doorverwijzing van de huisarts gekregen, wat kunnen we verwachten

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door junibloem, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Ben eens benieuwd hoe het met de rest gaat nu.
    voor een aantal komen er dingen nu toch heel kortbij!
    Hoop voor jullie dat het nu allemaal snel gaat en dan we binnen nu en een maand of 3-4 een paar zwangere erbij hebben :D

2. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Hey Rox!
    Waaah wat spannend dat je het geslacht bijna weet :D
    Ga je het wel met ons delen??
    Ik zet mijn stem in op een jongen...
    Is de misselijkheid nu eindelijk bij je weg?

3. roxannekuh

Ik zou het jullie graag willen vertellen maar dat gaat helaas niet ;) mijn zusje zit hier ook op het forum en dan leest zij dat.maar dat is niet de bedoeling:p we vertellen het zo niemand. Ik denk zelf een meisje. Zoals bijna iedereen. Er zijn maar 4 mensen die ik ken die denk dat het een jongen word. Ben toch wel heel nieuwsgierig:D

ik ben smorgens en savonds vaak nog best misselijk en moet ik nog wel eens overgeven. Maar dat komt door vermoeidheid zei de verloskundige. Moet rustiger aan gaan doen! Hopen dat het dan minder word!

4. roxannekuh

Hoe is het trouwens met jou :D
    heb jij veel ergens last van of valt dat wel mee?
    Mooi he je kleintje te zien en te horen :D

5. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Ohhh dan moeten we nog tot 20 oktober wachten... Maar erg verstandig om het niet hier neer te zetten als het voor familie en vrienden een verrassing moet blijven :)
    Wij kunnen over minimaal drie weken weten wat het gaat worden. Ik ben véél te nieuwsgierig dus wil het graag weten. Ook gaan wij het delen. Bij ons denken ook de meeste dat het een meisje gaat worden. ML en ik ook :D

Ik ben helaas ook nog niet van de misselijkheid af. Maar ik heb nog de hoop dat het binnen een paar weken weg gaat trekken.
    Dat je nog steeds moet overgeven... wat een drama lijkt me dat! Pff... snap dat je wat rustiger aan gaat doen. Ik hoop voor je dat dat de oplossing is.

Ik ben ook zo benieuwd wie de volgende zwangere gaat zijn!

6. roxannekuh

Goed om te horen dat het goed met je gaat.
    ben eens benieuwd wat het bij jullie word. Of je het bij het juiste eind hebt :D
    wij zeggen niks zodat we toch nog een verrassing tot het einde hebben. En een aantal van de familie wil her voor de geboorte niet weten.

Ja ben ook eens benieuwd wie de volgende is :D

7. SweetBlondy

3 mei 2013
    61
    0
    0
    Hey ladies,
    Wat leuk al dat gespeculeer over een jongen of een meisje hihi
    @Roxannekuh ik denk bij jou een meisje :p
    @Meg bij jullie denk ik ook een meisje :)
    Allemaal MEISJES :D

Ik stem op mij als volgende zwangere in de rij!!! Mits iemand anders natuurlijk eerder is met de eerste terugplaatsing ;) Dan gaat die ff voor en dan ik gelijk erna :p HAHA DUIMDUIMDUIM

Voor mij kan het allemaal niet snel genoeg gaan!!! Nog 1,5 week dan mag ik beginnen met spuiten van de decapeptyl :D IEHHHH ik vind het wel heel spannend en ik ben superbang om die naald in mn buik te gaan zetten! Maar ik hoop gewoon dat het na een paar dagen gewoon zo'n routine wordt dat het me makkelijk afgaat en dat ik de dagen kan gaan afstrepen! 16 juni hebben we de eerste startecho, om dan met gonal F te beginnen... SPANNEND!

8. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat dat ik je in heb gehaald meis, ik heb mijn eerste echo de 17de en dat is dan al dag 10 dan ben ik al 7 dagen gonal f aan het spuiten :). Dus ik meld me aan als de volgende :D.

9. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Hahahaha!!
    Lijkt me geweldig... Eerst Erminea en dan 7 dagen later sweetblondy :D
    En Avon en Love komen volgens mij ook al weer snel bij een testmoment....
    Hier moet gewoon positief nieuws uitkomen!

Enne... een prik in je buik zetten. Brrr, lijkt me super eng! Maar ik denk wel dat als je het een paar keer hebt gedaan er niets meer aan is. Moet je jezelf één keer per dag prikken?

10. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nouhou ik heb ruzie met het lijstje :(. Ik probeer hem te updaten maar dan werken de codes niet meer goed.

Wilde aanvullen dat ik 8 Juni start met de decapeptyl en 9 juni met de gonal F. 17 juni heb ik dan mijn eerste echo (een een paar dagen daarna punctie als alles goed gaat....ieeeeeeeeh:$)

11. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mooi das bij deze afgesproken :D. Ik ben ook echt wel toe aan wat succes hoor.

Ik moet gelijk 2 spuiten zetten, en waarschijnlijk ruil ik de utrogestan in voor drie injecties pregnyl dus ik moet na de punctie dan ook blijven spuiten. Maar het valt mee hoor, ik verheug me er ergens ook wel op. Ik kan ze niet snel zetten dus ik druk ze er langzaam in en dat gaat prima. Meestal voel ik het niet eens.

12. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Als ik achter m'n laptop zit zal ik het lijstje wel even aanvullen. Met m'n mobiel is dat niet te doen ;)
    Fijn dat er weer wat meer leven in ons groepje zit :D

13. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja dank je meg! Want ik bak er niks van :). Ben ook blij dat er weer wat leven in zit, veel gezelliger. Van bengelde helemaal niets meer gehoord he? ben benieuwd hoe het met haar is nu.

Ik had gister trouwens een ernstig positieve ovutest...wil voor de vorm VL nog wel even verleiden maar hij is moe (grrrrrr). Moet ik alles maar uit de kast halen vanavond :D.

14. roxannekuh

.

ja ben ook benieuwd hoe het met bengel is.maar ze is sinds 2 april niet meer online geweeett.ben bang dat het niet zo goed is.dat ze even afstand van de site neemt.

haha ja kan het proberen. Wie weet is het raak haha. Anders gewoon voor het idee :p

15. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Hi Roxannekuh ik zag jouw foto in het buiken toppic. Wt een prachtige buik!
    Is het nog gelukt Erminea?
    Onze dochter is 'gemaakt' met een geweer in mijn handen 😜 manlief was er wel klaar mee die maand. Maar mijn hormonen nog niet. Dus hij moest... En het had resultaat.

16. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    hoi dames,

ben hier al heel lang niet geweest. Heb net alles weer bijgelezen. Spannend hoor de 1e ivf/icsi rondes. Wij hebben nu toch wel de knoop doorgehakt en ons door laten verwijzen. 4 Juni mogen we opdraven bij de fertiliteitpoli. Vind het retespannend allemaal. Ben als de dood voor enge onderzoeken.
    Mijn eerstvolgende nod is 8 juni, heb stiekem de hoop dat het nu op de valreep toch nog raak is.

17. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Hey koekenpan, welkom terug :) Mooi balen dat jullie nog geen geluk hebben gehad. Hebben jullie nog geduld of begint het steeds lastiger te worden?
    Gaat de vervolgstap IUI worden? Of hoor je dat 4 juni?

18. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Wat spannend koekepan!

19. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    Heb 4 juni 1e afspraak dus hoor dan wel wat de plannen zijn. Zal het jullie laten weten. Hoe ging jullie 1e afspraak?

20. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Ik ben de maand voordat onze eerste afspraak gepland stond zwanger geworden. Ik heb dus nooit een eerste afspraak gehad. Ik kan je helaas niet verder helpen.

Deel Deze Pagina