Gelukkig huggy dat het toch mee viel! Geef je groot gelijk hoor, liever een keer te veel dan... Bijna is het zo ver. Vl is echt heel zenuwachtig omdat hij bang is dat het weer zo slecht is. Ik heb rust, als het niet zo mag zijn dan weten we in ieder geval wat ons te doen staat en starten we met ivf. Ergens geeft me dat rust. Wat het ook word zondag het is wel goed.
Vandaag iui gehad. Wij gaan er mee stoppen. We hadden alweer onder de miljoen. Dus ik ga een afspraak maken om te beginnen met icsi hopelijk volgende maand al.
Och meis......, ik hoop met je mee voor jullie dat jullie volgende maand aan de icsi kunnen beginnen. Dikke knuffel van hier.
Huggybird: Fijn dat je het al wat kan loslaten. Ik kan me voorstellen dat je in een andere fase bent beland als wij, maar wel fijn te lezen steeds dat je nog zo intens met ons mee leeft. Gelukkig is het met je man met een sisser afgelopen. Erminea Poeh behoorlijk heftig dat jullie nu afhankelijk zijn van ICSI. toch weer een trap hoger! Ik hoop ook dat jullie snel daar door kunnen. Hier moeten wij morgen weer voor een echo, ben benieuwd of ik nu ook een eisprong heb gehad. Wel dit weekend goed benut dus afwachten allemaal.
Thnx meiden! Het is zo dubbel. Het kan zijn dat het zaad volgende maand of de maand daarop wel weer voldoende is maar dit kan net zo goed niet zo zijn. Ga je dan nog twee keer iui doen met het risico dat je weer twee maanden kwijt bent voor niets om dan vervolgens door te gaan naar icsi of ga je gelijk naar icsi met het risico dat het misschien niet nodig was geweest als je de iui had afgemaakt. Het scheelt ook weer twee maanden spuiten en nu heb ik de energie nog...ik weet niet hoe dat is na nog twee rondes iui. Anyway dit is een beetje mijn dilemma...vind het lastig want er hangt zo veel van af.
@Huggybird Dat is even schikken! Goed dat jullie zo alert zijn. Je kan maar beter iets te vaak naar de arts gaan dan te weinig! @Erminea Ik denk dat je een goede beslissing maakt om met ICSI te beginnen. Volgens mij ben je toe aan de volgende stap. Het lijkt me ontzettend heftig... maar de kansen liggen echt veel hoger. Volgens mij ga je wel van 10% naar 25% kans Mag je eventueel na ICSI weer de overige IUI pogingen gebruiken?
Erminea; het hele traject wordt je gedwongen keuzes te maken over zaken die nog zo onzeker zijn en of je er wel goed aan doet. Ga op je gevoel af!!! Meg; hoe gaat het met jou??? Hier; vanmorgen weer echo gehad en heb vrijwel zeker een eisprong gehad. Nog wel even bloed geprikt om het zeker te weten. Nu dus heel hard duimen dat ik over 14 dagen naar de winkel mag om een test te halen ipv maandverband. Heb al wel weer het volgende recept clomid meegekregen, dat maakt het weer dubbel.
@ huggybird goed dat je man er nog zo goed op let! Zou zelf ook meteen weer een onderzoek gewilt hebben. Gelukkig was het verder inorde! @ erminea owww balen meid jaa dat is de vraag of het de volgende keer hetzelfde is of dan beter. Maar aan de ene kant zou ik weer rust hebben als ik met icsi zou beginnen.dan is de kans op een zwangerschap toch weee groter.ok het is niet wat je voor ogen had en dit is echt het laatste wat je normaal zou doen maar wie weet is het na 1x klaar en hoeft het verder niet meer.inprincipe loop je zwanger her ziekenhuis dan uit alleen moet het vruchtje zich dan nog innestellen. maar kop op het komt goed! @ avon oehh dat is spannend! Ben eens benieuwd wat je ons over 2 weken kan vertellen! Spannend!
Bedankt meiden, het is lastig te merken dat we zo kwetsbaar en snel uit ons evenwicht zijn.....en we er niet zo veel aan kunnen doen..... Maar we hebben het er al over gehad dat we dit vast nog wel eens mee zullen maken de aankomende 5 jaar.....zijn we er een beetje op bedacht....
@erminea wat balen meis!! Hopelijk gaan jullie gauw met icsi beginnen!!! Ik duim voor je meis, koppie op en n dikke knuff!!
Huggybird Wat fijn dat het zo goed met je gaat! Ik snap wat je bedoeld hoor.. je moet doen waar je, je zelf goed bij voelt en je mag altijd hier blijven lezen en reageren wanneer je maar wil Ik schrok er alweer van toen ik je berichtje las laat staan jullie zelf! Gelukkig valt alles mee! Gaan ze wat aan de cyste doen of kan hij wel blijven zitten? Hopen dat 23 april ook alles goed mag gaan en de uitslagen ook weer goed zijn, mijn duimen draaien voor julie! Erminea Doen ze in jou ziekenhuis ook op zondag ja? Die van ons doet alleen zaterdag wel maar de zondag niet.. Wat jammer dat het resultaat van het onderzoek weer niet goed is. Ik kan me voorstellen dat het elke keer weer een shock is, dat is het hier ook. ICSI zal zeker niet makkelijk zijn, maar idd het geeft rust waar je aan toe bent.. Ik denk dat je een goede keuze maakt, hoe je het beschrijft elke keer merk ik aan je dat je er aan toe bent. Ik zou persoonlijk de stap ook hebben gezet, helemaal als ik weet dat de slagings kans al weer wat hoger lijkt omdat ze er meer mee kunnen doen. Ik hoop toch echt voor jullie dat icsi goed zal gaan uitpakken! Avon Spannend dus!! Mijn duimen draaien voor je! Hier: Ik voel me echt, echt klote!!! Ik heb het gevoel dat ik deze ronde toch echt helemaal voor niks zit te spuiten bah!! Ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest voor de 1e echo weer en de eitjes waren nog niet mooi gegroeid zat al op dag 11 en ze waren maar 9mm. Toen vertelde ze me dat waarschijnlijk de eisprong ook nog misschien op zondag of maandag gaat vallen (2e paasdag) en dan doen ze geen inseminaties. Ik baal zo erg!! Weer een ronde weg gegooid en weer wachten het duurt zo, zo ontzettend lang en soms trek ik het echt even niet meer.. Donderdag moet ik weer voor een echo ik hoop zo dat ze goed gegroeid zijn en dat we zaterdag nog een inseminatie kunnen krijgen!
