Wij zijn op moment de badkamer aan het verbouwen. Wordt echt super mooi en is nu in de afrondingsfase ( gelukkig). Het is overal in huis een zooitje. En zelfs in de achtertuin. Overal ligt nog zo'n beetje stof van al dat slijpen/zagen en weet ik het wat allemaal. Tuurlijk heb ik het wel bijgehouden maar het kruipt waar het niet kruipen kan ( lees van puntje van de zolder tot aan de kelderkast). En als je denkt dat je alles weer aardig knap hebt kijk je om je heen en denk je huh heb ik hier wat gedaan? Heb zelf weinig energie door de zwangerschap. Heb een zoontje van 2,5 die niet meer slaapt s middags maar toch eigenlijk af en toe zou moeten maar dat wil hij niet.. met het gevolg dat hij einde van de middag niet te genieten is. Mn man heeft alles zelf gedaan in de badkamer en ben echt super trots op hem maar zijn humeur wordt er op moment ook niet veel beter van. Heb na vandaag nog 2 dagen vakantie en dan weer aan het werk. Waar ik erg veel zin in heb maar ook wel tegenop zie omdat het 3 dagdiensten zijn en een ochtend. Werk in de ouderenzorg en is moment erg druk. Heb nu thuis al vrij weinig energie en is wel prettig als ik even kan slapen 's middags maar dat zit er dus niet in dan. Sorry voor mijn klaagmomentje maar moest het even kwijt en lucht wat op.
Hey meid. Het einde is in zicht! Probeer te zorgen dat er iemand is die je helpt met schoonmaken! (nu tussendoor en helemaal straks als het klaar is) Niet alleen doorprutsen, maar vraag hulp... Nog eventjes doorzetten!
Oh, dat is slopend he, zo'n verbouwing. Hou het eindresultaat voor ogen. En kan je de kleine niet even uitbesteden en dan even flink (met hulp) het huis goed poetsen. Vraag gewoon mensen. Iedereen snapt wel dat het pittig is, zeker met een zwangerschap ook nog.
Nog even volhouden!! Idd de kleine even uitbesteden en misschien even hulp vragen met schoonmaken (vriendinnen, moeder schoonmoeder, andere familie ??) en straks het eindresultaat lekker van genietn !! Kop op!!
Oh die stof is vreselijk, die kom je na weken nóg tegen (blijft lang dwarrelen) :x Heb je het net schoon, ligt het er weer..... pff arme jij. Vraag hulp, meestal willen mensen best helpen als je op het einde loopt.
Yup herkenbaar wij hebben 5 weken in de badkamer rommel verbouwing gezeten kon wel janken. Het einde is in zicht meid
Als je zwanger bent is die stof vreselijk (nesteldrang) en dan nog een kindje van 2,5 jaar. Ik begrijp je volkomen. Wil je moeder niet een keer oppassen? Dan ga je zelf gewoon mee naar oma en dan kan je daar even lekker op bed liggen om bij te slapen of om gewoon ongestoord een boek te lezen. Het zal je goed doen! Misschien ken je iemand die wat extra geld kan gebruiken om het huis een keer voor je schoon te maken?