Net ongesteld geworden merk ik!! gelukkig, normaal zou ik er niet blij mee zijn maar nu wel!! Morgen meteen bellen voor een afspraak voor een echo. Gelukkig duurde het nu niet zolang nadat ik in het ziekenhuis ben geweest want kreeg niet zoals ik bij andere wel eens lees tabletten om de menstruatie op te wekken,. woensdag brengt mijn vriend zijn zaad dus hoop deze week de uitslag en dat ik dan met clomid kan beginnen. maar ben bang dat ik weer moet wachten totdat ik ongesteld word want je begint op de 3e dag van je menstruatie ermee en tegen de tijd dat we de uitslag van het zaad hebben is het allang voorbij. ben eens benieuwd wat ze bij de echo zeggen!!
hier net te horen gekregen dat mijn vriend woensdag toch moet gaan werken (hij had verlof) dus ik zal al zeker alleen naar de gynaecoloog moeten gaan woensdag Ik had echt gehoopt dat ik hem mee ging krijgen...
@Love, balen zeg! Kan me voorstellen. Dat je even goed gehuild hebt. Gelukkig kunnen ze tegenwoordig heel veel in mmm-land. En wie weet aankomende ronde. (Bij ons ook laatste ronde voor mmm raak). Ik ga voor je duimen meid!
owww vervelend snap best dat je je daardoor kut voelt, je hebt toch het liefste dat je er met zijn 2e heen kan gaan! maar kop op we duimen voor je dat de uitslagen goed zijn maar het is natuurlijk fijner als je vriend ook zelf kon horen wat de uitslag is en je erbij kan steunen mocht het wat minder zijn!
@love, meis wat balen zeg.... Dikke knuffel van hier..... Duim me gek voor de volgende ronde voor jullie....
Roxannekuh, ik hoop voor je dat je deze maand al mag beginnen? Kan je vriend het morgen al niet wegbrengen? Uitslag is toch vrij snel bekend? Mmm, wordt wel een beetje haast werk dan als je dan ook nog een echo voor je derde dag moet... Maar ze tellen de dagen pas als je voor 12 uur 's middags ongi wordt heb ik gehoord. Succes morgen met bellen!! En Bengelkeh, wat jammer dat die niet mee kan. Wil die mee, krijg je zoiets. Grrr... Balen hoor!
Helaas kan mijn vriend het morgen niet brengen hij moet werken 7-19 word wat lastig dan helaas. Ik weet niet of de echo voor de 3e dag moet hoor het morgen wel.maar hoop niet nog een menstruatie te moeten wachten voor ik kan beginnen want dan duurt t nog 2 maanden. Is even afwachten nu.ben na 12 uur pas ongesteld geworden dus weet niet hoe ze het dan tellen.dat ik niet zwanger was wist ik al had vorige week nog een test gedaan voor we na het ziekenhuis moesten.en de gyneacoloog zei al dat ik waarschijnlijk ook geen eisprong heb gehad al die tijd dat ik gestopt ben.maar toch wel jammer.
Dat je vriend zijn zaad wat later is kan denk ik geen kwaad, dat kan gerust een paar dagen uitgesteld worden hé, zo lang jij maar morgen de onderzoeken laat uitvoeren, ik kan me voorstellen met zo'n cyclussen dat je niet even een cyclus wilt wachten. Mijn duimen draaien voor jou dat je snel in actie kan komen! Allé, morgen is de d-day voor ons jij krijgt een echo en misschien meer te horen wat de plannen zijn, ik krijg mijn resultaten van alle onderzoeken... Wanneer moet jij gaan?
Spannende dag voor jullie morgen meiden!!! Ik duim me gek voor goed nieuws! Gun het jullie zo! Ik mag zo bij mijn dochter in de klas kijken, zo leuk! Ik zit zelf in het onderwijs en werk ook bij de kleuters, maar bij je eigen kind kijken is dan zo anders en zooooooo leuk!
