Dames, hier is even een bom gevallen,ik ben in shock, uitslag was nog slecht dan het slechtste dat ik me had kunnen voorstellen. Mijn vriend heeft zo goed als geen zaadcellen, dus onvruchtbaar. Ik ben dus doorverwezen naar het fertiliteitscenter, ze moeten bij mijn vriend onderzoeken waar het probleem is, en kunnen eventueel via een operatie bij hem zaadcellen uit de teelbal halen of zo iets, en dan icsi denk ik (de volledige uitleg krijgen we bij het fertiliteitscenter). Nu 1 groot probleem, ik ben de gene met de grote kinderwens, mijn vriend volgt mij maar, ik weet echt niet hoe hij hierop gaat op reageren, of hij dit allemaal wel wilt een operatie en onderzoeken bij hem. Pfff
Jee bengelke wat een nieuws..... Ik begrijp dat je man de uitslag nog niet weet..... Ben benieuwd hoe hij zal reageren... Ik hoop dat hij mee wil werken meis.... Tjonge, dit is niet niks zeg..... Dikke knuffel van hier....
Ja man niet thuis en ik in alle staten, 'k heb alleen men katten op tegen te zagen. Hij zal strak wel ergens thuis komen van het werk, lekker moe en slecht gezind door het weer (hij zit heel de dag op de baan) en dan ga ik met dit nieuws afkomen... Thx voor de knuffel
Moeilijk hoor..... Je bent nu als het ware afhankelijk van hem, dat ben je natuurlijk altijd omdat je alleen geen kindje kan maken, maar als het bij jezelf niet goed is kun je zelf of samen beslissen of je dingen wel of niet laat doen..... Dan heb je eigen gevoel/wens waar je voor gaat.... Je bepaalt je eigen grens.... Je kunt de grens van een ander moeilijk bepalen..... Ik hoop dat zijn reactie mee valt en hij er aan mee wil werken meis..... Misschien iets lekkers voor hem koken? Hij weet neem ik aan wel dat je voor de uitslag ging vandaag?
Jeeh Bengelke, wat een ontzettend k*t nieuws! Geen zaadcellen, dat verwacht je echt niet. En dan moet je het hem straks nog vertellen... ooh wat heb ik met je te doen. Gelukkig hebben ze wel manier om je droom te verwezenlijken. Nu hopen dat bij je vriend het gevoel toch sterker aanwezig is dan je denkt. @huggybird: ik moet me morgen om 09:15 melden in Zevenaar bij dokter Bancsi
Niet makkelijk om te vertellen denk ik...... Fijn dat je zo vroeg in het ziekenhuis moet zijn, zijn de zenuwen te handelen? Ik ben in beide ziekenhuizen geopereerd aan mijn schouder, Arnhem schroeven er in en Zevenaar schroeven er uit. Ben erg tevreden over beide ziekenhuizen. Waren erg lief voor me, toen ik moest wachten vlak voor ik naar de ok ging maar al wel mijn man gedag had gezegd, kwamen ze steeds even een praatje maken en vragen hoe het ging enzo.
Jeetje bengelke wat een ontzettend k*t nieuws! Kan mij voorstellen. Dat dat inslaat als een bom! Je hele toekomst staat nu toch even mooi op losse schroeven. Ik hoop dat je man het nieuws goed oppakt zodat jullie er samen voor kunnen gaan. Is je man inmiddels al thuis? Hoe heeft hij gereageerd? @hier bedankt voor het duimen dames! Het heeft geholpen. Vanmiddag een echo gehad. Voor het eerst een inwendige echo en natuurlijk was er een manlijke Co. Ass. Of ik er problemen mee had dat hij het deed.... Die jongen had ik bij wijs van spreke vorig weekend kunnen oppikken in de kroeg wat leeftijd betreft maar ja hij bracht goed nieuw. Er zijn geen gekke dingen te zien opde echo. Alles zag er goed uit. Geen aanwijzingen voor een MK! Maar garantie tot aan de deur natuurlijk
Jeetje, wat een berichten vandaag! Lara, ben heel blij voor je dat alles er goed uitziet. Wanneer heb je de volgende echo? Bengelke, meis wat vind ik dit erg voor je. Wat een nieuws, dit wil je echt niet horen. Hoop zo dat je vriend er met je voor wil gaan. Pff... succes met vertellen. Denk aan je.
Lara, wat fijn dat het vruchtje op z'n plek zit! Wat een opluchting zal dat zijn geweest. Nu weer proberen te genieten... Zal wel even lastig zijn. Bengelke hoe gaat het bij jou thuis?
