Ik ben blij.... vandaag hadden we de samenlevingstest bij de gyn. Alles zag er goed uit. Dus das mooi nieuws! Nu rest nog een HSG onderzoek en dan is het helemaal afgerond, maar dat hsg onderzoek vind volgende maand pas plaats. Hopelijk niet natuurlijk want we hopen dan toch zwanger te zijn! Na 12 maanden mag het wel.... Dit wilde ik even kwijt. We vonden het vanmorgen zo spannend, ik ben er helemaal vol van. Ik wens iedereen heel veel geluk met zwanger worden! Wij zijn in ieder geval heel positief nu, "positif thinking!" Byebye
Ik kan me voorstellen dat je je zo happy voelt! Ik had dat gevoel vorige week toen we hoorden dat ICSI toch nog mogelijk was voor ons. Geniet ervan meid! En Muuske voel je je al iets beter? Ik hoop het wel maar getver wat ontzettend rot voor je. Ik kan er soms nog steeds niet bij dat wat voor de 1 zo simpel is bij de ander zo moeilijk is. Sterkte meid. Liefs Ester
@ Ja hoor Stienke: We slepen ons er wel doorheen hoor! Tja, er zijn geen 2 mensen die hetzelfde reageren zij me behandelend arts! Rist nemen en naar me eigen lichaam luisteren! En het de tijd geven het te verwerken! Hopelijk horen we a.s. maandag meer tijdens het evaluatiegesprek. Liefs Marjo
Zo, dat klink al weer optimistisch zeg! Ben benieuwd wat je maandag te horen krijgt. Zorg inderdaad goed voor je rust en misschien kan iemand ff een bloemetje voor je halen al is het alleen maar dat het dan een beetje gezellig en fris lijkt in huis. Liefs Ester
Ik hoop ook voor je dat je voor de hsg zwanger ben, en dat je snel uit de MMM gaat. Heel veel succes. Groetjes Jolie
Nou meid, Hou deze positieve gedachtes vast meid! heel veel geluk, ik hoop dat jullie gauw zwanger zijn! Elmo