Dit stelt me wel een beetje gerust; dank je wel hoor! Ik hoop dat het met medicatie op te lossen is. Ik ben niet vies van pillen slikken om maar te zeggen.
Ik ben al héél vaak bij de neuroloog geweest. Eerste keer wat testjes, wegen en meten en vragen beantwoorden. Ik kreeg ook een ct scan. Kwam toen niks uit. Uiteindelijk is de diagnose clusterhoofdpijn gesteld. Vreselijk! Ik wil je veel sterkte wensen en laat je niet zomaar afwimpelen. Mocht je vragen hebben, pb me gerust!
Dat weet ik natuurlijk niet maar hoopte eigenlijk dat je dacht gelukkig ik heb geen epileptische aanvallen dus die tumor zal er ook wel niet zitten. Helaas missie zorgen wegnemen mislukt.
Dit zijn idd eerder tekenen van een hersentumor. Alleen hoofdpijn eigenlijk nooit. Maar ik snap je stress hoor! Maar ik wil je toch aanmoedigen juist wel duidelijk aan te geven waar je bang voor bent. Toevallig vandaag ook voor zoiets naar de kno-arts geweest met spoed. Had al een maand oorpijn en een zere keel aan 1 kant. Huisarts kon niets vinden. Ook 3 keer zomaar spontaan bloed in Mn mond. Dan gaan alle alarmbellen af: tumor in hoofd/hals-gebied. Ik heb het de beste man meteen gezegd. Dat ik doodsbang was dat het iets ernstigs was. Mede daardoor heeft hij alles zeer nauwkeurig doorgelopen en bij elke stap duidelijk uitgelegd waarom hij daar niet aan dacht. Als een arts mij alleen zou zeggen: ‘niets aan de hand’, dan zou ik denken: heeft hij wel goed gekeken, deed hij er niet te makkelijk over. Misschien vond hij me wel een zeikwijf en heeft me daarom niet serieus genomen... Door zijn uitleg en beredenering, die ik goed kon volgen, kreeg ik pas echt rust. Sterkte met wachten tot morgen!
Ja misschien is het wel een goed idee om meteen aan te geven waar ik bang voor ben. Haal ik meteen de angel eruit.
Met clusterhoofdpijn kan je echt niets meer. Niet eens opstaan of lopen, dus dat is het niet. Je wil dan alleen maar met je hoofd tegen de muur bonken. Hier helaas een ervaringsdeskundige Ik heb een combi van migraine, cluster en spanningshoofdpijn, dus ik ben met alles bekend en wissel gewoon af. Ik maak er nu een grapje van, maar het is gewoon dramatisch. Eigenlijk het hele jaar dus hoofdpijn met periodes van migraine (te behandelen met injecties) en af en toe een clusterhoofdpijn aanval. Daarvoor heb ik zuurstof in huis om de aanvallen door te komen. Als ik het zo lees past het het best bij spanningshoofdpijn, maar de arts zal wat testjes doen en evt een mri en dan met de conclusie komen
En wat doe je tegen spanningshoofdpijn? Medicatie of stressvermindering? Die laatste is natuurlijk lastig.
Succes vandaag! Hoelaat moet je? Spanningshoofdpijn kan je verhelpen door te ontspannen. Stress is een grote boosdoener.
Goh klinkt bekend. 2 weken terug hoofdpijn 3 dagen lang wilde door de muren zoveel pijn. Niets hielp. En spugen. Huisarts op vakantie en de vervanger een ramp. Moest langs komen wist alleen niet hoe. Dus dan naar de fysio nou er zit dus heel wat spieren die hoofdpijn kunnen geven. En een gaf mij die, ben losjes gemaakt niet extreem nog. Dit werkte tot ik een week later weer een aanval kreeg. Toch maar naar de vervangerd huisarts maar dit duurde nog 2 hele dagen. Ik dus naar de hap bleek dus wel migraine en medicijnen gekregen die me wel hielpen. Fysio pas bij de 3 x merkte ik echt wel verschil. Dus ik zou ook wel even kijken of dit ook voor jou gaat helpen. Ook ik heb al maanden stres en nu komt alles er uit. En mijn nek rug zat dus helemaal vast. Wat wel belangrijk is niet een die je een massage geeft dat je ineen keer los zit dit moet langzaam. En die medicatie tegen misselijk zijn staat daar niet ook bijwerking hoofdpijn? Deze mocht ik niet meer kreeg hele sterke pijn medicatie waardoor de misselijkheid weg nam.
Hoi, Nou ik ben geweest. Testjes lieten niets geks zien. Ik krijg vrijdag een MRI. Maandag volgt dan de uitslag.
Ik heb nu diclo 50 mg. Doet niks. En primperan. Doet redelijk wat. Is het enige wat ik mag hebben vanwege m’n ogen qua middel tegen misselijkheid. En oxycodon 5 mg. Doet niks.