doorverwijzing van de huisarts gekregen, wat kunnen we verwachten

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door junibloem, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    @huggybird, wat klote om zo wakker te worden. Er zijn gelukkig genoeg vrouwen zwanger geworden met endometriose! Het gaat misschien een langere en moeilijke weg worden maar gelukkig is er nog niets uitgesloten.

@lara, hoe gaat het bij jou? Ben je aan het genieten?

2. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Jij ook al aan het piekeren..... Waar over dan meis? Als je het niet wilt vertellen is het ook goed hoor.
    Na de operatie weten ze in ieder geval of het endometriose is, ik denk van wel want er vallen een heleboel puzzelstukjes op zijn plaats. En pas daarna is er bekend hoe en of we verder kunnen.....

3. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Dat klopt meg, alleen hebben wij min of meer besloten die lange weg die het eventueel zou kunnen worden niet in te slaan......
    Maar goed, er is nog niets uitgesloten, eerst de.operatie maar eens afwachten.:)

4. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    @Huggybird: Jeetje kan me voorstellen dat je van niet nieuws wat onderste boven bent het is ook niet zomaar wat. Gelukkig is 12 november al vrij snel maar het is en het blijft spannend! Lijkt me idd moeilijk om dit aan je meisje te vertellen want hoe ga je het haar uitleggen. Hoe reageerde je man? Was zeker ook geschrokken of niet? Sterkte hoor!! En ik hoop dat het toch goed mag gaan.

@Lara1985: Jij ook rustig aan doen meid! Ook een beetje aan je zelf denken hé!

5. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Mijn man is super lief, pakte snel mijn hand toen de gyn over de operatie begon.... Hij vind het moeilijk om mij emo te zien omdat hem dat aangrijpt maar hij begrijpt mijn emoties wel. Hij denkt er het zelfde over als ik. Hij is niet zo'n prater dus dan vraag ik hem steeds of het gek is wat ik denk of voel en of hij dat ook zo ervaart of er anders over denkt en dan geeft hij daar wel antwoord op. Verder is en blijft het een man en zegt hij (terecht) we kunnen niets anders dan afwachten......

6. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Wel fijn dat je man zo met je meeleef en steunt!
    Het is fijn als je het er met hem over wil hebben dat hij dan ook luisterd! als heeft hij zelf zoiets we kunnen alleen maar afwachten.
    wat ook wel zo is maar dat wil je niet horen op dat moment.
    Maar samen slaan jullie je hier doorheen!

7. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Heerlijk zo'n man! Mannen blijven vaak een stuk nuchterder dan vrouwen. Ik vind het fijn voor jullie dat jullie er in ieder geval samen over kunnen praten. Ik blijf voor je duimen dat jullie dochter snel een brusje krijgt!
    Hele dikke digi knuffel!

8. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Vandaag is er een klein beetje last van mijn schouders afgevallen. Op mijn werk loopt het niet zo lekker. Mijn werkgever wil mij ont...slaan. Dit geeft veel stress. Ik weet het al een tijd maar er is verder nooit echt actie ondernomen. Tot afgelopen week. Maar nu ik zwanger ben ligt het allemaal net even anders. Een zwanegere werknemer kan je niet zomaar onst.slaan. Ik heb een advocaat gevraagd om mij bij te staan. Maar jullie begrijpen dat ik van de hele situatie niet vrolijk word. Ik denk de hele dag en nacht aan niets anders. Nu het bekend is op mijn werk dat ik zwanger ben en dat er een advocaat is die mij bijstaat hoop ik dat ik een beetje rust kan vinden.
    Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik de afgelopen tijd niet echt heb gereageerd op iedereen.
    Met mijn zwangerschap gaat het tot nu toe erg goed. Ik ben niet echt misselijk. Heb wel veel een zeurende pijn in mijn buik en het gevoel dat hij heel erg is opgeblazen. Inmiddels ben ik wel 2 kg afgevallen :( komt toch door de stress denk ik. Toch probeer ik ondanks alles toch te genieten. Want mijn kleine frummeltje gaat boven alles en iedereen! En zeker boven mijn werk!
    Sorry voor de tik fouten, op een telefoon is het lastiger ;)

9. Rombely

Rombely Niet meer actief

Jemig Lara, zit het ene je eindelijk mee krijg je het volgende. Wil jij er wel graag blijven werken, lijkt me wel, maar kan ook dat je mss weinig andere keus hebt? Heb je wel wat asn je collega's? Wat jammer dat je nu niet helemaal kan genieten van je zwangerschap. Hopelijk kan de advocaat je verder helpen.

Ben je dag een beetje doorgekomen Huggybird, het heeft tijd nodig voor je het iets van je af kan zetten denk ik.

@hier. Ik durf het bijna niet te zeggen, omdat het jullie ook zo gegund is. Vandaag nod(of gister, weet het echt niet meer), erge buikkrampen maar begin van de avond een lichte streep op de test.... Manlief ziet het ook, maar die gelooft er nog niet zo in. Eerst morgen afwachten en als er dan niks is nog maar eens testen....

10. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Jeetje Rombly gefeliciteerd!!!! Wat een ontzettend goed nieuws!!! Een streep is een streep.

Uiteindelijk zal ik wegmoeten maar dat is nu geen optie. Ik wil niet te veel in details treden hier op het forum ivm mogelijke herkenning en eventuele gevolgen.

11. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Pffhh lara, zo'n situatie is niet leuk, en al helemaal niet als je zwanger bent. Misschien toch een uitkijken dat je met de tijd niets anders vindt? Of wil je er echt graag blijven?
    Rombely gefeliciteert!!! Weer een zwangere bij :D

12. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Ik ga idd op zoek naar iets anders maar ik wil niet zwanger solliciteren. Of ik moet echt mijn droombaan tegenkomen.

13. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Wat fijn dat je man achter je staat en je steunt. Hier heb ik ook een man thuis die het moeilijk vind als ik verdrietig ben, maar dat hebben denk ik alle mannen wel. Fijn dat jullie er samen goed over kunnen praten.

14. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    @Lara1985: Jeetje dat is ook wat als je ontslagen moet worden? En er is geen duidelijke reden voor waarom je weg moet? Wat jammer zeg en idd het gaat moeilijker als je zwanger bent maar je wilt straks toch na je zwangerschap ook wel blijven werken en vooral in deze tijd is een baan nog erg fijn. Kan me voorstellen dat je er heel erg mee in de maag mee zit dat zou ik ook hebben zou niet weten wat ik zonder baan moest.. Hoop voor je dat het toch echt nog goed mag komen!!

@Rombely: Wauw!! Voorzichtig Gefeliciteeeerd dan maar!! En idd een streep is een streep dat vind ik ook spannend hoor! En idd morgen gewoon nog een keer testen!

@Hier: Nog steeds niet ongesteld. Heb toch echt wel een dubbel gevoel hier. Zou het wel zo zijn of zou het niet zo zijn???:( Soms word ik echt gek van dat lichaam van mij. Ik slik die hormonen voor de eisprong. En de laatste tablet die ik daarvoor die avond ingenomen heb, heb ik er s'nachts weer uitgespuugd omdat ik niet lekker was. Elke keer denk ik zou het dan daar mee te maken hebben omdat misschien mijn lichaam die laatste tablet niet heeft opgenomen in het lichaam. En toch wil ik ergens niet testen omdat ik niet elke keer teleurgesteld wil worden dus ik wacht dan nu nog maar even af tot het weekend. Ik heb verder geen symptomen voor een zwangerschap, maarja hoeft natuurlijk ook niet alles te zeggen. Sinds vanavond alleen heel vaag een keer wat binnen in de buik gevoeld, dacht gelijk ''ja nu ga ik ongesteld worden'' maar tot heden nog niks..:)

15. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    @Lara1985: Jeetje dat is ook wat als je ontslagen moet worden? En er is geen duidelijke reden voor waarom je weg moet? Wat jammer zeg en idd het gaat moeilijker als je zwanger bent maar je wilt straks toch na je zwangerschap ook wel blijven werken en vooral in deze tijd is een baan nog erg fijn. Kan me voorstellen dat je er heel erg mee in de maag mee zit dat zou ik ook hebben zou niet weten wat ik zonder baan moest.. Hoop voor je dat het toch echt nog goed mag komen!!

@Rombely: Wauw!! Voorzichtig Gefeliciteeeerd dan maar!! En idd een streep is een streep dat vind ik ook spannend hoor! En idd morgen gewoon nog een keer testen!

@Hier: Nog steeds niet ongesteld. Heb toch echt wel een dubbel gevoel hier. Zou het wel zo zijn of zou het niet zo zijn??? Man soms word ik echt gek van dat lichaam van mij. Ik slik die hormonen voor de eisprong. En de laatste tablet die ik daarvoor die avond ingenomen heb, heb ik er s'nachts weer uitgespuugd omdat ik niet lekker was. Elke keer denk ik zou het dan daar mee te maken hebben omdat misschien mijn lichaam die laatste tablet niet heeft opgenomen in het lichaam. En toch wil ik ergens niet testen omdat ik niet elke keer teleurgesteld wil worden dus ik wacht dan nu nog maar even af tot het weekend. Ik heb verder geen symptomen voor een zwangerschap, maarja hoeft natuurlijk ook niet alles te zeggen. Sinds vanavond alleen heel vaag een keer wat binnen in de buik gevoeld, dacht gelijk ''ja nu ga ik ongesteld worden'' maar tot heden nog niks..:)

16. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Spannend xxlove06! Ik ga voor je duimen dat ook jij straks zwanger bent!
    Wat betreft een nieuwe baan. Die komt er wel. Maar ik ga nu eerst genieten van alles wat er in mijn buik gebeurd en daarna ga ik wel verder kijken. Ik ben voorlopig verzekerd van een inkomen. En ik heb gelukkig een hele lieve collega die mij erg steunt.

17. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ja stiekum hoop ik het ook ;)

Ja je hebt helemaal gelijk! Idd lekker genieten van het wondertje in je buik, dat staat nu zeker op nummer 1 :) Fijn dat je een hele lieve collega hebt, altijd fijn als je die hebt!

18. Rombely

Rombely Niet meer actief

Groot gelijk Lara, je verandert er waarschijnlijk tocb niet veel aan. Na je verlof ben je weer een jaar verder, dus heb je tijd genoeg om te bedenken was t je wilt :).

Spannend xxlove, bijna weekend gelukkig. Ik heb trouwens ook nergens last van, vind veel dingen niet lekker ruiken maar dat had ik de vorige maanden ook.

Ik ga proberen te slapen en hopen dat het snel morgen is en dan nog een keer testen.

19. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Meis wat mij betreft mag je dat gewoon zeggen hoor!!!! Ik gun het iedereen en voel geen jaloezie of afgunst!
    Gefeliciteerd meis en ik wens jullie een prachtige mooie zwangerschap en beetje toe:)

20. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Xxlove06 spannend zeg!!!! Ik duim voor jullie hoor!!!

Deel Deze Pagina