Ik zie nu pas dit topic. Ik heb ook een lipoom in mijn nek. Is de laatse jaren best gegroeid, is nu iets van 5 bij 7 cm. Ik heb over een maand een afspraak in het ziekenhuis zodat de chirurg er naar kan kijken. Maar man wat heb ik een last van dat ding. Drukt op m'n wervel, zo vervelend.
Mijne wordt 3 september weggehaald onder volledige narcose. Jij sterkte en succes! Goed benadrukken dat ie weg moet hoor!
Het lijkt alsof jij verstand hebt van dit medicijn. Mag ik wat vragen? Ik was het vergeten afgelopen maandagavond dus ik dacht; ik doe slim en neem hem dinsdagochtend. Niet te doen, zacht uitgedrukt. Ik viel dus gewoon in slaap op m’n werk! Ik dacht dat ik redelijk op dit medicijn was ingesteld, maar na het twee dagen ‘vergeten’ (ik slik ook nog andere medicatie dus de pijn was veel minder dus niet aan gedacht) te zijn ben ik gisteravond weer begonnen. En nu ben ik me toch een partij moe! Zit helemaal in m’n benen. Moet ik nou weer opnieuw beginnen met ‘instellen’? Dat wazige in m’n hoofd is weg.
Dankje! Jij ook veel succes! Mag ik vragen waarom onder volledige narcose? Waar zit de bult precies bij jou? En hoe groot?
Ik slik dat medicijn voor de tweede keer nu, bijwerkingen kunnen zeker 6 weken aanhouden, dan moet t over gaan.ik was erg moe en slap in t begin. Maar je kan t beter in de avond nemen, als e t vergeet gewoon overslaan.
En sterkte met de komende tijd, hopelijk ben je volgende maand verlost van de pijn. Wat duurt dat dan nog lang, eigenlijk.
In m’n nek. Hij is ruim 5 cm groot. Chirurg zei dat hij op een plek zit die nogal gevoelig is en zonder volledige narcose zou het pijnlijk kunnen zijn. Ik weet het ook niet verder. Heb ermee ingestemd. Vind het niet zo’n probleem.
Ja duurt inderdaad nog lang. Het kon ook in de eerste week van augustus maar ik mag daarna 3 weken niet zwemmen en we gaan 16 augustus 2 weken naar Zuid Frankrijk in een huis met zwembad en ik wil gewoon met de kinderen kunnen zwemmen (en ‘s avonds in m’n blootje met m’n man ). Hahahaha, sorry. Flauwe opmerking.
s ochtends nemen is idd niet zo handig maar ik denk dat je na twee dagen echt niet helemaal opnieuw hoeft te beginnen hoor. Die moeheid in je benen kan ook toeval zijn . Ik gok dat je max 25 mg slikt ( waarschijnlijk nog minder( Ik heb amitripryline als AD geslikt en op z'n max 225 mg en stond nog op m'n benen ( gelukkig ging het toen ook wat doen. )
Pfff schiet gelijk in de stress. Bij mij dus ook in de nek en ook zo groot, dus ik vrees het ergste. Ben heel benieuwd en dan vooral naar hoe het zal zijn om zonder de bult te leven. Of het echt scheelt in hoe vaak ik hoofdpijn heb. En of de nekklachten verdwijnen.
Niet alle reacties gelezen maar alleen de op. Dus misschien mosterd Mijn man is ook doorverwezen naar n neuroloog vanwege hoofdpijn. Bleek clusterhoofdpijn te zijn. Er is voor de zekerheid wel n mri van zijn hoofd gemaakt om iets anders uit te sluiten. Kreeg verapamil voor de hoofdpijnperiodes en mag die zelf opstarten en weer afbouwen. Helpt goed gelukkig, want clusterhoofdpijn is echt de hel. Succes!!!!
Waarom schiet je in de stress? Wat je zegt over dat benieuwd zijn; dat ben ik ook! Laat je het even weten hoe het bij jou ging? Komt goed!