doorverwijzing van de huisarts gekregen, wat kunnen we verwachten

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door junibloem, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Sweetblondy
    Wat fijn dat het je allemaal is meegevallen en dat je wonden al weer mooi aan het helen zijn, dat is toch wel erg belangrijk en fijn. Fijn dat je menstruatie nu ineens minder pijnlijk is dat maakt het toch weer iets gemakkelijker elke maand, maar nog blijft het geen pretje. Nu op naar de intake!

Roxannuh
    Ooh wat leuk! Doen ze dit foto’s op een usbstickje ja? Wat leuk zeg zodat je zo overal voor kunt gebruiken en nog eens extra kunt uitprinten, die technieken allemaal ook hihi :D
    Wat fijn dat je genoten hebt van je echo
    J

2. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Nou hier helaas ongesteld geworden! Onze 2e iui is ook mislukt :(:(
    Ik heb gisteren de hele avond zitten huilen, ik was zo ontzettend verdrietig. Mijn man was ook weer behoorlijk van slag. Ik had het wel verwacht hoor dat ik ongesteld zou worden.. maar toch bleef ik nog een klein beetje hoop houden, maar dat maakt dan de teleurstelling weer zo zwaar.. jeetje waarom nou weeer???
    Mijn man gaat er aan onder door, hoge druk op het werk, druk in ons prive leven ivm onze kinderwens dan.. ik snap het niet meer.. Maandag het ziekenhuis weer bellen en zondag mag ik de 1e spuit weer gaan zetten :(

3. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Och meis toch......:( dikke dikke knuffel van hier hoor,het is ook zo heftig allemaal... Pfffff

4. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Ohh Love wat kl@$&en om te lezen dat je toch weer ongi bent geworden!! Ik kan me voorstellen dat het een hevige teleurstelling is. Een hele dikke knuffel voor jullie!!!

5. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

owww love balen zeg :(:( als had je dit verwacht maar is toch weer een teleurstelling! stiekem hoop je toch dat het raak is!
    We gaan heel hard voor je duimen voor de komende iui dat dit wel goed gaat!! allemaal niet niks :(

6. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    #2346 erminea, 6 apr 2014
    Laatst bewerkt: 6 apr 2014
    Dikke knuffel van hier love, het blijft zwaar he dit traject.
    Sorry dat ik even wat stiller ben hier ben alweer druk aan het spuiten en morgen heb ik weer een echo, denk ergens deze week iui. Verder gewoon wat gedoe op het werk en geen energie. Daarom even verdwenen maar ik zal weer een beetje meedoen. Mijn gedachten liggen niet meer bij de iui maar bij de icsi. Ik doe de inseminaties wel die ze nog willen doen maar geloof niet dat het zin heeft.

Love meis, probeer elkaar niet te verliezen in de hectiek van alles...want anders gaan jullie er aan onderdoor en het zou jullie juist sterker moeten maken als team.

7. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou mijn buit van vandaag, een ei van 13 en eentje van 14cm plus een dikke cyste van 3cm. Woensdag weer echo en met een beetje pech zaterdag inseminatie maar ik hoop echt dat het vrijdag word.

Heb gelijk even gevraagd over er een wachtlijst is voor icsi maar die is er niet! Kan dus als we dat willen gelijk beginnen.

8. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    @Love,
    Wat een teleurstelling weer! En natuurlijk is die hoop er... het is immers je grootste wens. Heb je het ziekenhuis al gesproken? Gaan jullie nog een IUI en dan over op ICSI?

@Erminea,
    Fijn dat er twee eitje gevonden zijn! Nu hopen op veel zaadjes!

@Rabia,
    Veel succes bij de uroloog vandaag!

