@xxlove dankje meis!!! Is idd n klap in je gezicht!!! Maare moet je dat bij jezelf doen ohhh zou ik ook eng vinden!! En op zich niet bang voor naalden maar om nou zoiets bij jezelf te doen :S wat houdt dat precies in dan zijn dat hormonen ofzo?! Sorry ik weet nog niet zoveel dingen...is allemaal ook zo nieuw voor ons!!! Probeer n beetje te lezen wat onze opties zijn... Maare meis t gaat je zeker lukken als je t zelf moet doen!!! Je kan het!!!
Jaaaaa meiden!!! Ik heb vandaag de spuit zelf gezet! Ging gelukkig goed.. nu nog wat vaker en dan kom ik er vast over heen
Heb je het een beetje kunnen laten bezinken? Geef het niet op hoor! Eerst alles uit de kast halen tenminste zo denken wij. Wij gaan alles op alles zetten hoe zwaar het ook zal zijn maar ik ga het ''proberen'' niet op te geven Nou ik heb vanavond gelukkig de spuit zelf gezet het koste me wel 2 minuten voordat hij erin zat maar hij zat! Ja zijn hormonen om de eitjes te laten rijpen zodat ze gaan groeien
@meg, krijg je niet eerst een radiologisch onderzoek dmv ingespoten vloeistof? Daarin zien ze ook vaak al verklevingen en het kan ook al een beetje schoon spuiten ( doet wel veel pijn ). @huggybird, ik had ook eerst zon superdruk ziekenhuis met lange wachttijden. Heb toen een andere geprobeerd en kon meteen terecht. Gyn daar liet mij rustig drie dagen na elkaar langs komen om eigroei te meten en dan : nu aan de slag te zeggen ; ) in een maand waren alle onderzoeken gedaan en metingen, nog 2 maanden clomid en zwanger. En het was een ziekenhuis zonder kraamafdeling dus geen dikke buiken in de wachtkamer: ik vond het ideaal en ben mijn doortastende gyn erg dankbaar. Mocht je in de buurt wonen: was in het havenziekenhuis rotterdam, dokter pijpers. Zie nu dat je allang zwanger bent: van harte, laat de tip toch staan voor andere lezers.
Ja ik zie je plaatje & een lichte streep! Ik duim echt heel hard voor je en dat het maar een dikke plak beeb mag gaan worden
Erminea heb jij dat ook zoveel last van je rug? Ik heb sinds vrijdag dat ik de 1e spuit heb gezet erg veel pijn/last van de onderrug.. echt een zeurende pijn
Goedemorgen dames! @erminea, wat spannend meid! Ga je vandaag weer een testje doen om te kijken of het streepje al iets donkerder is? @rabia, Wat een kl*te nieuws! Wat zullen jullie geschrokken zijn. Toch vraag ik me af hoe je aan twee sterretjes komt... dan lijkt het me toch mogelijk?! Wanneer weet je iets meer over de vervolgprocedure? @love, wat goed dat je zelf de spuit hebt gezet. You go girl! Als het je een paar keer is gelukt dan snap je vast straks niet meer waarom je het eng vond @la34, Ze hebben mijn eileiders tijdens een laproscopie doorgespoten. En ze zijn toegankelijk... Dus er zit voor ons niets anders op dan het een jaar nog zelf te proberen. Helaas is Huggybird niet zwanger. Denk dat je je vergist hebt in de naam. Veel succes met de laatste 6 dagen! @Lara, op de helft al! Man, schok me rot toen ik je banner zag. Stiekem gaat de tijd toch erg snel! Kan ik ergens een buik foto van je bewonderen? @hier, mijn eisprong is gisteren weer geweest. De afgelopen weken gaat het erg goed om mijn hoofd op andere zaken te focussen. Tuurlijk ben ik er nog erg mee bezig maar het zit niet meer de hele tijd in mijn hoofd. Misschien begin ik het dan eindelijk een beetje naast me neer te leggen...
Ok dames, heb hier even bij bijgelezen @koekepan: Dat is super nieuws dat alles ok is, is waarschijnlijk een hele geruststelling. Ik zou het dan ook nog even aankijken voor ik naar de fertiliteit ga. @roxannekeuh: Ik hoop dat je lekker niet ongesteld wordt, en gewoon zwanger bent.... @rabia: Hier is het een soep, voor die afspraak, maar neem hier geen voorbeeld aan hé, hoe vaak komt het voor dat een dokter sterft? Ik heb gisteren naar het ziekenhuis gebeld, en ze hebben 15plaatsen voor 30 mensen in te vullen, ze gingen me nog terug bellen, maar heb ze niet meer gehoord :x Heb je het nieuws al een beetje kunnen verwerken? En schaam je niet omdat je huilt, het kan goed opluchten! Heb hier ook al veel te veel traantjes gelaten, maar heb wel gemerkt dat het mij goed doet om me eens te laten gaan... @love: Goed bezig, met die spuiten!!! Je word nog een echte @erminea: Ik vind het zo spannend!!!! Ik hoop echt dat het geen pregnyl meer is, en dat die streep gewoon donkerder wordt!! Want ik zie niet direct iets, maar ja, heb geen ervaring met zwangerschapstesten. @meg: Het is moeilijk hé, om er niet mee bezig te zijn, had ik ook, toen we nog dachten zwanger te kunnen worden, elke maand zat ik maar te hopen. Hopelijk is dit de laatste keer wachten hé
Nee dat had ij niet geloof ik. Kan het niet een beetje spanning zijn? Vind het wel super hoor dat je zelf gespoten hebt! Weet als geen ander hoe eng dat is .
Vandaag 11 dagen na de pregnyl en het streepje lijkt wel iets donkerder! Het zou nu toch echt geen pregnyl meer moeten zijn.... Vrijdag maar weer testen .
Jes jes jes, ik heb een afspraak!!!!!! 28maart (is wel nog kei lang wachten Maar ik ben zo blij, gewoon al omdat we weer iets hebben om naar uit te kijken... Erminea: spannend!!!!!!
@meg jah klopt!! T eerste sterretje is echt al van heel lang geleden maar ik vond iets en is me altijd bijgebleven!! Nu ik zo met zwanger worden bezig ben zag ik n filmpje en wist ik dat ik dus toen n mk had gehad!! En vorig jaar hadden we ook n mk ik werd gewoon ongi maar ik bloed niet zo heel erg veel en had die x zoveel slijm en stolsels dat ik dacht dit klopt niet en heb die dag n test gedaan en bleek positief te zijn maar was dus al n mk geworden helaas!! Blijkbaar had er toen wel 1 goeie ingezeten maar niet sterk genoeg om te blijven plakken!!! Maar zonder die stolsels had ik t dus ook niet geweten en dat ik dat ik gewoon ongi was!! Mijn man neemt ook verschillende vitamines in wat voor n betere kwaliteit en hoeveelheid kan zorgen en hopelijk werkt dit ook bij hem we weten na 6 maart meer hopelijk!!!! @bengelke heb t idd nu wel n plekje kunnen geven en tja t zal zeker niet makkelijk zijn de weg die we gaan afleggen maar hopelijk is t het allemaal waard uiteindelijk!!!! Wat fijn dat je nu ook n datum hebt meis is idd nog wel ff en vind t bij ons al zo lang duren maar goed je hebt idd een datum om naartoe te leven