Wat fijn dat jullie weer met zijn 3en zijn. Hebben ze alles kunnen verwijderen? Lukt het wel al jij dinsdag geopereerd gaat worden? Of ga je het verzetten? Liefs Lara
Alweer thuis? Dat zal fijn zijn! Is de operatie hem wel wat meegevallen? En al verdere uitslagen gehad? Ga de eerste dagen maar even goed uitrusten en genieten van elkaar! Beterschap.
Een goede nacht gehad alle drie. Heerlijk om weer samen te zijn zeg. Ik ben zoals mijn bedoeling was gisteren om 8:00 in het ziekenhuis gekomen en lekker bij mijn man gaan zitten en er is geen vp geweest die me weg heeft willen sturen. Op een gegeven moment moest de vp achter mij langs naar de kast en zei ik " als ik in de weg zit mag je me naar de familie kamer sturen hoor" en toen zei hij "ik stuur je niet weg, als ik dat had willen doen had ik dat al lang gedaan" dus we hebben lekker kunnen kletsen en fijn kunnen zwijgen, hand vast houden beetje huilen soms maar lekker samen in ieder geval. Moet even zorg verlenen, later terug.
Goed dat je bij je man kon zijn gisteren morgen en dat ze je niet wegsturen, die vp zal dat ook wel begrepen hebben dat jullie elkaar toen nodig hadden. Weet je al iets meer van resultaten?
Wat fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad. En fijn om weer samen te zijn. Hoe is de operatie gegaan? Hebben ze alles weg kunnen halen? Weten ze al iets over de vervolgstappen? Fijn dat jullie zoveel steun aan elkaar hebben. En die vp heeft waarschijnlijk gezien dat jullie elkaar echt nodig hadden.
Hbggybird, wat fijn dat je er bij mocht zitten. Volgens mij snappen ze wel dat je elkaar op zo'n moment echt nodig hebt. Hoe gaat het nu met je man? Heeft hij veel pijn? En idd, wat ga je nu met jouw operatie doen?
Wat fijn dat je bij je man mocht zijn. En dat jullie veel steun hebben aan elkaar. Hoe is je man eronder en je dochter?
Mijn man zat beneden toen ik het vorige bericht postte en onze meid liep hier lekker rond, begon hij opeens te huilen ik ook natuurlijk.... uitgelegd dat we heel erg geschrokken zijn en daardoor verdrietig, komt ze met twee tissues aan om onze tranen te drogen de schat. Na een spelletje memorie is ze even bij de buren gaan spelen, die zeiden gisteren dat we haar mochten brengen als we even de ruimte nodig hadden, daarbij wilde ze heel graag even daar spelen. Even fijn gepraat samen, flink gehuild, boosheid,onmacht en angsten uitgesproken..... Dat was fijn.... Gisteren: de operatie is goed verlopen, op zich is het geen grote ingreep, een sneetje in de onderbuik iets hoger dan de lies, van zo'n 5 cm. Ze klemmen dan de zaadleider af zodat de bloedtoevoer doorbroken is en er geen kwade cellen zich door de bloedbaan verspreiden, dan knippen/snijden ze hem door en dan halen ze door aan de zaadleider te trekken zo de hele bal er uit. Man had een ruggenprik gehad dus was wakker tijdens de operatie en heeft gevraagd of hij mocht zien hoe het er uit ziet en dat mocht. Van de tumor zelf zie je niets want het zit in een soort zakje zeg maar, door dat zakje lopen bloedvaten en er zit wat vetweefsel op enzo. Morgen moeten we het ziekenhuis bellen voor de ct scan, we hopen dat die morgen ook al kan plaatsvinden. Dan is het wachten op de rest van de uitslagen, nog 1 uitslag van het bloed (de rest ziet er volkomen normaal uit) de kweekuitslag, en dan de uitslag van de ct scan. Dit krijgen we allemaal 13 januari van de uroloog. We zaten maar te piekeren of we mijn operatie wel of niet door moeten laten gaan..... En we hebben besloten dit wel te doen, dit voelt heel.dubbel maar is denken wij het verstandigste. De 13e krijgen we de uitslag van mijn man, dan is mijn operatie bijna een week geleden, als we het uitstellen en hij moet chemotherapie laat.ik me echt niet meer opereren want dan moet ik er voor de volle 100% voor hem zijn. Wanneer er dan pas tijd voor is weet niemand...... We willen dat bij mij de boel bekeken word van binnen dan kan ik herstellen en hoewel een kindje er bij nu op plaats weet ik hoe ver weg staat kunnen we na alle toestanden eens kijken hoe we dat voor ons zien.... Mijn man moet hier vanmorgen om huilen..... hij zei, als ik chemotherapie moet zijn we zeker minstens een half jaar verder... Dat klopt, ik heb hem uitgelegd dat we daar niet aan moeten denken omdat dat.totaal onbelangrijk is op dit moment, eerst maar eens zorgen dat we met ons drietjes blijven en hier zonder kleerscheuren door heen komen..... We hebben afgesproken dat we ons best gaan doen om zo goed mogelijk te blijven praten met elkaar..... Lijkt me wel belangrijk, dat is het normaal gesproken alleen maar nu zeker denk ik....
