IUI start juni 2016

Discussion in 'MMM clubs' started by Debby1982, Jun 27, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debby1982

Debby1982 Nieuw lid

Jun 27, 2016
    3
    0
    0
    #1 Debby1982, Jun 27, 2016
    Last edited: Jun 27, 2016
    Hoi

Wij zijn nu 4 dagen gonal-f 75ie aan het spuiten valt op zich super mee, vrijdag echo hoe hard de eitjes groeien. Rond dag 14 mogen als alles er goed uit ziet pregnyl spuiten. Nieuwe afspraak voor het inbrengen

Maar zal me eigen even voorstellen ik ben Debby 33 jaar en moeder van 2 dochters uit een eerdere relatie.
    Mijn vriend 34 en ik zijn inmiddels 3 jaar bezig om een kindje te krijgen, eerst had niet zo'n vaart. Maar na 1,5 jaar hadden we toch wel zoiets van om langs de huisart te gaan, die stuurde me door na de gyncoloog die ons niet echt serieus nam.
    Die had zo iets van je bent al twee keer zwanger geweest dus probeer het nog maar even.
    Na een half jaar (inmiddels 2 jaar bezig) had ik zoiets van ik maak een nieuwe afspraak met de eis naar een andere gyncoloog omdat we ons niet serieus genomen vonden door die ander.
    Bij onze huidige gyncoloog ging alles innees heel snel van bloed en urine onderzoeken en mijn vriend zijn zaad. Toen een HSG waar ik makkelijk over gedacht had en achteraf gezien een drama is geworden. Door extra vloeistof werdt het nogal pijnlijk waardoor alleen me linker eileider na een tijdje vol liep en de rechter half. Hield het niet meer van de pijn, maar alles zag er goed uit. Men kon niets vinden waarom we niet zwanger konden raken. Wel hebben we volgens een bepaalde formule 24% kans dus niet veel.
    We zitten nu in onze eerste ronde IUI, ben benieuwd of we nog meer mensen leren kennen die in het zelfde schuitje zitten om elkaar te ondersteunen en ervaringen uit te wisselen

2. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    1,034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Wij gaan ook voor een tweede!! Ik heb de behandeling al gehad vrijdag a.s kan ik testen.

Ik mankeer ook 'niets' buiten wat overgewicht om.

Ik zoek al vanaf april een leuk clubje.. mag ik mee kletsen?

In april was ik kort zwanger, maar kreeg een miskraam helaas :(

3. Debby1982

Debby1982 Nieuw lid

Jun 27, 2016
    3
    0
    0
    Hoi

Dat is minder idd wij hebben 2x licht getest maar dat tellen ze niet mee als een zwangerschap(hier in het zh) terwijl als ze het bij de cyclusdagen tellen we 40 dagen en 43 dagen waren.

Wel spannend dan nu die wachtdagen...

Moet zeggen ik was vanmorgen wel iets of wat misselijk even aankijken en doorgeven aan de fertiliteitsart vrijdag als we een echo hebben.

4. Debby1982

Debby1982 Nieuw lid

Jun 27, 2016
    3
    0
    0
    Zitten nu aan het eind van onze wachtdagen pfff slopend.
    Hebben 2 juni pregnyl mogen spuiten zouden we 3 juni naar zh gemoeten maar waren een weekendje weg dus werdt het zelf klussen.
    Ben afgelopen dagen wel iets of wat misselijk geweest en lichte verhoging. Nu al paar dagen dat ik s'middags even een dutje doe gewoon omdat ik vreselijk moe was, en avond snacks. Maar verder geen tekenen van ongi of evt zwangerschap. Heb wel het idee dat ik gewoon ga menstrueren. En durf morgen niet te echt te testen maar wacht liever tot maandag

Share This Page