zwanger kunnen raken gewoon? de ontkenningsfase :)

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Jep nu 100mg.

Hoeveel mg Provera en hoe veel dagen heb je dat geslikt? Kreeg een beetje het idee dat die gyn wat aan het aanklooien was..

Ik duim voor je muntje! Zou mooi zijn als er toch een eitje is gegroeid!

10. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    5 dagen.. mg weet ik niet meer..wat krijg jij? ik denk 10 mg, sommige krijgen 10 dagen 5 mg..

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ja ik heb 7 dagen 5mg... Daarom twijfel ik een beetje..

12. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    O dat is vreemd, maar misschien als je het bij Google in tik dat er wat boven komt? Heb me daar ook niet in verdiept eigenlijk..

13. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Jeetje Flora, wat een stomme gyn, zeg! Je zou toch zeggen dat ze kundig zijn en zeker weten wat ze aan het doen zijn! Hebben ze nota bene voor gestudeerd! Hopelijk slaat de clomid nu wel aan!

Ik had 10 dagen provera 5mg, dus ook weer heel anders dan bij jullie. Weet niet waarom dat is.

Heb vandaag niet mijn dag, kreeg te horen dat mijn contract in mei niet word verlengt! En de reden....echt belachelijk! Is echt net bevorderden voor stress! :( Maar goed, laat ik toch maar positief proberen te zijn...zucht!

14. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Hmmmm morgen toch maar even naar de gyn bellen... Misschien moet ik toch nog 3 pilletjes erbij hebben.

@Amely: ahh wat balen zeg, dat je contract niet wordt verlengd :(:( Is dit je 3e contract? Zodat ze je niet vast in diest hoeven te nemen?

Over werk gesproken, wat doen jullie voor werk?

Ik ben zelf ambulant hulpverlener. Dus ik kom bij mensen thuis om over hun problemen te praten en deze aan te pakken. Dit kan van alles zijn rouwverwerking, scheidingen, opvoedondersteuning, schulden en ga zo maar door.

15. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Nee was eerste jaarcontract. Is nogal een lang verhaal en wil ik niet echt hier zo openbaar op het forum zetten... Werk (voor nu nog) in de gehandicaptenzorg.
    Klinkt leuk, ambulante hulpverlening!

Hou oud zijn jullie eigenlijk? Ik ben 26 en Vl is 27 jaar.

Hebben jullie al lang een kinderwens? Wij wilden eigenlijk volgend jaar pas aan onze kinderwens beginnen. Was wel in 2011 gestopt met de pil, kan niet zo goed tegen die hormonentroep. Maar kwamen er toen achter dat mijn cyclus onregelmatig was. Uiteindelijk diagnose pcos en omdat je daar moeilijker zwanger mee kan raken hebben we besloten om gelijk met onze kinderwens te beginnen. Heb verschillende mensen om mij heen (zijn midden dertig) waarbij het niet lukt om zwanger te worden en zitten al jaren in het ivf traject. We zijn nu nog jong en wie weet hoe lang het duurt. :D

16. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ah amely dat is balen..

Ik ben 21 en mijn man word donderdag 27.. Gestopt met de pil om te kijken hoe mijn spieren zouden reageren, en hetzelfde verhaal, te horen gekregen dat ik pco heb dus gelijk ervoor gaan.
    Van t weekend bleef mijn neefje van 13 weken logeren, zo leuk. En mijn man vind het tot mijn verbazing super leuk. We gingen naar de markt en hij wilde constant achter de wagen lopen enzo.. Erg leuk on te zien:)

17. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    O en ik ben assistent drogist..

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik ben 24 en ML is 28.

Vanochtend toch nog maar even naar m'n eigen gyn gebeld. En ja hoor... Provera klopte dus voor geen meter. Eigen gyn was ff niet zo blij met z'n collega ;)
    Nu heb ik voor 10 dagen 10mg gekregen, vanmiddag even ophalen bij de apotheek.

In eerste instantie wilde wij februari 2012 met de pil stoppen(na onze Thailand rondreis). Maar ML had me zomer 2011 ten huwelijk gevraagd! En ik wilde niet zwanger trouwen. Dus daarom hadden we het even uitgesteld tot na ons huwelijk.
    27 april zijn we getrouwd, ik heb mijn pilstrip afgemaakt en toen zijn we ervoor gegaan :D

19. Miss me

Miss me Actief lid

30 okt 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ha meiden!

Flora, wat naar dat de gyn zo deed....:(. Tis al niet nix...en dan ook nog zo'n man.. och meen he nirt...gelukkig dat je ff hebt gebeld!!
    Amely: wat vervelend zeg van he werk. Hoest verder...nog niet ongi?
    Muntje hoest daar???

Ik ben 26 en ml 28

Verder heb ik nog nvraag. Vrijdag belt de gyn met uitslag van tbloed. Is het goed..dan mag ik starten met provera. Alleen vanmorgen heb ik mn urine weggebracht en blijk ik een blaasont te hebben.,.,:(. Zou ik met een kuur wel of niet mogen beginnen met provera vrijdag??? Wat denken jullie???

Groetjes!!!

20. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Ik heb geen idee, miss me! Waarom zou dat niet mogen, is toch ingesteldheid opwekken? Ik zou even aan de gyn of huisarts vragen.

Nou meiden, ik ben net ongesteld geworden! Bah!
    Morgen het ziekenhuis bellen voor een receptje clomid en de echo te plannen. ;)

Deel Deze Pagina