gevoelige borsten voor ovulatie??

Discussion in 'Zwanger worden' started by miryen, Jul 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miryen

miryen Lid

Sep 18, 2009
    13
    0
    0
    drenthe
    Hallo allemaal,

Ik heb nu al twee dagen last van gevoelige borsten,
    alleen heb ik nog geen eisprong gehad (teminste als het goed is)
    Als het goed is moet ik mijn eisrong eind deze week krijgen maar heb nu al last van gevoelige borsten! En ik heb ook niet heel erg veel slijm op dit moment!

Zijn er mensen die dit ook hebben voor hun eisprong?

2. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

Feb 24, 2011
    643
    41
    28
    Ik heb dat weleens gehad inderdaad maar bij mij is het dan ook iedere maand anders. Soms heel veel last, andere maand helemaal niets.
    Test je met ovulatietesten? Want als je nog geen positieve hebt gehad dan kan het zo zijn dat je je ei nog kan verwachten.

3. miryen

miryen Lid

Sep 18, 2009
    13
    0
    0
    drenthe
    ja ik test met ovulatietesten omdat mijn cyclus vrij lang duurt ongeveer 42 dagen! Ik merk meestal wel als ik mijn vruchtbare periode zit maar had nooit geen last van mijn borsten! ik ga morgen weer beginnen met ovulatie testen! Maar ik snap het gewoon niet zo goed op dit moment!

4. willemijntjes

willemijntjes Niet meer actief

ik heb dat ook eens gehad. ik ben daar toen voor naar de huisarts gegaan (in de periode dat ik absoluut niet bezig was met zwanger worden, ik had volgens mij niet eens een partner toen), en zij vertelde me dat borsten gedurende je hele leven blijven veranderen van vorm en dus ook kunnen groeien, krimpen etc. Dat zie je gelukkig niet aan de buitenkant maar door een pietsie extra hormoon kunnen je borsten al 'vervormen', miniscuul dus. Ik had het toendertijd steeds aan een zijde van een borst en dacht dat er misschien een knobbeltje zat ofzo. Als je ovulatie eraankomt begint je lichaam extra hormoon te maken en dat kan al genoeg zijn.

5. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik heb ook vaak pijnlijke borsten vanaf ongeveer mijn eisprong. Vaak duurt dat dan tot 't einde van mijn cyclus... :(

6. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Ja dat heb ik helaas ook. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog aan het ontpillen ben, dus mijn hormonen gaan van links naar rechts haha. Cyclus is nu heel lang bij mij en tijdens die cyclus heb ik een aantal keer last van mijn borsten. Zwakt dan weer af en daarna komt het weer terug. Snap er ook helemaal niks van:(

Share This Page