Jeetje Jcy, op zo'n uitslag ben je totaal niet voorbereidt natuurlijk. Gadverdarrie zeg. Heel begrijpelijk dat je even tijd nodig had en nog nodig hebt. Aankomende twee weken zullen niet meegaan vallen... En dan eerst onderzoeken of krijg je meteen uitslagen, of weet je nog niet wat voor onderzoeken? Succes meis en ik denk aan je!!
Het meis, dat is schrikken zeg! Ik weet het als geen ander, heb ook pap3a gehad..... Ik schrok me rot en wist ook niet hoe ik het had..... Ze Hebben bij mij een foto gemaakt van het.onrustige gebied nog een keer een uitstrijkje gedaan, weer pap 3a....... Een half jaar later weer een uitstrijkje en toen was het goed en dat is zo gebleven...... Ik kan je vanalles zeggen maar weet dat je alleen maar gerustgesteld kan worden door een goede uitslag.... Ik hoop dat je die snel krijgt.... Dikke dikke knuffel van hier.
Dank je wel wel Lara, ik heb het ook maar even opgezocht wat het precies betekend.... Er zijn cellen gevonden met een matig ernstige afwijking Normaal gezien moet je na 6 maanden terugkomen, maar ze gaan mij nu meteen helpen.. ze kijken dan in je baarmoeder met een vloeistof en deze vloeistof verkleurd op de plaatsen waar het niet goed is en deze plekken nemen ze dan een kweek van om te kijken hoe erg het is.. tenminste zo heb ik het begrepen. Het houdt ook in dat ik nu niet in aanmerking kom voor een HSG.. dus erg vervelend allemaal.. ze zeggen maak je niet druk het kan ook niets zijn en het lichaam kan het ook allemaal vanzelf nog oplossen en je bent er vroeg bij.. maar goed.. je haalt je toch van alles in je hoofd.. hier had ik gewoon even geen rekening mee gehouden..
Rombely, Huggybird, jullie ook bedankt voor jullie reactie.. worden denk ik idd 2 lange weken... maar ga uit van het positieve zullen we maar zeggen.. Dus jij hebt het ook gehad huggybird.. wat vervelend.. al is het wel fijn te horen dat het bij jou allemaal goed is afgelopen.. geeft me toch net weer even wat meer moed..
Kweek hebben ze bij mij ook genomen ja..... Eng idee is het he? Ik haalde me ook meteen van alles in mijn hoofd, mede omdat mijn beide ouders kanker hebben gehad.....
Fijn dat het je een beetje moed geeft meis, het komt vast goed al zit je nog midden in de paniek.....
Hey, veel sterkte, dat is wel schrikken hė. Heb geen pap3a gehad maar wel jaren achter elkaar slechte uitstrijkje, met onrustige cellen of zo iets, uiteindelijk colposcopie laten doen, en daar vonden ze niet echt iets duidelijk op, nu is dit al een jaar weer normaal, maar ik heb toen ook wel met de stres gelopen... Hopelijk loopt het bij jou hetzelde af als bij hugybird, en is het ineens weer verdwenen!
@Jcy. Dat is even schikken hè zo uitslag. Ik snap wel hoe jij je voelt, had zelf in juni pap3B. Twee weken later zat ik bij de gynaecoloog om het weg te laten halen. Een ingreep van niets! Dus als ze het bij je gaan verwijderen hoef je je echt geen zorgen te maken. Ze verdoven je baarmoedermond, wat je niet eens voelt. Ik had alleen daarna, toen het was uitgewerkt, een vreemd gevoel in mijn buik. Net zo als lichte ongesteldheids kramp. Heb niet eens een aspirine genomen. Vanaf nu gaan ze je extra controleren. Je bent er vroeg bij dus het komt echt goed. En niet gaan googelen, dan denk je dat je snel dood gaat. Ik heb mezelf gek gemaakt terwijl het verwijderen van de onrustige cellen zo gepiept is. Wel ontzettend klote dat 'project kinderwens' nu verstoord wordt. Maar waarschijnlijk kan je snel weer aan de slag als het weg gehaald is. Geniet nog een beetje van je avond zo ver dat lukt...
Wauw, wat leuk! Dat willen wij ook doen! Wij zijn in september getrouwd en hadden 2 bruidskindjes. We willen hun en de ouders nog speciaal bedanken daarvoor en ik zelf had ook zoiets in de gedachten zou natuurlijk geweldig zijn! De kinderen zouden het ook fantasties vinden Is het nog duur of valt het wel mee ? Fijn dat jullie genoten hebben en ik duim voor je dat het deze ronde gelukt is!!
@ jcy wat vervelend seg Gelukkig kun je snel terecht!! Kan me indenken dat je even geen zin had om hier wat op te plaatsen. Zou ook schrikken hoor. Zou zeggen kop op en het zal allemaal goed komen! We zullen allemaal voor je duimen!!
Hi Meg, bengelke, bedankt voor jullie reactie! Wat vervelend dat jij dit ook gehad hebt Meg en 3B nog wel.. fijn te horen dat je het allemaal vond meevallen... hopelijk blijft het bij jou nu ook rustig.. ik zal google nu ook maar even laten voor wat het is.. ga het proberen van me af te zetten en van het beste uit te gaan.. ondertussen zit ik ook nog op het wachtbankje dus ga me daar maar even op concentreren.. nog 5 dagen te gaan..
@JCY: Jeetje dat is wel schrikken zeg dat kan ik me voorstellen. En dat je het even moet laten bezinken is dan ook heel logisch dat zou ik ook hebben! Gelukkig kun je snel terrecht! Sterkte hoor!
Dit was iets van 200 euro, inclusief entree van het pretpark voor drie dagen. Gewoon even op de website van slagharen kijken of ze aanbiedingen hebben. Of op vakantieveiling hebben ze geloof ik ook vaak wat staan. Ze moeten wel van kamperen houden hoor want dat.is het een echt.
Het is inderdaad rustig hier! Denk dat iedereen inderdaad aan het wachten is of hij wel/niet ongesteld word.OF aan het wachten is dat ze de uitslagen vna het ziekenhuis hebben gehad of daar zijn geweest! Spannende weekjes voor ons!
Hier een bezig weekend gehad, dochter is wezen logeren bij vrienden, voor het eerst buiten de familie en dat is heel goed gegaan. Wij zijn lekker uit eten geweest met mijn ouders gisteravond. Ik denk dat ik ongesteld ga worden..... Heb altijd voor die tijd last van mijn darmen(zal geen details geven...) en dat heb ik nu ook al twee dagen..... Zou jammer zijn....
Ah nee huggybird! Dat zou wel echt balen zijn! Wat goed van je dochter dat het logeren zo goed is gegaan! Hier spot ik ook al een aantal dagen rood/bruin en soms rood bloed.... Vandaag lijkt het wel wat minder te zijn.Maar mijn NOD is echt nog te ver weg. Heb de afgelopen maanden wel vaker gehad dat ik 4 dagen voor mijn NOD al wat bloed verloor.