Semenanalyse: kopafwijking

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pinoa, 1 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinoa

Pinoa Actief lid

11 nov 2014
    113
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Al een tijdje hebben wij vruchtbaarheidsbehandelingen door middel van ovulatie inductie. Wel elke keer een goede eisprong, maar helaas geen zwangerschap.
    Nu heb ik de uitslagen van de semenanalyse van mijn vriend gekregen. De VCM is net onder de 20 miljoen, maar dat vinden ze in mijn ziekenhuis prima. Maar ik zie ook het volgende staan:
    Kopafwijking: 94%.

Nou klinkt dat in mijn oren absoluut niet goed, maar de gynaecoloog heeft daar niks over gezegd (en ik heb er niet naar gevraagd want zie het nu pas). Weten jullie hier meer over? Of heeft iemand hier ervaring mee?

Ik hoor het graag.

Groetjes!

2. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    ha Pinoa!

Je afspraak bij de gyn al gehad begrijp ik?
    Ik weet helaas niet wat dit betekent... Kan je er niet nog even achteraan bellen?

3. Pinoa

Pinoa Actief lid

11 nov 2014
    113
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hee Dreamer!

Ja zal er straks meer over vertellen ;).
    Ik krijg nooit zo makkelijk contact met de gynaecoloog maar ben er woensdag weer dus kan het dan wel vragen. Maar ben ook wel benieuwd naar de ervaringen hier. Soms vraag ik me af of het ziekenhuis wel goede waardes hanteert...

4. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Ik doe soms microscopisch onderzoek op semen en kopafwijkingen kunnen wel een invloed hebben op de vruchtbaarheid, maar het ligt en natuurlijk wel aan welke afwijkingen. Veel sterkte!

5. Pinoa

Pinoa Actief lid

11 nov 2014
    113
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie Rappel!
    Ik dacht ook wel dat het veel invloed heeft maar sommige ziekenhuizen denken daar anders over.
    Wat bedoel je welke afwijkingen? Er waren geen afwijkingen met de staart, alleen heel veel kopafwijkingen.

Deel Deze Pagina