@bengelke Ohhh 30 januari pas! Ik dacht 30 december al! dan nog veel geduld hebben @huggybird succes met de drukte en daarna ff lekker thuis! Geniet ervan!
Lekker huggybird! Geniet van de drukte... je gedachtes ergens anders op richten kan helemaal geen kwaad. En omdat je wat minder aanwezig ben zullen wij ook niet minder van je houden Ik ben vanaf morgenmiddag ook een weekend weg naar Engeland.. heerlijk!
@huggybird: Lekker druk, gaat de tijd snel voorbij En dan lekker genieten van de vakantie!!! En zoals meg al zij: het is niet omdat je minder online komt dat we minder van je gaan houden Straks bellen voor de uitslag.... Heb er gewoon slecht van geslapen, ik hoop zo dat het iets beter is dan het 1e, maar wat als het even slecht is?? AAhhh ik moet stoppen met piekeren, ik wou dat ik in mijn hoofd een aan-uit schakelaar had "gedachte aan, gedachte af"
Veel plezier huggybird! Geniet ervan. Beetje afleiding kan je wel gebruiken. Spannend Bengelke! Ben benieuwd naar de uitslag. Hier ook een hele drukke tijd in het vooruitzicht. Ik vertelde jullie toch van ons familielid. Hij laat volgende week eutenasie plegen. Dus voor de kerst hebben wij nog een crematie binnen 3 weken diagnose en dood. Zo onwerkelijk! Nu druk bezig om van alles te regel. Pak van manlief moet naar de stomerij. Ik een gepast kleedje kopen waar m'n buik in kan. Zoon lief voorbereiden op wat komen gaat.... Pffff kan er allemaal nog wel bij deze maand...
Wat moeilijk om zo snel afscheid van iemand te moeten nemen! En wat dapper om voor euthanasie te kiezen. Waarschijnlijk is de situatie niet anders maar ik vind het altijd erg knap dat mensen de keuze maken om het zelf in de hand te hebben. Pijn hebben zonder kans op verbetering is natuurlijk niet te doen. Ik hoop dat jullie nog een paar dagen van elkaar kunnen genieten, lachen en huilen. Sterke meis!
@meg: Ik mocht bellen voor de uitslagen. Dus heb ik van de morgen voor ik moest gaan werken gebeld. Ja de dokter is nu druk bezig kan je binnen een uurtje terug bellen, ik tja, dan ben ik aan het werken. Ik kan toch moeilijk zo op mijn werk waar iedereen het hoort er over bellen hé, en op het toilet is geen verwarming en echt berekoud dus niet te doen voor even te bellen... Om 1u heeft hij vergadering, dus kwart voor 2 (voor ik weer ga werken) Bel ik nog maar eens, in de hoop dat het lukt, en anders moet ik toch discreet proberen te bellen op mijn werk.. @lara: veel sterkte meid. Moet echt hard zijn, want eutanasie doe je alleen maar als het echt slecht gaat, en op zo'n korte tijd, zo ziek worden pfff.
Avon Wauw mooie woorden en ja we zouden niets liever willen dan een hele mooie echo in onze handen te hebben en kunnen neerzetten in het babykamertje Huggybird Dan ben je idd lekker druk ja haha.. Maar het zijn wel leuke dagen deze dagen met kerst en oud en nieuw. Leuk om zoiets te vieren op school met je meisje. Zo gaan je dagen ook wel wat sneller voorbij werkt ook nog een beetje in je voordeel haha.. En het geeft niks dat je hier dan wat minder bent het is al lang leuk als je mee leest en af en toe wat van je laat horen. En straks lekker vakantie heerlijk lekker bij je gezinnetje zijn, geniet er lekker van! Bengelke Spannend! Duim echt heel hard het wat positieve nieuws mag zijn!! Lara Jeetje wat ontzettend heftig en dat ook nog eens voor kerst... ik weet niet wat ik daarvan moet zeggen wat onwerkelijk is dat en dan moet je ook nog eens zo snel afscheid nemen van een geliefd iemand. Knap dat ze het durven om dat te doen, de situatie is helaas dan niet anders en het brengt heel veel los in zo'n gezin wat moet dat moeilijk zijn. Ik heb ooit in de thuiszorg ook in zo'n gezin gewerkt best heftig zeg.. Ik wens jullie