Ik heb vanmorgen gebeld moet donderdag om 09.15 daar zijn voor de echo.moest op de 3e dag van cyclus.wist ik niet zeiden ze de vorige keer niet. Meteen gevraagd wanneer je de uitslag van het zaad te horen krijgt.dat kan de dag erna al zijn dus i hope so want dat is dan donderdag. Dus als alles goed is dan hoop ik dat ik met clomid kan beginnen deze ronde. Ahh dat is wel leuk ja bij je eigen dochter kijken in de klas is toch anders als bij andere kinderen in de klas staan Spannende dag morgen voor een aantal dames! Maar komt goed allemaal!
Mijn duimen draaien overuren voor je meis, ik hoop dat je snel kan beginnen de uitslagen goed zijn, en de boel op de rit hebt en dan in no time met een mooie bolle babybuik rond loopt!!!!!
Thnx je duimen mogen ook eens even rusten he hahaha ja hoop dat het ook allemaal snel mag gaan. maar we merken het wel. wel nu al sinds gister avond behoorlijke buikpijn, dat heb ik al jaren niet meer gehad. maarja gaat wel over!
Zou geweldig zijn Roxannekuh als je deze maand kan beginnen! Bengelke, heel veel succes morgen! Mijm duimen draaien ook overuren voor jullie!
Goedenavond allemaal! Ben net weer terug van mijn werk Spannend al die uitslagen! Ga morgen het forum goed in de gaten houden @Huggybird, donderdag 24 oktober belde het ziekenhuis over de datum. Een paar dagen later kreeg ik de brief binnen. Ze gaven aan dat ze het 10 dagen van te voren zouden later weten. Bij mij werd dat dus iets eerder. Vanaf 2 oktober stond ik op de wachtlijst dus bij mij zit er 5 weken en 1 dag tussen. Indicatie was 3 tot 5 weken. Wat is jouw vermoedelijke operatie datum?
De gyn zei een wachtlijst van een week of 5/6 en op een donderdag, als het vijf weken is is het op 5 december.....niet echt een leuke dag, zeker niet voor mijn dochter.... Ik hoop een week later. December is wel een rot maand voor zoiets hoor.... Zeker met onze kleine meid..... Ze heeft ook nog de kerstviering op school die ik echt niet wil missen.... En nog twee weken kerstvakantie, ook niet handig met opvang..... Pfffff maar wil eigenlijk ook niet tot januari wachten..... Trek jij het nog een beetje?
Ik snap dat het niet lekker uitkomt! Bleeh! Het is al zo iets om flink tegenop te zien en dan ook nog in de verkeerde maand. Misschien valt het herstellen van de operatie wel mee en ben je zo weer op de been. Ik zal het ook niet afzeggen... dan ben je weer een maand verder Enne... je mag straks ook geen onbeschermde sex hebben Ach ja, is het eindelijk een keer niet spannend aan het eind van de maand. Wel jammer dat ik nu twee 'verloren' rondes heb Ik las gisteren dat de anti-misselijkheids pillen, die ik al heb gekregen, ook van te voren kan innemen. De werking is namelijk 6 tot 8 uur lang. En voordat ze werken duurt ook even. Dus dat lijkt me een geweldig plan! Alleen vindt m'n man dat ik dit wel even in het ziekenhuis moet bespreken haha. Als het mag zal het voor mij wel een steuntje in de rug zijn. En dan hoef ik alleen nog te piekeren over de uitslag. Ik heb al jaren het gevoel dat er iets mis is in mijn buik dus ben echt verbaasd als ze niets kunnen vinden. Ga gewoon van het ergste uit: zware verkleving en IVF nodig. Dan kan het alleen maar meevallen Vanavond afleiding met een feestje... dan moet ik alleen morgenavond nog even stressen. Denk dat ik het hele huis ga poetsen haha. Kan niet wachten om je mijn ervaring te vertellen. Hopelijk is het goed te doen en kan ik jou geruststellen over het herstellen.