doorverwijzing van de huisarts gekregen, wat kunnen we verwachten

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door junibloem, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Onze laatste afspraak was de controle voor de endometriose. Die leek niet erger te zijn geworden. Vervolgens gingen we aan tafel zitten. En ik wilde erg graag met de behandeling beginnen.
    Mijn gynaecoloog gaf aan dat wij het zelf konden en wilde nog niet beginnen met IUI. Dus wederom een afspraak over een half jaar maken. Gelukkig is dat niet meer nodig...
    Ik weet dus ook niet wat jullie kunnen verwachten. Ik hoop voor je dat ze de vervolgstap snel willen zetten. Hoe gaat het geestelijk met je?

2. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

@ lara dankjewel :D je ziet het t al super goed!! Al viel het op die foto geloof ik wel mee! Nu ben ik zelfs trots erop dat ik dik word hahah :p is voor het goede doel ;) voor jou begint het nu toch ook heel spannend te worden he!! Weet je al hoe je wil bevallen?

@ koekenpan spannend! Het is bijna zover!
    Ik had bij de aller eerste afspraak dat ze me een inwendige echo gingen maken en met de eendebek keken of mijn baarmoeder er goed uitzag.ze hebben een uitstrijkje gemaakt en moest bloedprikken. En zo allemaal nog gegevens verzameld van me. Dit was om te kijken of ik pcos had.
    De keer erop moest mijn vriend mee, moesten toen een vragenlijst invullen die hebben we daar besproken en hij moest zaad inleveren. Van daaruit hebben we toen gekeken welke stappen we ondernomen hebben.
    succes woensdag!

3. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend joh!

Mijn eerste afspraak was een kennismaking, doornemen van de uitslagen en een echo. Stelde niet veel voor.

4. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ook nog maar even een update hier doen. Ik had mijn ei opgezocht omdat ik dan precies weet wanneer ik kan starten maar kon het niet laten om de kans toch nog even te benutten. Inmiddels is het 6dpo en ben ik zo suf geweest om een testje te doebn. Tot mijn grote verbazing verscheen er een tweede streepje! Wel super vaag maar hij stond er wel.

Ik blijf sceptisch hoor want 6dpo is wel erg vroeg en het is niet boor niets dat we icsi gaan doen dus dinsdag waag ik er nog wel een testje aan. Maar vind het toch wel een beetje spannend.

5. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oeps dubbel

6. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    WTF! Dat zal echt een wonder zijn! En zo gruwelijk geweldig :D
    Maar zal de test niet nog reageren op je eisprong? Nog geen week na je eisprong zal positief testen toch nog niet mogelijk zijn? Hoop het natuurlijk zo voor je!
    Heb je een foto van de test gemaakt??

7. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
  8. roxannekuh

erminea spannend zeg! ik hoop voor je dat het een 2e streepje is van een zwangerschap en niet van de ovulatie!! maar ik zou komende week zeker nog een testje wagen want wie weet heb je geluk :D de kans was bij ons ook heel klein maar voor we de intake van icsi hadden was het ook bij ons raak! hoop het voor jullie! :D

9. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nah ik denk niet dat je een week na de eisprong nog veel LH hebt. Dus ik denk niet dat het LH is. Maar ik blijf ook sceptisch hoor, denk dat ik dinsdag wel wat meer zekerheid heb.

10. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Wat spannend!!
    Er zijn dus vrouwen die al zo vroeg getest hebben en het dus klopte. Ik ga voor je duimen :) Heb je ook al zaken die anders zijn dan normaal? En wanneer is precies je Nod?

11. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Phoe ik hoop het! Enige wat anders is dat ik moe ben en af en toe sterretjes zie, voor de rest ben ik mijn hormonale chagrijnige zelf :D.

Nod is as. Donderdag als het goed is.
    Ik durf het eigenlijk niet te hopen, wil geen teleurstelling maar dan had ik niet zo stom moeten zijn om te testen.

12. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Oeh! Donderdag al je nod... omdat je op 6dpo zit had ik verwacht dat je nod verder weg zal zijn. Maar dat maakt de situatie alleen maar gunstiger.
    Ik had mijn eerste streepje op een woensdag terwijl ik zaterdag ongesteld moest worden. Maar misschien had ik op dinsdag ook al een streep kunnen zien.
    Ik zal morgen weer een testje doen. Als je dan weer een streepje ziet gaat het heel spannend worden :)

13. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Ooooooooo Erminea wat spannend!!!!!! Ik ga zo ontzettend hard voor je duimen!!! 6 dpo is idd erg vroeg. Maar ja misschien maak jij veel hcg aan? Ik hoop het zo!!!

14. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    @ Roxannekuh
    Je hebt echt al een prachtige buik. Ben benieuwd hoe hij er nu uitziet!
    de enige periode in je leven dat et niet uitmaakt of je dik wordt 😁 hier inmiddels goed boven de 70 kg. Voor mij is dat echt veel. Ml wacht met smart tot dat ik hem heb ingehaald.😝
    Mij kan het weinig schelen. Bij mijn vorige 18 kg aangekomen en binnen 3 weken op oude gewicht. Dus ik maak mij niet druk.
    Ik wil graag in bad bevallen. Ik heb een medische indicatie omdat mijn vorige bevalling heel zwaar was. En de placenta pas na 58 minuten loskwam. Gelukkig hebben ze bij ons een bad in een van de verloskamers. Nu maar hopen dat deze vrij is. De tijd begint nu idd te tellen. Ik kan niet wachten!!! Al moet ik nog zoveel doen😎

15. roxannekuh

Zal een dezer weken weer een foto maken :D die wat je zag was van afgelopen weekend!
    Ik woog voor de zwangerschap 69.5 en 2 weken terug bij de verloskundige 67. Dus zit nog niet op mijn oude gewicht ahah :p dat had je man gewild dat je hem inhaald ja hahah :p
    Oehhh dat wil ik ook in bad bevallen! wou eerst een huren voor hier thuis en had iemand gevonden waarbij ik het kon huren maar woont te ver weg om te halen of op te sturen qua kosten dan ben ik nog evenveel kwijt als bij een site waar ik ze kan huren! maar denk dat het toch misschien ziekenhuis word en dan daar ook in bad als het bad vrij is :D maar dat is weer een normaal bad geen bevallingsbad wat ze in ziekenhuizen hebben.
    Ik ben eens benieuwd of ze dat bij jou toelaten vooral als je een indicatie hebt dan doen ze dat niet werd tegen mij gezegd! Maar hoop voor je dat het wel kan! wil het zelf ook zo graag maar moet me er niet te zeer op verheugen zei de verloskundige want meestal wat je wil gaat toch niet, dan loopt het toch weer anders.
    Ik kan ook niet meer wachten totdat ons kleintje er is, vooral het nu het eerste is :D woensdag hebben we de 20 weken echo dus ben erg benieuwd :D zie ik onze kleine eindelijk weer!

16. roxannekuh

wie weet zijn het symptomen van een zwangerschap. en je weet nu toch al snel of het zo is of niet :D maar dan duurt het het langst als je moet wachten die paar dagen :p
    Ik had 2 dagen voor ik mijn nod had, dat ik wat misselijk en duizelig werd als ik niet op tijd deed eten op het werk. terwijl ik daar nooit last van had.
    Wie weet nu je moe bent en sterretjes ziet terwijl je dat nooit hebt ;)
    Maar zou je nog even niet te blij maken en deze week nog een test doen!
    Als is de teleurstelling alleen maar groter.

17. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Spannend de 20 wk echo alweer! Jeetje al bijna op de helft. Lekker cliché maar geniet er echt van hoor want voor je het weet is je buik weg. En dan heb je zo'n 'leeg' gevoel.
    Willen jullie weten wat het wordt?
    Ik ben benieuwd naar de volgende foto! Laat je het weten als je er een hebt geplaatst?
    Ik beval gewoon onder leiding van mijn eigen vk. Ik moet alleen in het zkh bevallen omdat ik er dan vast ben als het weer bijna misgaat. Dus opzich is het poliklinisch maar blijft de gyn lekker buiten met z'n vacuüm pomp 😉Bij zl stond ik al met 1 been in ok voor spoed sectio.

Meestal kan je een heleboel ideeën hebben over de bevalling maar op dat moment loopt het idd allemaal anders. Bij zl heb ik boven aan de trap staan huilen omdat ik naar het zkh moest en ik thuis wilde bevallen.... (Hormonen...) dus dit keer maar geen verwachtingen meer en heel hard hopen op de kamer met bad 😎
    Heb je al een bevallingsplan?
    Bij zl zijn er foto's gemaakt tijdens de bevalling. Daar heb ik later zoveel aangehad. Daardoor de bevalling veel beter kunnen verwerken.

18. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland

Hihi vroeg testen... Zo bekend 😜
    Ik hoop het echt zo dat dit allemaal symptomen zijn van een zwangerschap!!

19. roxannekuh

ohhh zoo ja als je vk het doet dan kan het zeker wel ;)
    Een bevallingsplan nee heb ik niet echt.
    Heb zoiets wil in het ziekenhuis dan nu bevallen in bad als het even kan! Wil er verder niemand bij hebben behalve de vk en mijn vriend. Qua pijnbestrijding wil ik geen ruggenprik, als ik zie hoe dat gedaan word en dat slangetje dan nog in je rug, nee dankjewel!
    Ik weet mijn zusje heeft een spuit in haar bovenbeen gehad dacht ik dan wil ik ook die wel als het echt niet meer gaat.
    En mocht het een keizersnede worden dan wil ik het liefst onder algehele narcose, doen ze ook niet altijd maar kan het proberen. Anders word het ook die ruggenprik die ik niet wil (al zegt iedereen daar merk je niks van, maar nee echt niet). En het idee dat ze in je snijden als ik bij ben al helemaal niet:$ je ziet dan wel niks en voelt niks maar nee dankjewel!
    Wij willen weten wat het word woensdag :D maar we vertellen het nog niemand. iedereen merkt het wel als de kleine er is! De meeste mensen denken een meisje, de verloskundige dacht dit ook dus ben eens benieuwd :D

20. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Hier ook geen plan hoor. Komt toch altijd anders uit. Een ruggenrpik lijkt mij ook niets. Er is ook nog andere medicatie. Maar zelf wil ik ook liever zonder pijnbestrijding bevallen.
    Ga je een zwangerschapscursus volgen? Ik heb daar veel aan gehad.
    Spannend hoor woensdag! Het lijkt mij ook wel erg leuk om het verder tegen niemand te vertellen. (Kan ik alleen niet 😁)
    Hier dacht echt iedereen een jongen behalve ik. En wij krijgen een meisje 😍. Dus straks een koningskoppel.

Deel Deze Pagina