Met 9 maanden een sprong?!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Babs1977, Sep 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

May 14, 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Ik wordt helemaal gek van onze dochter. Ze wil 's avonds bijna niet slapen. Na 1,5 uur ofzo valt ze eindelijk in slaap. En ze wordt ongeveer elk uur wakker. Voorheen sliep ze lekker door en werd niet voor 7 uur wakker. Nu is ze dus En elk uur wakker En om 5 uur al klaarwakker en wil niet meer slapen.
    Ik voel nog geen tandjes. Maar zal het met een sprongetje te maken kunnen hebben?
    Iemand hier ervaring mee? En hoelang duurt het ongeveer? Ben zo moe :confused: ha ha.

2. susan28

susan28 Bekend lid

Jan 17, 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hhaha ja succes heb hier over ook net een topic geopend

3. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

May 14, 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Oh ja? Heb je een link voor me? Is jou dochter ook zo dwars? haha

4. susan28

susan28 Bekend lid

Jan 17, 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    nou halleluja tis net over volgens mij. deze week al de 2e keer dat ze in 1 keer is gaan slapen. hij staat op een pgaina terug of verder. een sprongetje denk ik. terwijl ze overdag heel zoet was maar savonds wilde ze gewoon niet slapen. het heeft ongeveer 4 weken geduurd. maar werd er ook radeloos van. maar het LIJKT nu over te zijn!

5. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

Mar 12, 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Hier gelukkig (nog) geen last van.

6. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Hmm, zat het me ook al af te vragen :) Thijmen slaapt ineens heel slecht in 's nachts en wordt soms ook wakker en wil dan niet meer slapen, terwijl ie onwijs moe is. Dacht eerst dat het misschien er aan lag dat ie niet meer duimt (hij heeft net een tandje en volgens mij voelt het nu niet meer fijn). Maar een sprongetje kan natuurlijk ook. Ik zit er niet zo in, in die sprongetjes dus weet ook niet wanneer ze zijn.

@susan28: 4 weken..... oh help!

Share This Page