doorverwijzing van de huisarts gekregen, wat kunnen we verwachten

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door junibloem, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Lara Gefeliciteeeeeerdd! Wauw wat super leuk zeg! Voel je, je verder goed niet misselijk?

En meid85 wat een enorme rotstreek is dat zeg jeetje wat heeft de vent een lef! Zal me dan ook niks verbazen als idd die nep vriendin daar ook wat mee te maken heeft. Ik wil je echt onwijs veel sterkte wensen met alles want ik vind het echt heel erg. Wel ontzettend fijn dat je terug kunt valen op je ouders. Maar het had nooit gemoeten als hij zo raar had gedaan.

2. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ooohja mijn eisprong.
    Nou ik heb geen idee wanneer die heeft plaats gevonden zo ontzettend raar. Ik heb er dit keer niks van gevoeld en normaal verneem ik het zeker sinds ik de medicijnen clomid slik.
    Maar het roze achtige is weg en ik heb nergens geen last van raar hoor :( heb een aantal dagen geleden wel vreselijke pijnlijke tepels gehad, maar is nu ook weg ?? :(

3. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Xxxlove ik voel mij prima! Ruik wel 10x beter en heb regelmatig een weeïg gevoel. Maar ik neem het er allemaal graag op de koop toe :)

Jeetje Love, spannend! Wie weet toch een innesteling?

4. Rombely

Rombely Niet meer actief

Wow xxlove, is erg spannend voor jou! Het zou wat zijn als we drie (of nog meer) zwangere zouden hebben.

En meid85, wat zal je leven veranderen. Fijn dat je veel aan je ouders hebt, succes met alles.

Ik wordt aankomende week gewoon ongi denk ik, echt geen symptomen van een eventuele zwangerschap. Ach, kan ik nog even hier blijven, het is hier wel gezellig. Volgende week is een spannende week voor een hoop dames, afspraken en nods..... en hopelijk nog een zwangerschapje :):):)

5. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Toen ik zwanger was van mijn dochter was dat de enige cyclus van de 8 waar ik helemaal veeeeeeel symptomen had..... Dusssss je weet maar nooit. Was echt gek, daarvoor steeds wel iets vandoor ik dacht "nou... Zou best eens kunnen...." en toen helemaal niets! En zwanger:D

6. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Hebben jullie naar mate je langer zonder de pil bent ook meer last van de menstruatie?
    Ik word er niet goed van! Ben er letterlijk ziek van tegenwoordig.
    Het begint een dag of twee er voor al met last van mijn darmen op de dag zelf of net er voor heb ik dan dunne ontlasting met veel slijm er bij. (sorry) en als het dan eenmaal doorzet ben ik misselijk, heb ik flinke hoofdpijn en ben ik soms draaiërig, heb ik pijn in mijn rug en onwijs veel pijn in mijn buik en moet ik pcm slikken om nog een beetje te kunnen functioneren.
    Toen ik nog aan de pil was had ik voor mijn menstruatie altijd hoofdpijn,en tijdens wel buikpijn maar niet zo dat.Ik pcm moest nemen,dat vond ik dan al erg vervelend;).
    Toen ik net gestopt was, ik denk zeker de eerste 4-5 maanden had ik geen hoofdpijn meer en de zelfde buikpijn, joepie! Ik riep nog hard "ik ga nooooooit meer aan de pil, haha die rommel neem ik nooooooit meer!!!
    Maar de afgelopen maanden zijn de klachten alleen maar erger geworden en inmiddels snak ik bijna naar de pil want dan had ik alleen maar hoofdpijn en een beetje buikpijn......
    Oh ja, en het bloeden is ook verdeeld erger geworden de eerste twee dagen, moet er dan soms twee keer per nacht uit om te verschonen en slaap dan ook vreselijk slecht......

