Zwangerschapssymptomen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nurse89, Feb 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

#1 Nurse89, Feb 19, 2014
    Last edited by a moderator: Feb 19, 2014
    Hallo Dames,

Ik heb een vraagje. Sinds afgelopen vrijdag ben ik enorm vermoeid, zodanig dat ik ook regelmatig even moet gaan liggen vanwege moeheid of omdat ik me even slecht voel. Ook had ik tot vanmiddag pijnlijke borsten. Ik twijfel er nog aan, maar ik heb nog nooit pijnlijke borsten gehad en die extreme vermoeidheid herken ik niet, dus ik vermoed en hoop dat ik zwanger ben.... Maar.... Soms, heb ik ook nergens last van. Kun je eventueel zwanger zijn en even nergens last hebben? Ik twijfel zo! Volgende week is mijn nod.

Gr

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik zit in EXACT jou schuitje! zelfde verhaal, moe... had ook erg rommelige darmen, en nu sinds vanmiddag zere boobs.... maar het schommelt de hele week al van, ik voel wel wat, ik voel niets etc.... is gewoon onzekerheid, hoop en hopelijk is het echt iets!! maar meer dan afwachten kunnen we niet :)

Ik had bij mijn vorige zwangerschap alleen last van obstipatie.... verder geen extreem zere boobs, nooit misselijk geweest, geen last van reuk etc..... echt nergens last van!! toen bijna elke week een test gedaan om te zien dat ik nog zwanger was hahaha, en pas bij 11 weken de eerste echo geloofde ik het!

3. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Nou babebabe, dan moeten we elkaar maar gaan volgen!! Wanneer heb jij je nod?? Ik had een uur geleden geen pijn meer en nu voel ik weer een trekkend gevoel. Ik vind het zo vreemd! Ik slaap ook sinds 2 dagen slecht, misschien de spanning? Of toch weer een zwangerschapssymptoom... En verder had ik de dag na mijn eisprong heel veel afscheiding (en ik heb altijd maar kleine beetjes) Maarja, dat is nu dus ook weer naar kleine beetjes gegaan. Had trouwens, kort na mijn eisprong sterk het gevoel dat het raak was...Maarja nu twijfel ik dus weer.....

4. Candle26

Candle26 Niet meer actief

Hoi!

Ook ik herken je 'klachten'. Ik zit nu 2 dagen voor mijn NOD, en de afgelopen dagen voel ik verschillende 'symptomen' welke ik niet herken! Maar.. ook soms een dag ertussen gehad dat ik nergens last van had! Ik hoop voor je dat je zwanger mag zijn!

Liefs Candle

5. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Dankje!! Voor jou ook succes candle26, ik duim voor je mee! Hou je me op de hoogte? Als jij t zelfde hebt en zwanger bent....heb ik ook goede hoop, haha!

6. Candle26

Ik hoop met je mee! Ik weet het nog niet.. zit dus ook nog in spannende afwachting!... Mag vrijdag testen... :D Maar je kent het wel, alle symptomen die je ervaart, zoek je op en elke symptoom wordt wel weer bevestigd door iemand die al zwanger is.. het blijft afwachten..

Hou je ons hier ook op de hoogte? Ik ben heel benieuwd! :)

7. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Ja klopt je hebt gelijk! Dus even nu op de ontspan - modus....ik hou je op de hoogte in dit topic, al weet ik niet precies wanneer ik mn nod heb. Ik vermoed of 26 of de 27e pas :(

8. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

Feb 19, 2014
    815
    59
    28
    Female
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Altijd moeilijk om er niet op te letten..

9. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Jaaa helemaal waar! Ik droom er zelfs van!!

10. Candle26

Voor mij is dit nog maar de 1e ronde hoor, de cylcussen die je in mijn handtekening ziet zijn de 3 maanden van het 'ontpillen'..

11. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

Feb 19, 2014
    815
    59
    28
    Female
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Ik ook Nurse! Om gek van te worden! Word je wakker en er is helemaal geen kleintje bij je.. :(

Hoelang zijn jullie al bezig?

12. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

Feb 19, 2014
    815
    59
    28
    Female
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Oh dus je bent pas begonnen ermee. Wij zijn al bijna 3 jaar ermee bezig.
    Bij de dokter geweest en alles is in orde. Maar het wil gewoon niet lukken.

En de laatste tijd zijn er opeeens zoooooveel zwangeren om je heen en dan ga je echt depressief worden.

13. Candle26

Ja wij zijn nog maar pas begonnen. Ik heb me van tevoren wel al ingelezen op deze pagina's en ben me bewust van alle dames die al lang met spanningen e.d. zitten, daarom ook dikke knuffel voor jullie!!

Ik kan natuurlijk wel alle cliche's gaan typen hiero maar daar zit je denk ik ook niet op te wachten! Maar, ik wil je wel even laten weten dat ik aan jullie denk, bij deze!

14. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

We zijn nu eigenlijk pas begonnen, ben in oktober gestopt met de pil dus zit eigenlijk pas in ronde4. Ik had voorheen ook steeds van die depressed- gedachten omdat iedereen die ik ken binnen 1 maand zwanger was(moeder, zus, vriendinnen) , maar na mijn ei heb ik een bepaalde rust over me heen gekregen, in de zin van....t komt wel goed. Natuurlijk ben ik er wel nog veel mee bezig. Candle mijn dokter zei dat ontpillen onzin was en dat je na 1 maand alle hormonen uit je lichaam zijn dus ook geen klachten meer hebt... Maarja, internet staat er wel vol mee. Malika89, zijn jullie nu 3 jaar "natuurlijk" bezig of zit je in de medische molen? Succes!

15. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

Feb 19, 2014
    815
    59
    28
    Female
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    We zijn natuurlijk bezig. Ik wil geen medische hulp :)

Als het komt, dan komt het. Zo niet, dan moet ik ermee leven. Het klinkt hard maar na bijna 3jr ben je het echt zat. Elke maand wanneer de duiveltjes komen, dan ben ik helemaal van slag..

16. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Mooie gedachte, als t komt dan komt t.... :) respect voor jou hoor (dat je t op de natuurlijke weg wil, ondanks elke maand weer die teleurstelling)! Nou, succes dames, ik ga proberen even ergens anders mee bezig te zijn ..... Zucht.....

17. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

Feb 19, 2014
    815
    59
    28
    Female
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Bedankt :) hou je ons op de hoogte?

18. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Natuurlijk, zal alleen nog ff duren (26 of 27 feb mijn nod) vermoed ik..... Zoals je ziet is m'n cyclus nog vrij onregelmatig en heb ik soms een uitschieter! Zit vandaag op dag 29... En was rond 10 t/m 13 vruchtbaar dus ik reken hier maar ff twee weken bij. nou, tot gauw maar weer!

19. Candle26

Fijne avond dames en ik hoop dat het lukt de gedachten een beetje te verzetten. Ik ga zelf zo lekker in mn bed liggen met een kruikje, ik heb sinds vandaag wel duidelijk menstruatiekrampen dus ik ga ervanuit dat het vrijdag gewoon doorzet!

Groetjes!

20. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

Feb 19, 2014
    815
    59
    28
    Female
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Sterkte Candle!

Share This Page