doorverwijzing van de huisarts gekregen, wat kunnen we verwachten

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door junibloem, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Lara, ik vond het ook goed van mijn dochter, dit zijn hele goede vrienden maar we zien elkaar niet zo heel vaak eigenlijk dus het is niet zo dat we de.deur plat lopen bij elkaar. De.vorige keer dat we daar waren is al zo'n twee maanden geleden en toen vroegen ze of ze een keer wilde logeren want ze vond hun badkuip zo gaaf haha is een heel groot bad. Nou dat wilde ze wel! Ze hebben zelf een jongetje dat in januari 4 wordt en een jongetje dat in juni 2wordt. Mijn dochter en hun oudste kunnen heel goed samen en hebben veel plezier altijd. Ze had het ook erg fijn gehad. Hun oudste had het wel heeeel spannend gevonden dat er een kindje kwam logeren voor hem:D

2. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ooohhh en die kleine knappe meid van ons heeft haar puppy certificaat gehaald met zwemles!! Is het eerste certificaat van de vier voor ze zoor haar Als diploma mag af zwemmen. Dus nog drie te gaan voor ze voor haar echte diploma mag! Het kind (en wij natuurlijk) helemaal trots! We hebben vandaag koekjes gebakken en die heeft ze vanmiddag bij opa en oma uitgedeeld omdat ze haar puppy diploma mocht vieren.:D
    Heeft ze twee euro gekregen van mijn ouders hahaha

3. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Ja het was hier inderdaad wat stilletjes geworden, het is gewoon afwachten hé. Ik weet niet dat jullie ook hebben, maar ik begin ik schrik te krijgen voor de resultaten, als ik in mijn bed lig spoken er verschillende doemsenarios in mijn hoofd. Ik probeer me zo goed mogelijk bezig te houden, dat ik niet te veel kan piekeren. Ik had echt niet verwacht dat ik daarvoor zo'n stres ging krijgen...

@huggybird: Echt geweldig, ze zal echt wel apen trost zijn! ;)

4. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Hello!
    Het is hier idd erg stil... allemaal weer aan het wachten :(
    Ben zelf de afgelopen dagen een beetje down. Dus snap de doemscenario's hebben wel.
    De mmm geeft me wel erg veel rust maar het ontneemt wel alle plezier in het zwanger worden. Tenminste zo ervaar ik het.

Ze weten nog steeds niet wanneer ik mijn operatie krijg. Bij jullie al wel nieuwe ontwikkeling? Misschien wel een zwangerschap?? :D

5. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ja meiden, wachten en wachten...... Nog een week en dan krijg ik weer een echo en de uitslagen van bloed en zaad.......
    Wel een drukke week dus veel afleiding.;)

6. Rombely

Rombely Niet meer actief

1 november eerste afspraak in het ziekenhuis, een soort intake. Ze zeiden zelf al dat mijn man nog niet meehoefde. Ik kan me goed voor stellen dat jullie van alles in je hoofd halen, maar het kan nog alle kanten op he dames! Probeer positief te blijven!
    Ik heb wel makkelijker praten dan de meeste van jullie, omdat ik al een kindje heb (alleen huggybird ook toch?). Ik zou het heel erg vinden als er nooit een broertje of zusje bij zou komen maar het vind het voor jullie nog veel erger als het niet zou lukken. Ik leef met jullie mee, maar de kans lijkt me best groot dat veel van deze meiden toch zwanger zullen worden! Zoals junibloem die dit topic heeft geopend. Succes allemaal meiden!! We gaan met z'n alle wachten en als we veel kletsen is de tijd zo voorbij.....:)

7. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Zo denk ik ook hoor, ik gun het de meiden die nog geen kindje hebben haast nog meer dan onszelf, het is zo bijzonder en mooi om een kindje te hebben dat ik het echt iedereen gun....

8. meid85

meid85 Lid

16 okt 2013
    53
    0
    0
    Vandaag onderzoeken bloed en sperma besproken. Kwaliteit sperma slecht, ben er kapot van. Niet zozeer van de kwaliteit maar van het feit dat m'n vriend er niet over kan praten, hebben er ruzie van gekregen... Wil er zo graag voor hem zijn en dit samen verwerken maar hij lijkt het erbij te laten zitten en roept dingen als dat ik maar een andere vent moet zoeken enz. Wie herkent dit?

9. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Tjee meid85, ik herken het niet (hebben nog geen uitslag) maar wat een naar nieuws en wat een heftige reactie van je vriend....
    Hebben ze in het ziekenhuis uitgelegd wat er nu gaat/kan gebeuren?
    Naar dat jullie er ruzie van hebben gekregen....:(
    Dikke knuffel van hier en sterkte....

10. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Jeetje meid85. Kan me voorstellen dat het nieuws hard binnen komt. Maar gelukkig kunnen ze tegenwoordig heel veel.
    Ik denk dat het bij je vriend even tijd nodig heeft.
    Hele dikke knuf

11. meid85

meid85 Lid

16 okt 2013
    53
    0
    0
    Over drie maanden weer sperma inleveren en dan kijken hoe het dan is. Ik moet zelf ook opnieuw bloed afnemen want er was een hele kleine kans dat schildklier niet helemaal perfect functioneerde. Ze deed zelfs geen inwendig onderzoek terwijl dat wel was afgesproken... Ze was niet te spreken over sperma kwaliteit. Ja het is erg gezellig thuis, stilte, terwijl ik juist een knuffel nodig heb. Wanneer krijg jij de resultaten?

12. Rombely

Rombely Niet meer actief

Ja, meid85. Ik denk dat je vriend ook even tijd nodig hebt. Volgrns mij is het voor mannen veel erger om te horen dat het aan hem ligt veel erger dan voor ons. Pfff, maar dat maakt het voor jou wel helemaal zwaar als jullie er ruzie om kregen. Neem de tijd, succes meis!

13. meid85

meid85 Lid

16 okt 2013
    53
    0
    0
    Dank jullie wel, doet me goed m'n hart ff te kunnen luchten!

14. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Raar dat ze niet eens inwendig onderzoek heeft gedaan....
    Was de uitslag slecht of extreem slecht? Ze kunnen toch heel veel tegenwoordig... Al ben ik niet goed op de hoogte hoor wat.dat betreft, misschien denk ik daar wel te simpel over....
    Pfff moet je nog drie maanden wachten ook....
    Ik denk dat je vriend even nodig heeft.....

Wij krijgen volgende week dinsdag de uitslag en ik opnieuw een echo omdat er bij mij vocht in/ rond de eileider is gezien.

15. meid85

meid85 Lid

16 okt 2013
    53
    0
    0
    Ik ben van plan deze week nog even contact met arts op te nemen want et is zoveel langs me heen gegaan na dat bericht, het zwanger worden zou heel moeilijk worden zei ze...

Dus voor jou nog een weekje wachten en dan heb je iets meer duidelijkheid!

16. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Zou ik zeker doen hoor, kan me voorstellen dat de helft langs je heen gaat.... Misschien even vragen opschrijven voor je belt.

Ja hier nog een week wachten.... Dan zijn er 5 weken van wachten voorbij....eindelijk.....;)

17. meid85

meid85 Lid

16 okt 2013
    53
    0
    0
    Goede tip! Dankjewel! Ik blaas in gedachten voor jou de wijzers van de klok vooruit!!

18. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Jeetje meid85 heftig zeg!
    Snap best dat je man er onderste boven van is. Het is niet niks als je te horen krijgt dat je zaad slecht is en de kans klein is datste je kinderen kan krijgen.
    Denk dat hij even tijd nodig heeft om het te verwerken.
    Maar je wilt zelf ook een arm om je heen en iemand die jou troost.
    Zou denken slaap er een nachtje over inzover het lukt en probeer het er morgen nog eens over te hebben.
    Moeijk allemaal!!

Hoop dat het bloedonderzoek wat positiever is!!!

19. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Dank je wel, dat is lief:), blaas ook maar even voor de rest hier, we zitten allemaal te wachten.....;)
    Ik hoop voor jou dat je vriend snel rustiger is.... Mannen verwerken alles toch anders dan vrouwen.... Denk dat hij bang is....

20. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Jaaa nog een weekje dan mogen we beide eindelijk gaan!!
    Het duurt me te lange.
    Er zijn dagen dat ik me gwn kut voel en wou dat het allemaal sneller ging.
    Had toch een andere manier van zwanger worden voor me gezie .
    Maar aan de andere kant der zijn der die het slechter als mij hebben helaas!

Deel Deze Pagina