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    We zijn terug van t ziekenhuis en was niks ernstigs ofzo te vinden.
    Hormonen was goed prostaat ook en morgen nog n echo maken van de scrotum!! En dan volgende week dinsdag uitslag daarvan maar de dokter verwacht geen rare dingen ofzo en zei al dat we maar rekening moesten houden met dat ze mesa/pesa of tese gaan doen!!
    Dus jah afwachten nog...moest van hem al gelijk weer n afspraak maken bij de kliniek zodat zij ons weer verder helpen!! Hopelijk kunnen we er deze maand nog terecht!!
    Maar ik heb net wel gelachen zeg m'n man werd onderzocht en hoorde wat de dokter allemaal deed, en moest dua aan de prostaat gaan voelen en hij moest vooroverbuigen enzo...man ik lach helemaal dubbel!!! Hahah...en na die tijd ook lagen we samen helemaal dubbel van t lachen, zegt hij jij gaat morgen niet mee hoor!!! Hahahaha.....
    Dus ff morgen de echo afwachten en n afspraak maken, hopelijk gaan ze nu echt gauw wat doen!!!

10. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Goed nieuws! Wat tof dat jullie deze dag goed gelachen hebben!
    Maakt de boel weer wat minder zwaar hoe vervelend het ook voor je man is... Alvast veel succes morgen en hopelijk dan weer goed nieuws!

11. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Meg hoe gaat het met jou? Hoe voe je je?

12. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @erminea zou idd wel fijn zijn jah en dat je dan ook geen wachtlijst hebt!!! Hoop dat dat in ons geval ook zo zal zijn!! ;)

@meg haha jah konden er allebei om lachen ook al is t niet leuk natuurlijk...maar goed als de echo goed is dan weten dus niet wat dan wel de oorzaak is?! Mss dan wel stress ofzo en t sporten wat ie doet?! Want dat was niet goed voor zaadkwaliteit maar goed ik denk dan tja hoeveel mannen hebben dit ook maar toch wel zaadcellen?? Dus jah denk toch echt operatie bij hem en dan ook icsi?!

13. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Rabia, welke sport doet jou man dan dat het niet goed is voor zijn zaad?

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hij doet aan voetbal!! Maar jah dat doet ie 3x in de week, 2x trainen en 1xwedstrijd!
    Maar de echo is ook achter de rug alleen heb ik m'n twijfels of t wel goed was...omdat er duidelijk n streep te zien was op z'n ballen en ook n wit en zwart bolletje te zien was...maar ze zeggen nog niks omdat we telefonisch de uitslag krijgen volgende week dinsdag!! Maar goed aan de andere kant als t wel wat is zou dat mss de oorzaak kunnen zijn dat hij geen zaadcellen heeft en dat vind ik dan beter dan als ze zeggen de echo is goed er is geen duidelijke oorzaak waarom hij geen zaadcellen heeft!!
    Gelukkig hoeven we niet weer n maand op de kliniek te wachten en kunnen er al 24 april terecht!! :)
    Hopelijk krijgen we dan te horen wat ze gaan doen bij ons!!! ;)

15. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Rabia; ik wist niet dat sporten invloed kan hebben op de kwaliteit van het zaad. Vl voetbalde ook 3x pw maar ik was na 2 rondes al zwanger van Casper toen.
    Ik dacht dat sporten altijd gezond was. Hoe doen die prof voetballers dat dan?

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Jah snap ik ook niet!!! Maar arts zei dat dat juist niet goed is :S

17. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Fijn dat jullie de.24e al terecht kunnen zeg!

Ik wist niet dat voetballen slecht voor het.zaad is.... Ik dacht meer aan wielrennen of bodybuilding en dan van die voedingsmiddelen drankjes nemen ofzo...
    Heeft hij ook uitgelegd waarom dat dan slecht is? Ben er wel benieuwd naar.

18. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Nou, echt nooit geweten maar ik lees dit net.

Sport met mate. Overmatig sporten kan een verlaging van het testosteron tot gevolg hebben en het aantal zaadcellen doen afnemen.

Verrassend......:$

19. SweetBlondy

3 mei 2013
    61
    0
    0
    He xxlove, vervelend! :( hele grote knuffel voor jou en nu hopen dat het de komende ronde lukt!

20. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Nou nooit te oud om te leren!!

Deel Deze Pagina