Ik heb een paar jaar geleden ook ernstige hoofdpijn gehad. Op den duur ook morfinepleisters en tramadol, hielp niets. Na een ruggemergpunctie bleek het een virale hersenvliesontsteking te zijn. Is dat nog besproken?
War fijn dat je zo snel terecht kunt voor de MRI! Helaas dus nog even wachten voor er duidelijkheid is. Heb je wel betere pijnstillers gekregen?
Dank je wel. Maandag uitslag. Pijnstillers nog steeds hetzelfde als eerst. Ze wilden niet nog zwaarder gaan omdat het al zo zwaar is.
Nee. Ik vroeg ernaar maar toen ze ze (het was een vrouw): dat ga ik niet zeggen. Ik kan ernaast zitten en dan maak ik je ongerust. Ze zei wel; ogenschijnlijk heb ik een gezond iemand tegenover me zitten die goed reageert op de testjes. Maar ik heb ook meegemaakt dat dit niets hoeft te zeggen als we de scan bekijken. Ik werd alleen maar zenuwachtiger hiervan
Ik wilde nog even zeggen dat ik het echt heel lief vind dat je er telkens naar vraagt. Het komt oprecht geïnteresseerd over en dat waardeer ik echt heel erg! Dank je wel.
Overigens geldt bovenstaande ook voor alle anderen die de moeite nemen om mij op te beuren en te helpen. Het zet me ook aan het denken over mijn deelname hier aan sommige gesprekken. Interesse is echt heel fijn.
Ja ik vind het echt heel snel, als ik onder de MRI moet duurt het 6 weken voor ik de uitslag heb. Zenuwslopend. Jij hebt nu een CT scan toch?
Wat ze zegt is wel de waarheid, ze mogen geen informatie achterlaten. Dus als zij zegt: 'zoals het er nu uit ziet heb ik een gezond persoon voor mij', dan is dat wat ze echt denkt afwachten of de scan dat beaamt natuurlijk. Gelukkig maandag al de uitslag!
Ja ik moet structureel de rest van mijn leven onder de MRI helaas. Wegens anorysma’s die ik misschien genetisch gezien kan krijgen. ( heb nu wel iets in mijn nek richting mijn hoofd zitten, maar dat was niet iets gevaarlijks.) Maar ik kan wel ten alle tijden de scans afzeggen als ik het toch niet wil weten zeg maar.
Heel veel sterkte, ik kan me je angst heel goed voorstellen. Zo naar die pijn! Fijn dat je maandag meer weet, en tot die tijd lekker veel van je afschrijven hier. ❤️