heel veel sterkte!! Hier Gisteren een hele fikse huilbui gehad. Ik opende mijn facebook op mijn telefoon en zag weer een hele mooie echo staan en een plaatje hoe die vrouw het haar man had verteld dat ze zwanger was. Toen sloeg voor mij even de bom in. Ik was ineens zo verdrietig, kwaad, onzeker over alles. Ik kon er niks aan doen en ik kon het ook echt niet meer stoppen, heb denk ik wel een uur lang gehuild. Wat doet het dan zo'n pijn om te zeggen ''Gefeliciteeerd en geniet ervan!'' terwijl je zelf zit te worstelen met die onvervulde kinderwens wat een pijn kan dat je geven. Opende net mijn facebook alweer en zag de 5e zwangerschap nieuws van deze maand al weer in beeld staan. Wat heeft die maand dat die mensen allemaal zwanger werden toch gebracht waar andere mensen al lang op zitten te wachten en weer 3 maanden verder zijn... Gelukkig was manlief thuis gekomen gisteren en mocht ik tegen hem aankruipen dat voelde echt heel fijn. Kon tegen hem aankruipen en even uithuilen, voelde me daarna wel heel erg rot dat ik zo'n huilbui had gekregen terwijl hij net thuis was. Maar hij vertelde dat het niet uitmaakte en dat hij het begreep, gelukkig wat een lieverd is het ook!
@love: Ik begrijp je volledig, het is moeilijk om al die mensen het geluk te zien krijgen waar je zelf zo naar verlangt. Ik heb soms ook zin om mijn facebook gewoon weg te doen, om al dat babygeluk niet meer te zien maar ja je bent toch ook wel een beetje nieuwsgierig hé... Dikke knuffel van mij, huil maar eens goed uit, kan opluchten soms...
@love Komt hard binnen he steeds maar weer die confrontatie. Gelukkig heb je een lieve man bij wie je je ei kwijt kan en die zo ontzettend lief is voor jou. Hoop voor jullie dat 20 december de gyn goed nieuws heeft en dat jullie snel kunnen beginnen met IUI. Zodat jij ook of FB een mooie echo foto kan plaatsen. Digiknuffel!!!
Net gebeld en eindelijk de gynaecoloog te pakken gekregen, uitslagen zijn even slecht als de vorige keer weer heel weinig zaadcellen en geen beweging Dus ik vrees dat het niet meer beter zal worden, hopelijk vinden ze dan een reden hiervoor...
Lara poeh zeg wat een heftige tijd voor jullie! ik weet nooit zo goed wat ik dan tegen mensen moet zeggen dan sterkte! Bengelke Och wat balen dat er weer een slechte uitslag is! Nu maar weer afwachten wat ze jullie kunnen bieden. Hier Gelukkig voel ik me weer iets beter en ja dan moet je gelijk vol aan de bak nu manlief ziek is ( moest nog wat spullen naar zijn werk brengen, even de laatste spulletjes voor de kerstboom kopen en nog wat boodschapjes doen. Inmiddels staat de boom in vol ornaat (met behulp van zoonlief, erg gezellig maar deed er wel 2x zo lang over) en er is gezogen en ik ben nu wel bekaf! Morgen maar de rest van het huis op orde brengen.
Ach bengelke toch. Wt een ontzettend naar bericht! Avon, dat is goed balen dat je man ziek is. Gelukkig dat je zoontje je heeft geholpen
Jeetje lara wat moeilijk, heftig en verdrietig zeg...... Ik wil jullie heel veel kracht toe wensen in deze moeilijke tijd.... Lijkt me zo onwerkelijk allemaal...... Kunnen jullie er een beetje over praten met jullie zoontje? Er zijn boekjes om voor te lezen over de dood, dat kan soms fijn zijn als je zelf de woorden niet kunt vinden.....
Meis toch, je niet rot voelen om zo'n huilbui hoor, dat is heel menselijk en zeker in deze situatie. En je bent samen in voor en tegenspoed en daar hoort soms een flinke keer huilbui in de armen van je lief gewoon bij! Fijn dat je lekker bij hem kan uit huilen, soms is dat gewoon even nodig om weer door te kunnen. Dikke knuffel van hier!
Aaaahhh neeeeeeee zeg! Dat is balen!!!! Pfff dikke knuffel, kan had zo anders gehoopt.... Dikke knuffel meis......