doorverwijzing van de huisarts gekregen, wat kunnen we verwachten

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door junibloem, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Bengelke, helemaal logisch zijn reacties, is ook niet niks om dit te horen....
    Fijn dat hij er voor wil gaan meis, ik hoop dat jullie snel terecht kunnen en het allemaal mee blijkt te vallen.....
    Misschien even een boek lezen voor je gaat slapen, dan heb je even andere gedachten..... Al snap ik ook heel goed dat dat voor geen meter helpt.....

2. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Spannend allemaal roxannekuh, ik duim voor goede echo en uitslagen!
    Succes morgen.

3. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Ohhh wat fijn om te lezen dat hij er voor wil gaan!
    Zal miss een lange weg worden maar je weet waar je het voor doet ;)

4. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Bengelke kan mij voorstellen dat je man zo reageerde. Het is natuurlijk niet niets. Maar dat hij er toch voor wil gaan is een goed teken. Wie weet hoe snel het dan gaat. Ik hoop dat jullie snel bij fertiliteit terecht kunnen.

5. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Meg en Roxannekuh heel veel succes morgen!!!

6. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Jij brengt toch ook elke keer weer een lach op mijn gezicht hé ;) Ik denk inderdaad dat dit voor geen meter gaat helpen. Ik ben momenteel mijn frustratie aan het wegeten (help ook niet) zit hier vanalles te eten wat ik maar tegen kom ;)
    Ik ga het volgende week aan mijn ouders proberen te vertellen (zij weten niet dat we bezig zijn voor zwanger te worden) en ik weet ook niet hoe ik er over moet beginnen, maar ik wil echt wel dat ze op de hoogte zijn van met wat ik bezig ben... Mijn schoonmoeder weet het al (mijn vriend bewaart voor haar echt geen enkel geheim)

@lara: De gynaecoloog zij zo iets van dat er genetisch onderzoek eerst moet gedaan worden en en denk nog wel meer onderzoeken buiten dat, dus ik denk dat we wel even bezig zijn...

7. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Meg, heel heel heel veel succes morgen meis!!!!!
    Ik denkbaar je en hoop dat het mee zal vallen allemaal.
    Sterkte, ook voor je man, die zit maar te wachten als jij geopereerd wordt..... (mijn man vond het drie keer niks toen ik de deur door ging voor de operatie aan mijn schouder...)

8. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Heb je een goede band met je ouders?
    Ik heb het er gewoon uit gejankt bij mijn ouders, stevig geknuffeld en dat is zoooo fijn, ze leven mee, vangen onze dochter op als we naar het ziekenhuis moeten en zijn gewoon lief.
    Vreet jij maar even lekker alles wat los en vast zit meid, jammer dat je geen chocolade pumps hebt..... Die zouden er vast isn gaan nu....;)
    Dikke knuffel meis. Kan je niet even een vriendin bellen?

9. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Ja goede band mee, dus ik denk dat ik het er volgende week bij het eten er ook maar gewoon uitgooi. Vriendinnen zijn ook niet echt op de hoogte, had niet echt zin in elke keer die vraag: en al zwanger? Dus ga er nu ook niet ineens mee afkomen...

10. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Lekker bij je ouders er uit gooien dan meis. Is vast fijn om steun van ze te krijgen....

11. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Lieve meg, nogmaals succes meis!!!!! Denk aan jullie.

12. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Super lief!! Ben echt ontzettend blij met de steun van dit groepje!! :)
    Ik laat jullie weten hoe het is gegaan!

13. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Meg heel veel succes vandaag! Ik denk aan je!

14. roxannekuh

Meg heel veel succes vandaag!!

15. roxannekuh

Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest.
    Heb clomid gekregen:D wat ben ik blij daarmee.
    Het zaad onderzoek was wat minder.de kwaliteit is niet helemaal goed.maar matig.maar goed genoeg dat ik clomid kon gebruiken.het was ook een beetje mis gegaan moet ik zeggen de helft was naast het potje gekomen dus ze hadden wat minder als normaal. Maar op grond daarvan was het toch niet helemaal in orde.over 3maanden mag hij weer inleveren mocht het dan nog niet goed zijn gaan ze kijken of ze miss ici kunnen toepassen.
    Komende woensdag kijken of clomid zn werking gedaan heeft :D ben zooo blij hahah

16. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Spannend Roxannekuh! Ik hoop dat se clomid zijn werk doet!
    Ik zie dat ik vergeten was om jou succes te wensen sorry!!!

17. Rombely

Rombely Niet meer actief

Fijn Roxanekuh dat je meteen kan beginnen, heerlijk idee lijkt me dat dat je een stapje verder bent. Werkt dat ook al zo snel dat het deze maand al raak kan zijn? Clomid is toch o m je eisprong op te wekken? En dat zaad, als hun het niet zagen zitten had je ook geen clomid gekregen dus het zal wel goed genoeg zijn. Ben superblij voor je!

18. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Fijn meis dat je clomid hebt gekregen!!!
    Wat een gedoe ook met zo'n potje he..... Hopen dat het over drie maanden goed is en jullie stiekem in de tussentijd raak schieten:D

19. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik hoop dat het meg is mee gevallen..... Heb verschillende keren aan haar gedacht.....

20. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Hoi dames,

Ik leef nog!! Ben al lekker thuis :) was ontzettend nerveus dat ik er een beetje jankerig van werd. Werd al om 10:00 opgehaald. Infuus aangelegd en ik denk een half uur later naar de ok gebracht. Werd om 12:00 wakker. Dacht dat ik thuis was en lag heerlijk. Niet misselijk en ook niet overgegeven. Mocht al snel weer naar de kamer. Alle dames daar zagen er goed uit... ze hebben de narcose goed uitgemeten. Echt een topper werkt daar haha.
    Om twee uur kwam de dokter langs met de uitslag. Lichte vorm van endometriose kwam hij tegen. Maar dit belemmert een zwangerschap niet. Hij vertelde dat het klimaat in de baarmoeder daardoor iets ongunstiger kan zijn. Het zal wellicht iets vertragend werken. Geen verklevingen gevonden waar me echt verbaasd. Was er echt van overtuigd. Nu moeten we het zelf een jaar proberen. En over een half jaar even een controle of de endometriose niet erger is geworden. Als dit het geval is dan ga ik een ander traject in. Nu stopt het traject omdat we zelf net zo veel kans hebben als met een behandeling.
    Opgelucht!!
    Heb amper pijn aan mijn buik. Alleen het gas is erg oncomfortabel. Er zitten twee olifanten op mijn schouders en achter mijn ribben. Morgen schijnt het nog erger te worden maar die pijn overleef ik wel. Heb twee ibrobrofen uit mijn eigen kast gepakt van 200 gram. Heb die troep van de apotheek (nog) niet nodig.
    Ontzettend bedankt voor jullie steun! Super lief!!
    Het is me echt meegevallen en als ik om me heen keek was dat bij iedereen!

@roxanne, super fijn dat je de chlomid hebt gekregen! Ben in zo euforise staat dat ik het gevoel heb dat we allemaal dit jaar nog zwanger gaan worden :)

Deel Deze Pagina