doorverwijzing van de huisarts gekregen, wat kunnen we verwachten

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door junibloem, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Als je er niet achter staat zou ik het niet doen. Op de meeste sportscholen is wel kinderopvang maar vaak tot 5 uur. Je zou het natuurlijk gewoon kunnen proberen. En mocht het niet lukken of mocht het je niet meer uitkomen dan kan je er altijd nog mee stoppen. Je zou misschien eens kunnen vragen of je bij haar een spinningles kan doen voor je een keuze maakt.
    Succes met je keuze!

2. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Het meiden, ik ben er even niet meer zo bij met mijn hoofd, heb vakantie maar het ook stik druk haha
    Ben met mijn hoofd veel bij de operatie en wil voor die tijd de boel hier in huis op orde hebben, alles voor mijn dochter geregeld hebben qua opvang enzo, en de overdracht voor een eventuele invaller op mijn werk moet klaar.
    Dan hier heen bellen en daar heen bellen om van alles te regelen, naar de apotheek het recept voor de pijnstillers na de operatie in te leveren, dit morgen weer ophalen met de medicijnen voor mijn dochter anders zit ze straks zonder..... Tussendoor wasjes draaien.
    Voor mijn man van Alles halen aan extra vezelrijk eten en pillen, tussen door nog verjaardagen en daar cadeautjes voor halen....
    Waaaaaah ik ben nog doorgedraaid voor ik die operatie heb hahah

Heb vanmorgen mijn dochter verteld dat ik geopereerd moet worden, ze reageerde er goed op.
    Eerst zei ze met een verschrikt gezicht " oooh neee" en toen vroeg ze zeer geïnteresseerd "krijg je dan weer een litteken? " en toen " wie gaat er dan voor mijn zorgen?" na de uitleg dat papa voor haar zal zorgen en opa en oma was het prima. Ze vind het wel jammer dat ze dan een poosje niet lekker met me kan knuffelen, lees bovenop me liggen omdat ik zo lekker zacht ben haha maar toen ik zei dat ze wel lekker tegen me aan kan kruipen was dat ook wel oke.
    Toen ik zei dat ik misschien een nachtje moet blijven keek ze even moeilijk, maar toen ik vroeg of ze nog wist dat ik bij mijn schouderoperatie ook moest blijven slapen en ze me toen niet gemist had moest ze lachen en riep ze "oh ja, dat weet ik nog wel" :D
    Komt goed met haar denk ik.

3. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Kan mij voorstellen huggybird dat je hoofd overloopt. Het is allemaal ook wel erg veel. Wat fijn dat jouw dochter het zo goed opvangt. Lukt het allemaal met opvang regelen?

4. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Huggybird dat denk ik dat je er even niet meer zo bij bent de laatste dagen. je wilt alles goed geregeld hebben voordat je geopereerd word! Wel fijn dat je dochter het zo goed oppakt! :D

5. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ja, dat lukt allemaal wel, mijn ouders staan voor ons klaar, mijn zus, de buren hebben hulp aan geboden, en de moeder van het beste vriendje van mijn dochter ook, die kan ik zo bellen of ze s'morgens hier langs kan komen om haar mee naar school te nemen of zo..
    Ik heb de juffen van mijn dochter een mailtje geduurd dat het zo kort na de vakantie al is en die gaan haar goed opvangen zeiden ze. Ze heeft echt super juffen!! Dus dat komt goed.:)

6. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    @love, wat een verhaal! En wat een idioot dat hij zo met je om gaat. En diep triest dat een volwassen man zo met zijn woede omgaat en jou trauma weer naar boven haalt.
    Zelf ben ik niet gelovig... maar denk dat geloof van binnen zit en niet geuit hoeft te worden middels kleding. Ik ken iemand die gereformeerd is en dus rokjes draagt... welke ik veel uitdagender en verhullend vind dan een lange broek. Het mooie aan dit leven is dat ieder zijn eigen pad kiest en dat moet je respecteren.

Ontzettend fijn dat je man achter je staat! Hij zal het wel erg moeilijk hebben want niemand wil zijn ouders 'verliezen'. Zelf zal ik afstand nemen (lees: nooit meer contact) en je man zelf de keuze laten maken in wat hij in de toekomst wil doen. Maar als ik het zo lees is het voor hem ook klaar.

Jij hebt na je jeugd een mooie toekomst voor jezelf opgebouwd en laat het vooral niet door de schoonouders verzieken!
    Heb je al met je moeder gesproken? Zij zal ze ook vast goed kennen en wellicht heeft zij nog tips...

7. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Volgens mij ben je er al uit ;)
    Wat zijn voor jou de voordelen om het wel te doen? Kan je dat niet zoeken in andere zaken waar je geen bedenkingen bij hebt?

8. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    @meg: Ik ga volgende week zaterdag eens mee spinnen in een les van haar. Zij gaat me nog wat bijleren, en dan wil ik dat voor de moment wel eens af en toe en les van haar overnemen. Ik wil me gewoon zo veel mogelijk bezig houden, het kan nog lang duren voor ik zwanger geraak dus ja...

@huggybird: Je hebt toch echt een geweldige dochter hoor, hoe die reageert, ik smelt gewoon ;) Spannend hé, dat het zo dicht bijkomt, leuk dat iedereen je steunt en je van iedereen hulp kan krijgen...

