@Rabia, @Sweetblondy, @Bengelke, @Koekenpan, Vinden jullie het leuk om mee te kletsen op Facebook?? Ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat!!
hey, is het daarmee hier zo stil? Ik wil wel, nu we bezig zijn met de icsi ben ik toch al een klein beetje actiever hier hoe kan ik die groep vinden? want ben wel benieuwd hoe het met iedereen is..
Ohh wat leuk! Op Facebook is de groep geheim dus is het wat makkelijker om een foto e.d. te delen. En ook leuk om gezicht bij een naam te krijgen. Volgens mij kan ik je toevoegen middels een e-mailadres. Misschien kan je die mij sturen via een PB en als dat niet lukt moet Lara, de beheerder van de groep, je even toevoegen
Jaaa gezellig nog meer meiden in onze fb groep! Stuur mij maar een pb met je fb naam. En eventueel omschrijving van je foto als je een veel voorkomende naam hebt😜 Huggybird hoe is het met jou?
Hey Dames, Sorry heb even een hele tijd niet gelezen of geschreven... Dit eigenlijk door t even niet bezig zijn met ivf icsi, maar aangezien we over 3 weken weer beginnen... I am back... Had even soort van rust nodig... Ik lees iets over FB? Waar moet ik zijn? Ps ik heb dus ook niet teruggelezen... Sorry als ik dingetjes gemist heb