Thnx meg! Ben inmiddels klaar. Had het echt onderschat.... Heb zelfs nog extra morfine gehad maar heb het echt uitgeschreeuwd van de pijn . Degene die voor mij was vond het meevallen en vond het wel te doen. Ik denk dat de morfine gewoon absoluut niet gewerkt heeft bij mij ...vond het gewoon zelfs wat traumatisch. En als kers op.de taart.nog een katheter gehad, ook niet heel fijn.
Gatver de gatver! Dat klinkt echt alsof de pijnstilling niet aan heeft geslagen :S Hoe lang heeft de punctie geduurd? Konden ze je niet iets anders geven om de pijn te verlichten? Nou meis, mooi klote! Maar eze stap heb je gelukkig nu achter de rug... en ik duim echt voor je dat je dit niet nog een keer moet ondergaan!!
Dat geviel heb ik ook dat de pijnstilling niet aan sloeg, ik heb dus nog extra bijgespoten gekregen maar die afschuwelijke scherpe pijn bleef en werd er niet anders van. VL belde net en ik heb 12 eicellen, hopelijk is de kwaliteit goed maar dat hoor ik woensdag. Ben.over het aantal dik tevreden iig.
Wauw, 12! Dat is een mooi aantal. Idd, nu afwachten of de kwaliteit goed is en of ze allemaal bevrucht worden. Maar met 12 moet er wel minimaal één topper uitkomen! En wat ga je nu doen? Even een middag bijkomen op de bank?
Gelukkig Bengelke dat alles goed met jou gaat! En wat fijn dat je je nu kan richten op je spinning lessen. Super top van je dat heft toch hebt doorgezet! Voor je het weet is de zomer voorbij! En kunnen ook jullie met de behandelingen starten. Liefs Lara
12!!!!! Woehoe! Dat is veel!!! Nu maar hopen op een paar mooie cryo's!!! Meid ik ga voor je duimen dat jij over twee welen een dikke vette knaltest hebt! Wat vervelend dat de pijnstilling zijn werk niet goed heeft gedaan! Echt heel naar. Nu dan maar lekker op de bank met een boekje of een film. Doe rustig aan meid! Liefs Lara
Meg Mijn man vind het allemaal erg spannend, de stap van iui naar ivf is gewoon groter.. ook komen er meer dingen bij kijken meer hormonen. Hij vind het gewoon verschrikkelijk dat alles op mij neer komt en hij zelf zo machteloos is en niet erg veel kan doen.. en dat vind hij nog het ergste. Rabia Aaah wat fijn! Je bent idd nu een heel stuk wijzer geworden uit alles! Wat fijn dat alles al zo snel kan. Wel spannend allemaal zeg! Wat zegt je man ervan dat hij onder het mes moet, vind hij het niet eng? Lara Oooh jeeetje dat is ook wat! He bah, beterschap en dat net voordat je uitgerekend bent.. Bengelke Wat fijn dat je even iets laat horen hoe het met je gaat. Fijn om te horen dat het toch redelijk goed met je gaat ondanks alles. Gelukkig heb je veel afleiding aan de spinning en je opleiding dat lijkt me wel heel fijn. Spannend voor jullie dus! Ik hoop toch echt dat jullie in augustus ook kunnen beginnen en dat er toch wat mooi's uit mag gaan komen Erminea Oooh meid ik ben ook te laat om je succes te wensen, lees nu net je verhaal dat je vanmorgen al geweest bent. Toen ik het las schrok ik idd wel even en moest ik ff slikken, geeft niks hoor je bent eerlijk daar hou ik van. Dan weet je tenminste ook waar je aan toe bent. Extra morfine ja, dan zal het je echt pijn hebben gedaan, ben bang dat mij dat ook echt gaat overkomen ik vind die HSG al echt verschrikkelijk die heeft me ook zoveel pijn gedaan. Waarvoor heb je die katheter even gehad dan? Wat een nare ervaring als je er zo op terug kijkt, jeetje bah.. hopelijk mag jullie over een paar weken iets heel mooi's brengen waar het de moeite waard voor was. Hoe voel je, je nu verder? Hier Inmiddels is onze 3e IUI inseminatie ook mislukt totaal kapot ervan. Maandag gesprek met de gyneacoloog over IVF. Inmiddels al weer aan het spuiten voor de 4e IUI deze hebben ze ons aangeboden, anders moeten we te lang wachten omdat de vakantie periode eraan komt. Ergens hebben ze er wel gelijk in, nutteloos gaan wachten daar wacht ik zelf ook niet op dus dan nog maar een kans grijpen misschien (hopelijk) komt daar nog iets uit. Ben een geweldige emotionele wrak op dit moment. Huil veel, voel me vaak echt down en heb in heel veel dingen geen zin meer in. Alles door deze ellende. Wat is dit ontzettend zwaar en moeilijk. Geef het maar eens een plekje dat lukt mij dus totaal niet. Heb het er echt heel moeilijk mee en snap na alles wat ik en wij hebben mee gemaakt dat ons dit oik nog moet overkomen.. ik snap het echt niet meer en kan het soms niet bevatten. De angst overspoeld me soms echt over onze toekomst zullen we toch met kind of kinderen door het leven gaan of kinderloos. Die gedachtens maken me gek.. Het spuiten valt me soms zwaar al die romp slomp erom heen soms vergeet ik het zelfs. Soms bij mensen smoezen verzinnen omdat ik dan even weg moet voor het spuiten.. heb aan sommige het wel eens uitgelegd maar begrijpen doen ze je toch niet dus doe ik het op deze manier Elke x de moet hebben voor de volgende stap en om weer verder te gaan wordt moeilijker. Gelukkig door lezen van ervaringen van anderen wat ik lees in freya of op de site en deze site dat maakt de moed weer sterker om door te gaan.. we gaan hoe moeilijk en hoe zwaar het is toch door om iets geweldigs mooi's van ons samen te krijgen!!