@hier: Ben mij gisteren avond rot geschrokken, een vroegere vriendin van mij is zwanger van de 2e. Waarom ik daarover schrok, toen ik pas gestopt was met de pil was ik haar op een ander forum tegen gekomen, zij was toen net bezig met iui (haar eerste is ook zo gekomen) nadien nog gehoord dat ze het niet zag zitten ivf te doen dus even stopte met zwanger worden, en heb haar toen niet meer tegen gekomen op het forum dus dacht ik ze wilt er toch geen 2e meer. Nu gisteren op facebook kondigde ze aan dat ze voor juli was uitgerekend. Echt ik liet bijna mijn epad vallen, het deed echt iets met mij, ik gun het haar maar toch was ik ook jaloers en besefte ik weer dat het bij ons nog even kan duren enzo, zat met traantjes in mijn ogen. Ik denk dat jullie dit wel snappen, is gewoon Kl*te al dat wachten.

9. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Ach bengelke toch wat naar dat je je zo voelt. Je
    Misschien kan je het anders bekijken. Ze is dus zwanger geworden via de mmm. Weer een posi verhaal over de mmm. Er is dus hoop.
    Het is voor mij lekker makkelijk natuurlijk om te zeggen.

Wanneer moeten jullie weer naar fertiliteit?

10. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Ja dat is waar, en ik heb nu niet zo veel contact met haar, maar ik denk dat ze ook een hele weg heeft afgelegd...
    Mijn vriend moet eerst 30januari naar de uroloog (duurde 2maand voor we erbij konden) En 5februari gaan we terug naar fertilteitcenter, hopelijk hebben we dan ook de uitslagen van het genetisch onderzoek en weten we dan wat er nog mogelijk is, of wat er scheelt...

11. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik raak nu toch enigszins van mijn padje:(
    Vorige week zegt mijn man tegen mij "ik heb het idee dat mijn rechter bal iets groter is dan mijn linker" dus ik voelen, en ja, de rechter is iets groter en voelt harder dan de linker...... Ik riep meteen "naar de ha jij!" maar het was de dag voor kerst ofzo dus dat ging niet. Nu is hij vanmorgen geweest en is hij doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo...... De ha voelde het ook duidelijk en zei meteen "met dit soort dingen moet je niet afwachten maar meteen verder laten onderzoeken"
    Mijn man kwam nog even lang huis na de ha en zei "die bal gaat er af hoor als het niet goed is! Zal je zien, hebben ze bij jou straks de boel in orde gemaakt is het bij mij foute boel" :( ik heb met hem te doen, ik zie aan alles dat hij zich zorgen maakt om mij en die operatie, en over zichzelf nu ook nog...... En ik maak me natuurlijk ook zorgen om ons beide en alle uitslagen.......:(
    Het is dat mijn dochter aan tafel zit te kleuren maar anders zou ik een mega potje keihard janken........:(

Sorry voor mijn ego berichtje.....

12. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    NEEE huggybird wat erg!!! Ik hoop zo dat het goed zit! Jeetje meid wat een stress!
    Vanuit hier een hele dikke digi knuffel!

En dit is niet ego van je hoor!

13. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Thanks lara,
    Het ergste is dat hij zo bang is omdat zijn moeder is overleden aan kanker toen hij 13 was, hij heeft haar hele ziekbed bewust mee gemaakt en dat is echt heel erg traumatisch voor hem geweest.
    Stel je voor, een kereltje van die leeftijd, zijn vader al verloren en dan zijn moeder zo verschrikkelijk ziek en veel pijn en verdriet......
    :(
    Ik hoop dat hij heel snel terecht kan en het mee valt allemaal......

Verdorie, ik zit dit bericht te typen en de telefoon gaat, de assistente van de ha voor mijn man....... Mijn maag keert werkelijk om nu

14. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Pfff kippenvel huggybird! Wat een vreselijke ervaring moet dat zijn geweest.
    Misschien kan de ha regelen dat je man vandaag nog terrecht kan. Ik weet dat onze huisarts in dit soort gevallen direct zelf het ziekenhuis wil bellen voor een afspraak. Ik kon toen dezelfde dag terrecht voor een echo.
    Echt meis vreselijk dit!

15. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Hij is onderweg naar huis, kan meteen terecht, mijn moeder komt voor onze dochter, snel klaar maken nu. Brrrrr

16. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Sterkte meid ook voor je man. Ik ga voor jullie duimen!!!

17. SweetBlondy

3 mei 2013
    61
    0
    0
    Hey ladies, hele tijd niet hier geweest... Heb beetje drukke periode! Nog lang niet alles kunnen teruglezen!!!!
    Maar eerst ff voor Huggybird heel veel sterkte voor jullie!!!! Ik duim!

18. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    @huggybird: En hiervoor was dat allemaal normaal bij hem? Weet je al meer wat het kan zijn? Ik duim voor jullie!!!

@sweetblondy: welcome back ;) Hoe is het met jou? Weet je al wat meer?

19. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Foute boel man gaat straks onder het mes, teelbal kanker....

20. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Nee dat meen je niet! Wat ontzettend verschikkelijk!
    Dit is wel heel erg heftig!
    Is er wel iemand bij jou als je man onder het mes gaat? Zodat je niet alleen bent?
    Lieve lieve huggybird vanuit hier een hele dikke knuffel!

Deel Deze Pagina