De gyn vroeg de vorige keer hoe mijn menstruatie waren toen al wel.gezegd dat het steeds vervelender wordt en toen vroeg ze.of ik pcm slikte, toen was dat nog soms maar na het bezoek aan de gyn ben ik 2 cycli verder en heb ik elke keer 2dagen pcm geslikt en ben ik de eerste keer halverwege de dag naar huis gegaan en was ik deze keer dolblij dat ik de eerste dag vrij was..... Ben er twee dagen flink beroerd van...
    En dat staat dan nog los van de emoties die met me aan de haal gaan:)
    Daar kan ik ook maar weinig mee en vraag me dan steeds af of ik met die emoties die lichamelijke reactie versterk, of dat die emoties versterkt worden door de.lichamelijke klachten en het weer niet zwanger zijn.....
    Zucht.... Wat een gedoe allemaal.....:(

7. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Wat verveled dat je zoveel last hebt van je menstruatie.
    Mijn menstruatie is niet veel erger geworden. Maar de laatste 2 x had is 4 dagen voor mijn ei een soort migraine aanval.
    Om over mijn huid maar niet te spreken :( vol pukkels :( :(

Ik dacht ook ik ga nooit meer aan de pil maar met mijn puberpukkels denk ik dat dat de enige oplossing is.

8. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Lieve meiden bedankt voor alle felicitaties. Gisteren heb ik het aan mijn moeder en zusje verteld. Er kwamen toch een hoop emoties los 😁
    De andere mensen in het restaurant zullen wel gedacht hebben ;)

9. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Hihi pukkels heb ik dan weer niet, hooguit eentje.....

10. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ooohhh wat leuk!!!! Zou hier ook een emo toestand zijn hoor.
    Lekker belangrijk wat de andere mensen in het restaurant er van vinden, dit is toch het mooiste dat er is!

Alleen ben je volgens je banner wel vandaag uitgeteld:$:D je hebt er wel haast mee;)

11. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Haha ik ga hem aanpassen!

12. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Ik ken dat wel een beetje, ben vroeger toen ik 15 was met de pil begonnen omdat ik er zo veel last en pijn van had. Dit is bij mij sinds het begin dat ik met de pil ben gestopt ook weer terug. Waar ik het meeste problemen mee heb is dat ik bijna een week echt een depressief wrak ben, begint een paar dagen voor tot een paar dagen na nod. Ik ween om alles voel me slecht, ik word hier gewoon gek van. Ik kan niet veel verdragen dan, ik had dit met de pil ook al wel een beetje maar nu is dit zo erg dat ik er zelf lastig van word...

13. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik heb dan een week wel last van lichamelijke klachten in meer en mindere mate en twee dagen dat ik al begin te janken als iemand vraagt "voel je je wel lekker?" en iedereen ziet en merkt het ook want door de buik en rug pijn beweeg ik anders, ik ben bleker in mijn gezicht en normaal ben ik echt altijd vrolijk en op dat moment niet.... Het valt mensen dus ook de laatste 3/4 maanden op. En eerder werd ik vaak in het weekend ongesteld en dan weer ik er maandag weer, nu steeds op dinsdag of woensdag en dan moet ik donderdag werken..... Echt balen...

14. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    #454 Meg, 27 okt 2013
    Laatst bewerkt: 27 okt 2013
    @lara, Gefeliciteerd!! Wat een verrassing :) Nu lekker genieten en eieren eten ;)

@huggybird, ik heb er ook last van! Heb toevallig gisteren tegen ML gezegd dat de pil me beter bevalt. Heb nu de hele tijd last van lichte misselijkheid, ook tijdens mijn periode. Voel me gewoon beter als ik de pil slik.
    En mijn menstruatie is ook een ramp. Kan de dag niet doorkomen zonder ibuprofen. Donderdagmiddag begon de ellende (2 ibuprofen) en vrijdag heb ik er 4 geslikt om de dag door te komen. Bleeh! Ik zit zelf steeds aan endometriose te denken, en jij?

@meis, wat een ontzettende rot situatie! Ik wens je enorm veel sterkte!!

