Haha geen onbeschermde sex haha er komt bij ons toch geen zwangerschap van...... Fijn dat die pillen al zo lang van tevoren werken, zou ze als ik jou was ook mooi optijd innemen, scheelt een hoop stress! Ik vreet een schoen op als ik geen endometriose heb, dat er wat mis is was natuurlijk op de echo al te zien. Ik ga ook van het ergste uit, idd zware verklevingen en misschien wel eileiders en eierstokken er uit.... Zei ik toen ik het aan collega's vertelde ook, denk dat er geen kindje meer gaat komen bij ons, ivf gaan we niet doen namelijk, zegt hij "joh,je ziet het nu wel heel zwart in, misschien kan het nog wel...het lijkt wel of je het al opgegeven hebt... Zo zit jij helemaal niet in elkaar! " tja,,, ik wil mezelf wel een beetje beschermen Lekker dat je afleiding hebt vanavond! Als je het morgen moeilijk hebt mag je hier wel komen poetsen hoor hahaha Ik hoop ook dat je mij gerust kan stellen, dat zou betekenen dat het voor jou mee gevallen is maar het is en blijft zo dat het bij iedereen weer anders is ook al is het de zelfde ingreep. Opereren ze je trouwens in Arnhem of Zevenaar?
Meg: Goed idee van die pillen, ik zou het wel even in het ziekenhuis eerst vragen, ze gaan je ook al medicatie geven tegen misselijkheid hé, dat dat wel allemaal samen gaat. Haha goed bezig houden is een goed idee hopelijk herstel je snel, en wie weet wordt je daarna wel snel zwanger Hyggybird: haha hopelijk heb je endometriose, want ik zie je nog geen schoen eten . Hopelijk valt het bij jou ook allemaal mee, en komt er nog wel een 2 e kindje!
Nou, bengelke, ik zag laatst bij de bonbon winkel prachtige chocolade pumps staan..... die gaan er dan wel in haha
Ik wil je alvast even succes wensen voor morgen! Hopelijk gaat het allemaal goed en ben je snel weer hersteld! @all Ik moet nog heel wat bij lezen voor ik iedereen een beetje ken hoor . Hier vandaag een dagje vrij maar VL werkt thuis dus die zit al druk te computeren. Ben inmiddels ook weer ongi (weer maar 2 dagen) en zit toch te twijfelen om me niet door te laten verwijzen want ik heb er eigenlijk helemaal geen vertrouwen meer in dat wij zonder hulp ooit zwanger worden (waarom weet ik niet). Zie echt heel erg op tegen al die onderzoeken.
Hoi Meg, heel veel succes morgen met de operatie. Hier leef ik op dit moment even in mijn eigen bubbel vanmorgen behoorlijk wat bloed verlies gehad met een dikke rode slijm sliert. Ik ben mij kappot geschrokken! Volgens de vk kan het twee kanten op gaan. Ik heb gelukkig geen buikkrampen oid. Wel nog bij vlagen een zeurende pijn in mijn buik zoals ik die al tijden heb. Heb mij vandaag maar ziek gemeld. Morgen begint mijn weekend en ik heb gen zin om nu op mijn werk te zitten. Vanmorgen eerst maar eens een uur onder de douche gezeten om even helemaal tot 'rust' te komen. Sinds vanmorgen geen bloedverlies meer gehad. Pfff wat een onzekerheid
@lara: Mijn duimen draaien voor jou! Als het nu gestopt is en niet meer terugkomt zal het wel goed komen! Is wel rot die onzekerheid... Hier slecht geslapen van de nacht, veel liggen piekeren, om 15u afspraak bij gynaecoloog... Gelukkig hou ik me hier wel bezig zodat de tijd snel voorbij gaat
@lara, jeetje wat een onzekerheid...mijn duimen draaien voor je hoor het zal vast niets ergs zijn. @bengelke Succes vanmiddag!
Tjee lara ik snap dat je je kapot geschrokken bent meis..... Dikke dikke knuffel. *lief klein lara beebje, tante huggybird wil een afspraakje met je maken, houd je stevig vast aan je mama oke?*
@lara wat een onzekerheid ja! Als je nu geen bloedverlies meer hebt dan zal het wel goed komen hoop ik voor je. Vervelend zeg kop op meis! Zullen voor je duimen @bengelke heel veel succes vanmiddag! !
Net de vk gebeld. Mag van haar volgende week een afspraak inplannen voor een echo. Bel ik met de poli kan ik vanmiddag al langskomen. Ondanks dat er nog geen hartactiviteit is. Owwww meiden ik ben zo zenuwachtig! Duimen jullie?
@Lara Super fijn dat je meteen kan langskomen! Snap dat je ongerust bent. Ik hoop zoooo dat je straks met goed nieuws komt! Ben aan het duimen voor je dat het goed zit! @Bengelke Ook veel succes! Hopelijk krijg je op dit moment een goede uitslag! Vandaag was toch nog een spannende dag voor iemand?
Dit is volgens mij het laatst lijstje... wees zo fijn om hem aan te vullen. Heeft iemand Swagartist nog recent gesproken? Zij moet gisteren de uitslag hebben gekregen... Lijstje afspraken en NOD 05-11-2013 Swagartist, uitslagen van zaad en bloed 06-11-2013 Bengelke, uitslagen van zaad en bloed 07-11-2013 Meg, kijkoperatie Huggybird: Wachten op kijkoperatie Junibloem: ZWANGER! LM13: ZWANGER! Jcy: ZWANGER! Lara1985: ZWANGER! Rombely: ZWANGER!
Bizar hè, dat er zo veel meiden al zwanger zijn. En dit groepje bestaat nu iets langer dan een maand. Nog er nog één iemand zwanger is zitten we al op 50%!! Straks moeten we nog opzoek gaan naar nieuwe meiden die willen mee kletsen omdat het anders te rustig wordt Heb het lijstje aangepast. Misschien is het zo duidelijker wie er mee kletst en wat er aan de hand is... Sorry als ik iemand vergeten ben Roxannekuh: PCOS Erminea: Een afspraak maken gynaecoloog? xxlove06: 20-12-13 intake bij de gynaecoloog, waarschijnlijk IUI Swagartist: 05-11-13 uitslag zaad en bloed Bengelke: 06-11-13 uitslag zaad en bloed Huggybird: Endometriose? | 12-11-13 afspraak gynaecoloog voor kijkoperatie Meg: 07-11-13 kijkoperatie Junibloem: ZWANGER! LM13: ZWANGER! Jcy: ZWANGER! Lara1985: ZWANGER! Rombely: ZWANGER!
Helemaal duidelijk meg. Ja, gaat hard met de zwangeren mooi om te zien. Meg, is jouw operatie in arnhem of Zevenaar?