Roxannekuh en lara, die man van mij is echt een schat hoor, ik denk dat ik wel de hele avond tegen hem kan praten en hij zal luisteren. Hij zegt het ook als ik zit te zwetsen of mezelf gek loop te maken gelukkig en troost me als ik verdrietig ben. Kortom een super vent!!!
Wat fijn!! En idd een super vent ja, je hebt er daar niet veel meer van haha.. dat zeggen ze altijd. Gelukkig heb ik ook zo'n super vent! ja vind het zeker spannend, wie weet
Ze zeggen dat obstipatie toch ook een zwangerschapssymtoom kan zijn? Hier heb ik al een aantal dagen echt goed last van, wat vervelend is dat zeg
Goedemorgen dames, Heb gisteren weer heel wat verhalen gemist! Heb snel even bijgelezen. Wat spannend xxlove en Rombely! Het is jullie zeker gegund... ben echt benieuwd naar jullie testjes! Wanneer ga jij testen xxLove? @Lara, veel succes op je werk! Echt een rot situatie... gelukkig heb je wel een leuke collega! Lijstje afspraken en NOD 29-10-2013 Huggybird, echo en uitslagen van zaad en bloed Roxannekuh, 1e afspraak fertiliteitsarts 30-10-2013 Rombely, NOD 05-11-2013 Swagartist, uitslagen van zaad en bloed 06-11-2013 Bengelke, uitslagen van zaad en bloed 07-11-2013 Meg, kijkoperatie Huggybird: Wachten op kijkoperatie Junibloem: ZWANGER! LM13: ZWANGER! Jcy: ZWANGER! Lara1985: ZWANGER! Rombely: zwanger?!
Vanmorgen nog twee keer getest en het is echt positief. Ben superblij, moet nog wel aan het idee wennen. T is ook wel raar toch, vijf van deze meiden al zwanger in twee maanden. Hoop dat we een geluksclubje hebben en het iedere maand zo doorgaat. Bedankt voor jullie felicitaties!
Geweldig Rombely! Ja het is echt een hoge score hier! Maar ik vind het voor de dames bij wie het niet lukt wel erg zuur. Ik ga voor jullie allemaal duimen dat we snel het 100% clubje worden!!!
GEFELICITEERD Rombely!!! Super gaaf! T viel mij ook al op dat er aardig veel zwangere zijn. Hoe kan het toch? Misschien valt er toch een last van je af als je de MMM ingaat... Als we zo door gaan kunnen we dit topic in het nieuwe jaar sluiten hahaha Lijstje afspraken en NOD 05-11-2013 Swagartist, uitslagen van zaad en bloed 06-11-2013 Bengelke, uitslagen van zaad en bloed 07-11-2013 Meg, kijkoperatie Huggybird: Wachten op kijkoperatie Junibloem: ZWANGER! LM13: ZWANGER! Jcy: ZWANGER! Lara1985: ZWANGER! Rombely: ZWANGER!
Hallo, Ik ben nieuw hier. Even mijn situatie uiteen doen: juli 2012 zijn we gestopt met de pil. 25 oktober (begin vruchtbare periode) mochten we voor een gesprek bij de gynae. Ze deed een inwendig onderzoek (alles zag er goed uit, maar bleek dat mijn eitje al gesprongen was op dag 11 of zo, ik vond dit eigenlijk vroeg bij een regelmatig cyclus van 28 dagen! dus deze ronde is al weer verkeken ) Er staan nu 3 zaken te wachten : -spermaonderzoek bij man - op dag 22 of 23 van cyclus bloed nemen - op dag 2 of 3 van nieuwe cyclus bloed nemen 19 november mogen we terug bij de gynae voor de resultaten.. Spannend!
