Spannend hoor! Heel veel succes vanmiddag! Hopelijk krijgen jullie goed nieuws. We horen je na afloop wel. Liefs Corina
Spannend hoor meid, ik hoop voor jullie dat alles toch nog positief zal uit pakken voor jullie. En dat je ventje niks aan over heb gehouden van die chemokuren. Heel veel succes in de MMM en ik hoop dat het voor jullie geen lange weg zal zijn.
Heel veel succes meid. Ben benieuwd hoe het gaat verlopen. Laat je het ons snel weten? Groetjes, Jaycey
Heel veel succes vanmidag! Er wordt volop voor jullie geduimd. Ben ook nog groentje hier dus wie weet kun jij me vertellen wat de walvisclub is? NOgmaals succes vanmiddag ben benieuwd naar het resultaat! Liefs Ester.
Hoi Meiden, SORRY ! Gistermiddag zaten we zonder internet verbinding dus vandaar mijn late reactie. De gyn was een leuke jonge vrouw en nam ruim de tijd voor ons verhaal. Het zaad van mijn mannetje moet dinsdag ingeleverd worden en ik moest op cyclesdag 21 bloed laten prikken, zat gister op dag 20 dus mocht ik meteen laten prikken. Dinsdag 13 maart krijgen we de uitslag van het zaad onderzoek en het bloed en vanuit daar wordt een eventueel verder plan besproken. We hbben er een goed gevoel aan overgehouden ! Liefs, Bibu.
Gelukkig maar, je gevoel is heel belangrijk! Fijn dat je weer een stapje verder kunt nu in de onderzoeken. Handig ook dat je meteen kon prikken! Succes verder voor jullie. Hopelijk gaat het allemaal positief verder! Liefs Ester.
Fijn dat je er een goed gevoel aan hebt overgehouden! Ik ben heel benieuwd wat er uit de onderzoeken komt, en hoe het behandel plan eventueel gaat verlopen... Succes!
Daar ben ik blij om, dat je met een goed gevoel daar weg ben gegaan. En gelukkig heb je het ook getroffen met je gyna, dat ze de tijd voor jullie heb genomen. Ik hoop voor jullie dat je de 13e positief uitslag krijg te horen. Succes. Groetjes Jolie
Hoi hoi, Zoals vast al wel was opgevallen hadden mijn mannetje en ik vanmorgen een super positieve test in handen. Dat heeft dus al uitgewezen dat het zaad van mijn mannetje zijn werk heeft mogen doen en dat de verdere gang in de MMM ons bespaard zal blijven. We zijn zooo blij, kunnen het nog maar amper geloven. Ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle lieve woorden en ik zal zeker nog meelezen hier hoor. Ik strooi een lading hormoontjes hier en hoop dat vele van jullie snel het onwijze gevoel mogen krijgen wat wij nu hebben ! *************************************** Liefs, Bibu !
Gefeliciteerd meid, ik ben blij om te lezen dat het raak is en dat jullie nu kunnen genieten van je zwangerschap. Groetjes Jolie
Oh Bibu, wat overheerlijk nieuws! Het is je van harte gegund! Je schreef dat je aan de afspraak een goed gevoel had overgehouden. Geen wonder je bent ZWANGER! Liefs en suc6! Marjo
Je bent zwanger! Geweldig! Gefeliciteerd meid geniet ervan samen met je mannetje...pfff wou dat wij al zover waren maar dat geld vast ook voor de rest van de meiden hier! Hoe is 't met Muuske inmiddels? Trek je 't allemaal nog een beetje? Liefs Ester.