Lijstje afspraken en NOD

29-10-2013
    Huggybird, echo en uitslagen van zaad en bloed
    Roxannekuh, 1e afspraak fertiliteitsarts
    30-10-2013
    Rombely, NOD
    05-11-2013
    Swagartist, uitslagen van zaad en bloed
    06-11-2013
    Bengelke, uitslagen van zaad en bloed
    07-11-2013
    Meg, kijkoperatie

Junibloem: ZWANGER!
    LM13: ZWANGER!
    Jcy: ZWANGER!
    Lara1985: ZWANGER!

15. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Meg, ik dacht op zich nog nergens aan maar heb even ge-googled en er komt beste wat overeen...... :$ ben afgehaakt bij gevolgen op lange termijn...... Ik zie, en hoor het dinsdag wel bij de gyn, dan ook bloeduitslag en daar zou ook iets in te zien kunnen zijn.....
    En op een echo ook maar heb haar hier niet over gehoord.....

16. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    het komt dicht bij bij jou de resultaten! Ben jij ook zo nieuwsgierig?
    Ik word er zelf gek van, wat gaan ze er zeggen!
    Hier zelf mijn vriend die alles wat tegen zen goestig heeft gedaan, die vraagt wanneer ik de resultaten heb enzo, hij wilt het er verder niet over hebben maar toch al een paar keer er achter gevraagd zo van wanneer moet je nu weer gaan? Misschien krijg ik hem wel mee terug naar de gynaecoloog. Ik ga hem niet dwingen, maar wel zeggen dat hij beter mee kan, want als er dan iets is, en hij heeft er vragen over, kan hij die zelf stellen hé....

17. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Het komt heeeel dichtbij....
    En aan de ene kant wil ik het allemaal weten en aan de andere kant ben ik bang en zou ik het liefst mijn kop in het zand steken......
    Mijn man wil het ook weten al lijkt hij er minder mee bezig dan ik.
    Hij maakt zich zorgen om het vocht dat gezien is terwijl de gyn gezegd heeft dat dit niets met iets van kanker te maken heeft.
    Je moet weten dat mijn vriend zijn ouders op jonge leeftijd is verloren, zijn vader toen hij 10was en zijn moeder toen hij 14 was, zijn moeder had baarmoederhals kanker. Hij heeft haar hele ziekbed en het sterven bewust mee gemaakt en dat geeft hem angst.... Heel logisch natuurlijk.
    Voor hem is een eventuele zwangerschap niet eens zo belangrijk meer maar gezondheid staat voorop. Voor mij natuurlijk ook, zonder goede gezondheid zoiezo geen zwangerschap, en we hebben elkaar en een meisje van 5om voor te zorgen dus dat is het belangrijkste van allemaal.
    En we hebben dat pap gedoe ook al gehad.... En mijn ouders hebben beide kanker gehad, mijn moeder had een tumor aan haar eierstok.....
    Maakt alles nog spannender.....

18. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    amai ik kan het me voorstellen! Jullie hebben het dan zelf van heel dichtbij meegemaakt, zal wel niet makkelijk zijn geweest, en dan zit de schrik er wel wat in.

19. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ja van heel dichtbij helaas, en dan hebben mijn ouders het beide overleefd dus we hebben ongelooflijk veel geluk gehad maar mijn schoonmoeder niet.... En dat meemaken als jongetje van 14 is verschrikkelijk......:( hij praat er bijna nooit over en heeft dat de afgelopen 21 jaar ook nooit gedaan maar hij heeft mij verteld hoe het allemaal is gegaan en hoe hij het ervaren heeft:( dat wens je niemand toe...... We hebben een hele nacht gepraat, gehuild elkaar getroost en vast gehouden....... Zijn verhaal is verschrikkelijk en het was zo bijzonder dat hij het met mij wilde en durfde te delen.....
    We zijn toen ook samen naar het graf geweest, daar was hij sinds de begrafenis niet meer geweest.....

20. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    intens, wel mooi dat hij er met jou wel over hebt kunnen praten al is het maar 1keer dat maakt het voor jou wel makkelijker om hem te begrijpen.

Deel Deze Pagina