@Meg: Als ik van het weekend nog niet ongesteld ben ga ik een testje er tegen aan gooien, maar nu wil ik het nog niet, wil nog ff gewoon zo afwachten @Bengelke: Hahaha.. Ja klopt dat heb ik ook altijd dan zit ik ook op de pot GEFELICITEEEERD romberly!! Super zeg wat mooi nieuws! Is idd in deze maand hard gegaan met de zwangere. We hopen dat er volgende maand ook zeker nog wat dames bij mogen komen, zou geweldig zijn natuurlijk!! Welkom Ilse88! Wat leuk dat je bij ons komt kletsen. Helaas ook in het zelfde schuitje als ons! Ik hoop voor je dat de uitslagen goed mogen zijn en dat je binnenkort mooi nieuws mag krijgen Heb net maar een movicolon zakje ingenomen voor tegen de obstipatie (die heb ik een keer van het werk meegenomen) Ik word er nu gek van, werd er zelfs vanmorgen als vroeg wakker van en mijn wangen beginnen elke keer heel erg te kleuren en warm te worden, dus hopelijk gaat het zakje straks zijn werk doen!
Welkom Ilse! Misschien is jouw ei altijd wel zo vroeg en klussen jullie te laat. Spannend dat er nu actie ondernemen wordt. Hopelijk is het voor jou ook snel raak!
Welkom Ilse! Nadat ik een foto van de derde positieve test naar mijn man had gestuurd, gelooft die het ook eindelijk. Hij heeft al meisjesnamen doorgesmst. Hoop dat je snel minder last hebt xxlove. Nu is het voor iedereen weer een beetje wachten tot de eerste uitslagen volgende week. Gaat je vriend denk je mee Bengelke?
Hhaha.. wat grappig Ja soms zijn ze moeilijk over te halen met zoiets haha.. Ja ben er sinds net ''gelukkig'' van af! Wat een opluchting!
Dankje allemaal! Inderdaag, mss wel, ik schrok eigenlijk al dat mijn ei al de donderdag of vrijdag zou gesprongen zijn terwijl ik het pas de zondag verwachtte! Hopelijk positieve resultaten en dan mss nog "gerichter betrekkingen" hebben zoals de gynae het verwoordt
rombely: echt geweldig! Volgens mij brengt dit topic hier geluk, zo veel zwangeren... xxlove: mijn duimen draaien voor jou, dat je je mee bij de zwangeren mag aansluiten ilse: Welkom hier! Is allemaal wel erg spannend hé die onderzoeken. Maar ja misschien heb jij gewoon een langere luteale fase dan je had gedacht, en klus je wel wat te laat of zo? Heb je ooit ovutestjes gebruikt? hier: het begint te korten, het wachten voor de resultaten, maar ik ben zo nerveus!!!! Ik zal echt blij zijn dat we woensdag zijn.... Ik zit over zo veel te piekeren, wordt er gek van :x
Ja begin dit jaar heb ik enkele maanden ovutestjes gedaan maar dan gelijk ermee gestopt, kwam er zot van. Mening van de gynae is eigenlijk ook dat ze niet echt gelooft in ovutesten omdat ze al véél rare dingen gezien heeft hiermee.. Op welke resultaten ben jij momenteel aan het wachten bengelke?
Ik heb 2x bloed laten trekken, 1x op mijn eisprong en 1x op dag 3 van mijn cyclus, en mijn vriend heeft zijn soldaatjes binnen gedaan Ook heb ik toen mijn eisprong was een inwendige echo gehad. De resultaten van dit alles krijgen we volgende week woensdag te horen...
Bengelke: Wat vervelend dat je er zo lang op moet wachten zeg. Ik zou dat ze die wachtijden enzo eens minder lang maakte en dat zo stelletjes eerder de uitslag zou kunnen krijgen, helaas kan dat niet Mijn duimen draaien voor je dat er goed nieuws uit komt!! Probeer een beetje afleiding te zoeken als dat lukt, deed ik ook altijd.. verder kun je niets doen dan helaas alleen maar wachten