doorverwijzing van de huisarts gekregen, wat kunnen we verwachten

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door junibloem, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Erminea succes! Ik hoop dat je meer mooie eitjes hebt dan van de week!

Xx love heb je al getest?

2. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

@ erminea succes dadelijk. Hoop dat je nu meer eitjes hebt die ze kunnen gebruiken.

@ love heb je al een test gewaagd of was dat niet meer nodig? Hoop voor je dat je goed nieuws hebt.

3. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh lief van jullie jongens!
    Ik heb er maar liefst negen! Mag helaas geen pregnyl meer inplaats van utro maar ik ben hier wel heel blij mee! Ze variëren in grootte tussen de 20 en 14mm, vrijdag nog een echo en waarschijnlijk maandag of dinsdag punctie.

@love ben heel benieuwd, hoop dat geen nieuws goed nieuws is.

4. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    9!!! Wat goed!!!!
    Spannend hoor! Ik hoop dat ze vrijdag goed zijn gegroeid!
    Ik ga weer snel verder met duimen meid!

5. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Yes yes yes!! Bijna een verdubbeling!!
    Hoe tof hebben die eitjes dat gedaan :) Gefeliciteerd! Dat moet een goed gevoel geven.
    Het kan nu maar zo zijn dat we over een paar weken allemaal zwanger zijn! Uhhh... Lara nog even de baby in je houden ;)

6. SweetBlondy

3 mei 2013
    61
    0
    0
    Ohhhh Erminea wat fijn!!!! 9!
    heel veel succes komende dagen! Ik duim voor je!

7. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hi ladies, hier ff n update van de onderzoeken:

Nou we zijn idd wat wijzer geworden!!! De semenanalyse was wederom niks te vinden dus een pesa/TESE behandeling wordt t sowieso voor mijn man!!! Er is bloed afgenomen om de genetische bepaling te checken en dan mag hij in principe al over 8 weken geopereerd worden!! 4juli moeten we terug voor de narcose (kijken of dit allemaal wel kan etc) en dan is 16 sept. De operatie!!! Mocht er eerder een plekje vrij komen dan worden we gebeld!! Dus hebben n kansje dat t mss eerder wordt!!! ;) dan mogen we 1a 2 week daarna al als er zaad gevonden wordt met de ICSI gaan beginnen, maar dan moet ik eerst n maand aan de pil daarna 2 weken 1x per dag n spuit en daarna 2weken 2x per dag n spuit!!! Dan doen ze de punctie en gaan ze meteen bevruchten en dan is er 3 dagen daarna de terugplaatsing dan 2 weken wachten en kijken of je zwanger bent Zo niet heb je een maand rust en dan begint daarna alles weer opnieuw!!!! Dus denk dat de kans dat we dit jaar zwanger raken niet echt heel groot is maar goed we moeten gewoon afwachten!!!

8. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Rabia wat een goed nieuws! Gelukkig dat je man zo snel terrecht kan!
    Ik ga duimen voor jullie dat jullie al eerder kunnen!

9. SweetBlondy

3 mei 2013
    61
    0
    0
    Ohhh Rabia, dat is fijn om te horen! Eindelijk lijkt er dan echte vooruitgang te zijn. En dan na de operatie HOPHOP het ICSI traject in :D en nu een beetje duimen dat jullie al ergens eerder mogen!

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dankje dames hoop ik ook!!! Gelukkig wat vooruitgang in zicht en hopen dat er zaad te vinden is ;)

11. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    @Rabia,
    Wat fijn dat je ons een update komt geven. Uit je bericht proef ik veel positiviteit! Fijn om te lezen!
    Hoop natuurlijk voor jullie dat de operatie al eerder kan. Zal echt geweldig zijn als jullie ook kunnen starten.

Kan je nu niet alvast aan de pil gaan om een beetje te wennen aan de hormonen. En dat je meteen kan beginnen als er zaadcellen zijn gevonden? Of werkt dat niet zo?

12. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    @rabia, je klinkt opgewekt! Wat ontzettend goed dat er weet beweging in zit, spannend!

@all Vandaag bij de gyn geweest. Maandag is D-day en moet ik me nuchter om 8:15 melden. Dan krijg infuus en is 8.30 de punctie. Ik heb nog wel gevraagd om pregnyl inplaats van utrogestan. Maar het hangt er een beetje vanaf want ik had vandaag maar liefst 10 follikels en als het er meer worden dan zal ik toch aan de utrogestan moeten. Heb er behoorlijk om moeten knokken want ze wilden me koste wat kost aan de utro.

Morgen half 9 savond gaat de pregnyl er in, en dan gaan we maandag zien hoe dat gaat...ben bloednerveus :).

13. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Spannend Erminea! Ik ben benieuwd!

