doorverwijzing van de huisarts gekregen, wat kunnen we verwachten

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door junibloem, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    @Huggybird
    Geniet van je vakantie! Wat een heerlijke traditie! Leuk zo'n moeder dochter dag!
    @roxannekuh
    Wat ontzettend vervelend dat je eitjes niet springen. En nog niet goed gegroeid zijn. Misschien een late ei? Of kan dat nieter medicijnen die je nu slikt?
    @hier
    Ik heb ook lekker vakantie 2 weken helemaal niets! Heerlijk!!!
    En hier een klein feestje want ben inmiddels 12 weken :)

2. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Wat vervelend bengelke dat je je zo rot voelt.

3. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Is al wat beter hoor, paar daagjes dipje gehad, nu zie ik de feestdagen weer zitten. Heb net al mijn pakjes ingepakt met kerstmuziek op de achtergrond, lekker meezingen :D
    Zeg jij al 12 weken! Heb je binnenkort geen echo? En hoe is verder nog met jou, nog veel klachten of voel je, je tiptop?

4. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Huggybird
    Heerlijk vakantie, wat lekker. Lekker van gaan genieten hoor! En heel veel plezier vanmiddag geniet er lekker van :D

Lara
    Wauw 12 weken alweer dan heb je de mijlpaal behaald van de misselijkheid en alles. Hoe gaat het verder voel je, je goed? En ook lekker genieten van je vakantie hé!

Vanmiddag gaan we mijn kerst kado alvast ophalen (manlief moest het wel vertellen). Krijg namelijk 2 nieuwe lenzen voorop mijn camera.. ooh dan ben ik natuurlijk helemaal blij kan ik weer heerlijk fotograferen en kijken of ik weer mooie kliekjes kan maken. Hopen dat we binnenkort nog een keer sneeuw krijgen dan leef ik mij helemaal uit :D

5. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Ik voel mij top. Weinig kwaaltjes. Was de eerste weken wel wat misselijk maar niet overgegeven ofzo. Maandag hebben we de 12 weken echo. Buik groeit goed. Kan echt geen broeken meer aan, positiebroeken zijn echt een uitvinding ;)

Net heeft onze zoon afscheid genomen van ons familielid. Hij heeft de zijkant van de kist helemaal volgekliederd met stiften. En hij wilde zelfs een kusje geven. Straks maar naar een pannenkoekenrestaurant want dat heeft hij na zo'n dag wel verdiend.

6. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    mooi hoe makkelijk en puur kinderen met de.dood omgaan he?
    Fijn dat jij je zo goed.voelt zeg! Houden zo!

7. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Heb de oproep voor de operatie binnen. 7 januari bij een andere gyn, wel een bekende gyn. Moet wel even aan dat idee wennen, moet er op vrrtrouwen dat de overdracht goed zal zijn..... weet niet welk ziekenhuis want mijn man had alleen nasr de datum gekeken....

8. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Spannend!
    Gelukkig wel lekker snel in januari al hoef je niet lang te wachten, over zo een 3 weekjes al.
    Hoop voor je dat de overdracht goed komt, maar denk het toch wel!
    Alles komt goed ;)

9. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Ja heerlijk, gewoon heel puur en niets geks aan.

Wat fijn dat de operatie zo snel kan. En wat fijn dat je de gyn kent. Ik hoop dat je nu kan genieten van je vakantie!

10. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    De vrouw van de neef van mijn man werkt in Arnhem in het ziekenhuis op de ok en die hebben ik net een berichtje gestuurd of ze de 7e moet werken en toen stuurde ze een berichtje terug dat ze moet werken en dat ze als ik dat wilde kon regelen dat ze er bij zou zijn. Dat wil ik wel, bij mijn schouderoperatie is ze voor die tijd verschillende keren bij me geweest en dat was zo fijn.
    De vrouw van een collega werkt daar ook en die was bij mijn schouderoperatie toen ik onder narcose ging, ook zo fijn.
    Komt goed allemaal.:)

11. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Vaak denken volwassenen veel te.ingewikkeld over hoe kinderen er mee om zullen gaan..... Voor kinderen is het meestal zo simpel, iemand is dood.... Klaar... En verder met leven.....

Maar hoe gaat het met jullie?

12. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Ja inderdaad. Gewoon verteld dat hij dood is omdat hij heel ziek was. Hartje klopt niet meer. Ligt nu in een houten bed met allemaal bloemetjes. Maandag gaat hij naar een soort fabriek en daar maken ze een sterretje van hem. Mijn zoontje heeft veel op z'n teentjes over de rand van de kist staan kijken.
    Met ons gaat het goed. Wel erg vermoeid en heel verdrietig. Maar we hebben er wel vrede mee. Hij was zo ziek dat het niet anders meer kon. We praten er veel over. Maar ik zou blij zijn als het maandagavond is en alles achter de rug is qua crematie enzo. Zelf hadden we het vooral erg moeilijk bij het afscheid toen we hem voor het laatst levend zagen. tijdens de crematie denk ik dat we emotioneel breken. Ik ben nu al zo'n emo kip. Nu houd ik mij vooral groot om er voor alle andere mensen te zijn en te zorgen. Het is ook nog eens 120km bij ons vandaan. Dus je bent gelijk de hele dag weg voor ieder bezoek. 12 jaar geleden hebben wij op kerstavond mijn schoonvader verloren dat maakt het voor ons wel extra zwaar. Kerst had dus al een zwarte rand. Die is nu wel heel dik geworden .

13. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Heftig hoor, en zo veel emoties is heel.vermoeiend...... Fijn in ieder geval dat jullie zoontje het zo luchtig oppakt, gaat hij mee naar de crematie?
    Zorg ook goed voor jezelf he meis, niet alleen voor anderen,.geef je eigen emoties ook de ruimte.....
    Kan me voorstellen dat deze periode al heel moeilijk was voor jullie, door het verlies van je schoonvader....:( En nu is het nog moeilijker... Dikke dikke knuffel van hier.....

14. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Dank je wel huggybird. Hij gaat niet mee naar de crematie. Dienst duurt erg lang en de muziek is waarschijnlijk voor hem te hard. was een echte rock fan. Dat vinden we voor hem te overdonderend. Komen ruim 200 mensen.
    Ik zal ook goed voor mijzelf zorgen. Ik ben meer een prater dan een huiler. Maar denk dat ik het maandag niet droog kan houden.
    Komt goed met mij huggybird.
    Maandag eerst de 12 wekenecho. Dus ook nog iets om naar uit te kijken die dag. Lekker dubbel allemaal....

15. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Gelijk heb je dan dat je je zoontje niet mee neemt, hij heeft ook goed afscheid kunnen nemen nu en het is vast goed voor hem nu.
    Je hoeft ook niet te huilen, als je maar niet voorbij gaat aan je eigen emoties, zo bedoel ik het meer, niet in het zorgen voor anderen vergeten zelf te voelen..... Ieder doet dat ook zijn eigen manier.
    Dubbel inderdaad maandag..... Bijzonder ook wel, leven en dood zo dicht bij elkaar...... Sterkte maandag....

16. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat fijn dat je een datum hebt nu!

Oh dat had ik ook hoor maar ik heb gewoon een denkbeeldig knopje omgeflipt en die spuit zo in mijn buik gejast hahahaha. Vond het zo erg! Maar wilde me niet laten kennen.

Tja hopen dat die instelling helpt :). Heb je al een knaller gehad inmiddels?
    Hoop dat het snel weer raak is meis.

@all
    Hier een rustig dagje...lekkere luie zondag en nog even de kerstboodschappen gedaan. Ik moet eigenlijk de was nog doen maar ik heb nog geen zin om op te staan.
    Merk dat ik toch eigenlijk best zenuwachtig ben voor wat komen gaat, steeds van die zenuwachtige vlinders in mijn buik. Het duurt nog maar zo kort voor het gaat beginnen! Ik voel al wat ongikramp dus het kan best dat mijn ongi toch iets eerder komt. Jullie nog een fijne zondag gehad?

Oh hier ook vakantie trouwens, lekker een +weekje vrij :).

17. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Hoi dames,

Ben iets minder aanwezig geweest maar heb wel meegelezen. Ben druk geweest met mijn werk...
    Over twee dagen komt mijn eisprong alweer. Pff, ineens vliegt deze ronde voorbij. Vandaag hebben we s*x gehad... Kunnen we dan beter morgen een dagje overslaan en dan dinsdag als ik mijn eisprong heb pas weer? Weet soms niet wat beter is en we waren van plan om het deze ronde maar even iets beter te gaan plannen. Daar ben ik helemaal niet van maar ja, dat heeft weinig opgeleverd ;)

@lara, ik wil je morgen alvast heel veel sterke en succes wensen. Wat gaat het een moeilijke dag voor je worden.

En huggybird, wat ontzettend fijn dat er een datum is. Welke arts gaat het doen? Misschien hebben we wel dezelfde :) De arts die mij geopereerd heeft heet iets van Benske (?)

@mrcd, heb je je eisprong al gevonden?

@erminea, laat die ongesteldheid maar snel beginnen :)

@all
    Ben zo benieuwd wie de volgende zwangere gaat worden. Het moet nu wel echt tijd worden! Het is echt te lang geleden dat we iemand hebben kunnen feliciteren :)

18. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Meg, kijk even hier op het forum bij Smep.

Dr. Kraaienbrink gaat me opereren.:)

19. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Bedankt Meg!

En inderdaad het wordt wel weer tijd. Dus een oproep aan alle eitjes en zaadjes. Hop hop hop. Zorg dat je een leuk koppeltje word en vermenigvuldig jullie!!!!!! 2013 mag het dan niet meer zijn geworden maar 2014 biedt weer een stuk of 12 kansen!!! Ik blijf duimen meiden dat jullie ook snel jullie banner kunnen aanpassen! Liefs Lara

20. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Lara, van hier ook heel veel sterkte morgen voor jullie meis.

En idd nieuwe ronde nieuwe kansen voor 2014!!!!!!

Deel Deze Pagina