@ lara gelukkig is alles in orde! Fijn dat je vandaag bij de gynaecoloog terecht kon ipv volgende week want dan maak je je ook alleen maar gek, ben blij voor je dat alles in orde is @ bengel wat een k*t nieuws zeg hoop echt voor je dat je man mee wil werken dat je er met jullie 2 voor kunnen gaan. al is het niet op de manier die jullie beide voor ogen hadden. heb je het hem al verteld of is hij nog niet thuis?
Pfieieiew!!!! Wat fijn! Hahaha staat er een broekie tussen je benen te koekeloeren haha stel je voor dat je hem tegen komt in de kroeg hahhaa lekker gênant Maar fijn dat hij goed nieuws gaf.
Nog weinig kwaaltjes, een paarcdagen gehad dat ik misselijknwas maar was goed te doen. Verder wat zeurtjes en krampjes in me buik, maar hoort erbij. Ik heb 17 dec pas 1e echo. Ben ik al 11 weken, vind fb ik echt veels te laat. Wou het met 8 weken tegen ouders en beste vrienden vertellen... gaan we nu alsnog doen, maar ja toch raar dat je dan nog niks zeker weet, alhoewel een echo ook niets kan garanderen. Maandag toch de vk bellen of we een week eerder kunnen, mij man zou die week in het buitenland zitten maar is toch thuis. Echo doen ze bij ons vanaf 10 weken. Meg en Roxanekuh (echo?), jullie hebben morgen spannende dag toch? Morgen wil ik alleen maar goed nieuws horen, vertel dat maar tegen jullie dokters voor ze beginnen!! En Roxanekuh, al gehoord wanneer je uitslag van het zaad krijgt?(vandaag weggebracht toch?) Oja, Kwaaltje waar ik nu al supererg last van heb, zwangerschapdementie.... vandaag drie x met me koffiebeker koffie gaan halen en drie keer gewoon terug komen met een lege beker....
Net moeders voor moeders langs geweest. Dat wordt weer half kotsend boven de fles maar voor het goede doel! Voor alle aanstaande mama's die het nodig hebben.
@meg: voor ik het vergeet nog veel succes morgen hé! Mijn duimen draaien dat alles vlot verloopt en dat je snel herstelt @lara: wat een opluchting dat alles er goed uitzag! Daarvoor zou ik het ook over hebben om onderzocht te worden door zo'n jonge man @hier: Jep man is thuis, is nu gaan slapen (moet vroeg beginnen morgen) Tja reactie, heb hier alles mogen horen van: daar beneden blijven ze met hun poten vanaf en ik wil er niks meer van horen, dus ja veel ongeloof en frustratie. Nu zegt hij zelf wel dat hij, als we een kindje hebben, het liefst van hem afkomstig is (dus geen donorzaad of adoptie) en dat ze hem dan maar binnenstebuiten keren zo lang het maar goed komt, dus hij wilt er voor gaan, nu moet het toch nog wel wat verder inzinken, hij zit vooral met heel veel vragen, van hoe komt dit ligt dit aan dit of dit, allemaal vragen waar ik zelf ook niet echt een antwoordt op weet. Ik ga morgen een afspraak maken met de fertiliteitsarts, hopelijk kunnen we daar nog ergens in december bij en dan kunnen we onze vragen stellen, en weten we ook een beetje meer, wat onze opties zijn, ik vrees alleen dat we nog een lange weg te gaan hebben... Ik hoop dat ik alleen van de nacht een beetje kan slapen (ben een enorme piekeraar) want morgen werken, en ik weet niet hoe ik daar ga staan zonder slaap... Bedank allemaal voor zo mee te leven, doet me goed Kan ik mijn hart hier toch eens opluchten.
Haha nu al dementie dat belooft wat voor de toekomst! Jeetje inderdaad wel een beetje laat voor de echo. Ik heb 25 november een termijn echo. Ben dan 8,2 wk. Bij mijn zoontje met 7,2 weken een echo gehad Bengelke hoe is het nu?
Pfff, bengelke. Het zal idd een lange weg worden maar super dat hij er voor wil gaan! Hou je daaraan vast, samen komen jullie er wel!
@ rombeley Heb morgen inderdaad een echo. Als ik het goed begrepen heb dan gaan ze kijken wat het eitje doet nu ik ongesteld ben. Moet er om 09.15 zijn Vandaag het zaad inderdaad weggebracht als ik morgen geluk heb krijg ik de uitslag op de afspraak en anders bellen ze. Spannend allemaal. En voor meg morgen ook!!!