Hier:
    Gisteren hadden we goede hoop dat het was begonnen. Weeën/krampen iedere 3/4 minuten die 40/60 sec aanhielden. Heeft 4 uur geduurd. Vk 2 x geweest. En beide keren 1 cm ontsluiting...
    Omdat ze twijfelde aan de krachtigheid toch maar even met urine baarde ha. Heb ik blaasontsteking :( dat veroorzaakte dus de krampen.
    Dus hier nog even geduld

14. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Jaah erminea! Het gaat gewoon over drie dagen gebeuren!! Gewoon 20% a 25% kans dat over een paar weken zwanger bent :) Ik loop misschien iets te hard van stapel... stap voor stap: eerst de puntie! Heb er alle vertrouwen in dat jij die ontzettend goed gaat doorkomen!

@Lara,
    Ahhh wat een teleurstelling... geen baby maar een blaasontsteking ;( Hopelijk beginnen snel de echte weeën. Ben je bij je vorige zwangerschap ook wat eerder bevallen?

@Love,
    Hoe gaat het bij jou??

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @meg denk niet dat ze dat doen, weet ook noet zo goed waar de pil voor is!! Je mag niet zwanger raken ofzo omdat t gevaarlijk kan zijn of zoiets en nog n reden :S maar nu komt bij mij toch heel erg die angst naar boven dat er niks gevonden zal worden?! :( dan is t gewoon klaar met ons, en de gedachte dat we nooit ouders zullen worden beangstigd mij heel erg!!!
    Ik probeer wel positief te blijven maar t is wel moeilijk en iedereen die zegt t komt goed maar wat nou als t niet zo is!!! Dat wordt dan echt n klap in je gezicht!!!! :(

16. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    @ Meg, ja 4 dagen te vroeg. Dus we wachten maar weer rustig af.

17. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Hey dames, weet niet dat jullie me nog kennen? :)

Sorry dat ik hier zo lang niet meer geweest ben, en jullie heb ongerust gemaakt :)

Had het gewoon ongelooflijk druk met spinning opleiding en zo voort. en ben even gestopt met op alle forums te komen, ben me beginnen te focussen op die spinning, en doe dit nog steeds.
    Het heeft me goed gedaan om al die tijd even niet met zwanger worden bezig te zijn, terwijl het toch niet kon... En me even te focussen op iets anders... ONdertussen is zwanger worden precies wel een ver van mijn bed show geworden, heel onwerkelijk, en soms vraag ik me af of ik dat nog wel wil (echt stom hoor, want het is mijn droom al meer dan 10jaar)

Met mij gaat het best goed, heb mijn diploma voor in cyclig lessen te geven, geef nu al in 1 fitness vast les, en vervang deze zomer op verschillende plaatsen (dus heb het lekker druk) En ik doe het echt super graag.
    Wat het zwanger worden betreft: het lijkt heel onwerkelijk, omdat ik er echt maanden niet met bezig geweest, maar komende woensdag ondergaat mijn ventje een TESE operatie. Dan zit ik met het probleem van grote vakantie en collegas die op reis gaan, dus kan ik echt er niet tussen uit vallen, dus de icsi ga ik denk ik pas laten starten in augustus, ik ga binnen 2 weken eens naar het ziekenhuis bellen voor een afspraak te maken...

Ik ga mijn best doen om hier af en toe weer eens iets te komen melden, en ga proberen om even wat bij te lezen (maar is veel te veel)
    Haha, ik vind het wel geweldig om te lezen, dat hier gewoon al hoogzwangeren tussen hangen, oooh ooohh waar was de tijd... hihi

18. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    ohhh ben te laat om je nog succes te wensen erminea!
    Hopelijk is alles goed gegaan en hebben ze alle tien (of meer) de eitjes kunnen aanprikken. Wanneer word je gebeld over hoeveel er bevrucht zijn en is de terugplaatsing?

19. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Natuurlijk kennen we je nog Bengelke!! :D Wat fijn dat je ons een update komt geven. Ik was even bang dat het niet goed was gegaan met je relatie... maar het is het sporten ;) gelukkig!

Jullie kunnen na de zomer dan ook al van start! Misschien is het zwanger worden dan toch niet zo ver van je bed show ;) De behandelingen die jullie moeten ondergaan zijn natuurlijk zo pittig dat ik me kan voorstellen dat je je gaat afvragen of je het nog wel wilt. Maar ik weet zeker dat als het gelukt is je door het plafond springt van geluk!

Woensdag gaat dus een behoorlijke spannende dag voor jullie worden! Zijn jullie er al erg gespannen voor?

20. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    En Lara... is de blaasontsteking al weg?
    Of ben je stiekem al aan het bevallen? :p

Deel Deze Pagina