Vanaf hier een hele dikke knuffel xxlove06! Ik hoop voor jullie dat de volgende Iui dan wel raak is. Nutteloos wachten lijkt mij ook vreselijk! Liefs
Dankje Lara, ik hoop het ook echt! Spannend je laatste 2 weekjes gaan in of misschien wel 1 week. Voel je ondanks die blaasontsteking je verder goed?
@xxlove06 Ahh vervelend meis, hele dikke knuffel voor jou! We gaan ook dit keer weer heel hard voor je duimen dat het nu wel mag lukken! @erminea ahhhh jou horrorverhaal en dat te bedenken dat ik waarschijnlijk volgende week aan de beurt ben :O maar wauwwww wel 12 eitjes! Hopelijk geeft het morgen een mooi resultaat!!! Hier... wachten op morgen... Morgen gaan ze kijken hoe groot de eitjes zijn en wanneer ze verwachten om ze eruit te kunnen halen OMG zooooo spannend allemaal... Laatste dagen ben ik mn buik echt bont en blauw aan het prikken, dus hoop dat ik daar snel vanaf ben...
Shit, had eind van de middag een bericht getypt en nu afgemaakt. Drie keer raden... browser moet gerefreshed worden en mijn bericht is weg :x Dan even in het kort! @Love, Ben blij dat je zoveel steun online kan vinden. En hopelijk kunnen de meiden hier je over een paar weken laten zien hoe succesvol ICSI is! En kan je snel volgen. @Sweetblondy&Bengelke Allebei veel succes morgen! Laten jullie weten hoe het is gegaan??
Net terug van het ziekenhuis en "slecht" nieuws... Ik heb TE veel eiblaasjes zo'n 40 in totaal ongeveer... ze zijn nog allemaal klein, dus ik kom nog lang door aan het spuiten en hopen dat er een aantal gaan wegvallen... zodat het er niet TE veel zijn, maar genoeg... Kans dat ze deze poging moeten afbreken is groot, omdat ze bang zijn op overstimulatie... Ik voel me ff helemaal verslagen heb een uur lang in de auto terug naar huis zitten janken... Vrijdag moeten we weer terug... En gaan ze weer kijken hoe de eiblaasjes vorderen. BLUHHHH
40 stuks?! Hoe kan dat?? Reageer je te heftig op de hormonen? Krijg je te veel? Hoop zo dat ze het kunnen corrigeren en dat je poging gewoon door kan gaan! Het vreemde is dat ik hier laatst las dat iemand in België bij een punctie 45 eitjes had. Waarom gaan ze daar dan wel door? (Zie de reactie van Yaamke) @erminea, Hoe gaat het met jou? Ben je een beetje bijgekomen van je horrorervaring? Wanneer krijg je te horen hoeveel eitjes er bevrucht zijn?
Jeetje 40 eitjes! Dat is wel erg veel! Ik ga voor je duimen dat het er vrijdag minder zijn! Wat is het maximale wat je aan eitjes mag hebben?
Even heel snel een update (heb zo veel meegemaakt ik ben helemaal kapot), reageer later even uitgebreid hoor. Van de 12 eitjes waren er 10 rijp. Daarvan zijn er 6 bevrucht. 1 daarvan zit nu in mijn buik. 4 cryos en de kaatste zal waarschijnlijk ook geschikt zijn als cryo maar die had iets langer werk. Maar damn...iig 4 cryos!
Yes yes yes! Ben zooo blij voor je! Krijg er tranen in mijn ogen van. Hoor graag het hele verhaal van je En natuurlijk wanneer je mag testen. OMG, wat spannend!!