Oh love, balen dat.ze het.niet.op zondag doen bij jullie... Hopen dat de eitjes donderdag mooi gegroeid zijn en jullie zaterdag terecht kunnen...... Dikke knuffel meis.....
Kan iemand die donkere wolk bij jullie weghalen??????? Tjonge jonge zeg hoeveel pech kun je hebben... Ik a heeeeeeeeeel hard duimen voor je!
Ja vertel mij wat! We vliegen van het ene ongeluk in het andere ongeluk, soms denken we echt dat ons leven alleen maar uit pech bestaat.. Ik ga hopen dat donderdag alles weer goed maakt en dat ik dit alles kan vergeten.. We zullen nog eventjes geduld moeten hebben
He wat rot om te lezen dat het nu weer niet goed gaat love. Maar het kan nog hoor met je eitjes soms maken z e ineens een groeispurt dat had ik deze keer ook. Vind hey wel raar dat ze geen inseminatie doen op zondag, dat laat zich toch niet plannen! Dan zou je dus gewoon mensen voor niets laten spuiten...dat vind ik heel raar. Maar kop op meis jij hebt donderdag gewoon mooie grote eieren of ze blijven klein en je kan precies Pasen overbruggen das ook goed toch? Dank je wel trouwens voor je lieve berichtje. Ik ben er inderdaad wel aan toe om icsi te doen dus ik heb aanstaande vrijdag een afspraak om het daar over te hebben.
Ohh Love, het zal toch niet dat je al die tijd voor niets zit te spuiten. Het zijn maar twee dagen waarin het niet kan... hopelijk groeien je eitjes nu ineens een stuk sneller of langzamer! Ronde 31. Wat heb ik toch met je te doen ;( Jullie lange wachten moet nu toch echt een keer beloond worden.
Klopt we kregen gister de uitslag en alles is goed!!! Heb alleen n beetje dubbel gevoel omdat ik blij ben dat er niks ernstigs is maar aan de andere kant is er nu dus geen duidelijke oorzaak :S Ik hoop echt dat ze volgende week donderdag ons gaan vertellen wat ons traject wordt!!!
Erminea Ben benieuwd hoe je afspraak gaat morgen over de ivf procedure. Ik hoop dat ze je wat gerust kunnen stellen en dat je straks een goed gevoel er over hebt. Ik gun het jullie ook zo van harte en ik hoop echt dat deze behandelingen wat bij je gaan doen. Meg Ja helaas ronde 31 alweer.. het word me momenteel allemaal heel zwaar.. het duur gewoon zo lang.. Rabia Wat fijn dat alles goed is!! Wat een opluchting of niet? Maar ik snap je dubbel gevoel ook wel heel goed hoor.. je gaat je toch afvragen waar dan de oorzaak ligt omdat het zo lang duurt. Hoop dat je snel weet hoe en wat en wanneer je eventueel met een behandeling mag beginnen Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest. Ik heb deze iui behandeling stop gezet, zo wilde ik niet meer door gaan. De eitjes zijn niks gegroeid in de afgelopen 3 dagen ja 10mm waren ze nu. Afgelopen maandag nog 9mm het scheelt niet veel. Ze vroeg of ik nog door wilde gaan met de behandeling omdat ze niet wist of de eitjes nog wel mooi verder zouden gaan groeien en ze wist niet of ik dit keer wel een mooie cyclus zou hebben. Ik heb er even over na moeten denken, maar mijn beslissing was al gauw genomen ik wilde deze keer de behandeling gewoon stoppen, ik had in het begin al gelijk het gevoel dat ik voor niks zat te spuiten en mijn gevoel heeft blijkbaar echt gelijk gehad. Waardoor ze niet goed groeien is niet duidelijk.. Kan zijn dat de cyclus goed van slag is, maar misschien ook dat ik ziek ben geweest dat was moeilijk te zeggen. Wat ben ik vanmorgen verdrietig de auto in gestapt. Ik voelde me zo leeg van binnen, mijn lichaam laat me in de steek terwijl ik het zelf zo graag wil, waarom komt ons kindje steeds niet, waarom moeten we steeds wachten en waarom hebben we steeds teleurstelling.. Ik zit sinds eergisteren op de rug helemaal onder rode bulten echt heel , heel veel en ze jeuken af en toe ook, heb net gelezen dat je dan waarschijnlijk overgevoelig bent voor het hormoon zal er ook nog bij moeten komen
Het is hier definitief, week 25 start ik met icsi. Ik vind het toch wel erg heftig merk ik...ben toch een beetje van de leg.