Huggybird wat vreselijk bericht lees ik hier! ik wil jullie heel veel sterkte wensen!! Ook van LoveXX zag ik nare berichten voor bij komen. En dat in het nieuwe jaar. Ook voor jou een knuffel. Heb heel wat in te halen met lezen ze ik. Hier gaat alles zijn gangetje. Helaas wel een maand moeten overslaan wat onderzoeken betreft omdat tussen 6 dec en 2 jan geen cyclusanalyses gestart worden.
Jeetje huggybird wat is het allemaal snel gegaan zeg. Zijn jullie een beetje bij gekomen van alles?? wat een toestand zeg, heb steeds aan jullie moeten denken, vond het zo ontzettend erg!! Gelukkig is de operatie goed gegaan en wat fijn dat de bloedwaardes goed waren. Fijn dat jullie weer met zijn drieetjes zijn thuis heerlijk zeg! Even weer lekker op jullie zelf zijn en even goed de rust nemen voor alles. Hopelijk kunnen jullie alles een beetje een plekje geven want er is in 2 dagen tijd echt veel op jullie afgekomen. Ik hoop echt dat de verder uitslagen ook goed zullen zijn de rest las ik net dat ze al goed waren gelukkig maar wat fijn om te horen. Hoe is jullie meisje er verder onder? De emoties die jullie hebben zijn ook heel normaal ik zou ook ontzettend veel huilen en ik denk dat ik bijna niet meer zou kunnen stoppen. Gewoon allemaal lekker laten gaan, dan krop je het tenminste ook niet op.. En de operatie van jou is denk ik een goede keuze om door te laten gaan. Ik had denk ik ook het zelfde gedaan, dan ben je er idd ook af en mocht hij chemo krijgen dan kun je er daarna voor hem zijn voor de volle 100% Ik wens jullie nogmaals heel veel sterkte! Neem lekker de tijd voor elkaar hoor..
Ja dat wachten is soms wat hé Weet je al wanneer die nou gestart kan worden? Wat houd het precies in? Gaan ze dan je cylus na kijken of iets?
Dochter is boos, ik moet het echt ontgelden, ze doet zo lelijk tegen mij en dat doet ze anders nooit.... Ik snap het wel heg ks olk zo verwarrend voor haar en dan ook nog een huilende papa en mama.....
Helaas gisteren morgen weer ongesteld geworden. Had het ergens wel verwacht en misschien komt het daarom nog even niet zo hard naar binnen of gaat misschien nog komen. Mijn man echter wel, die is er kapot van. Gisteren lag hij op mijn buik en hij was echt stuk zo sneu.. hij zit er zo tegenop om die behandelingen in te gaan. Gisterenavond in bed had hij een gedicht op geschreven hier over op een kladblok (hebben we standaard naast ons op het nachtkastje liggen). Het gedichtje was echt verscheurend ging over onze kinderwens hij had zo ineens op geschreven zat in zijn hoofd en hij moest het kwijt, jeetje dat deed pijn in mijn hart zeg Nu is het dus echt officieel dat we de MMM in gaan. Morgen ga ik bellen naar de gyneacoloog over een afspraak voor de baarmoederfoto, ik ben gebenieuwd.
Aaah wat sneu. Ja kleine kinderen kunnen het soms zo anders uiten daar is helaas niks aan te doen. Voor nu misschien maar voor lief hebben misschien draait ze nog wel bij. En anders vanavond als ze naar bed gaat lekker even bij haar liggen, lekker knuffelen misschien dat ze dan wel even wil praten Maar ik snap dat het moeilijk is van beide kanten.. lastg hoor
@huggybird, wat vervelend dat je dochter zo is aangeslagen. Voor haar zal het moeilijk zijn om haar ouders zo te zien. Ik snap jullie keuze om jouw operatie door te laten gaan. Dan zijn jullie voor je kinderwens weer een stapje verder. Ik zal aan jullie denken en voor jullie duimen! @love, wat balen dat de mmm voor jullie toch echt gaat beginnen. Na ronde 28 mag er ook wel hulp gaan komen. Het is vervelend dat het niet spontaan gebeurt (zacht uitgedrukt) maar hopelijk gaat jullie wens nu wel uitkomen. Hier, dinsdag is mijn NOD maar ik voel nu al wat krampen. Zal me niets verbazen als deze ronde morgen weer voorbij is. Kan pas in april terug komen om de endometriose te laten controleren dus ik moet toch nog even hopen op iets spontaans.
Wat ontzettend sneu voor je dochter. Het is ook niet nietsvoor een klein meisje. Het is ook wel erg naar voor haar dat haar papa en mama zo verdrietig zijn. Wil ze erover praten? Of anders met oma of opa? Misschien kunnen ze morgen iets leuks met haar doen? Even afleiding. Sterkte meid!
Wat naar love dat de hoop op een spontane zwangerschap nu op is. Ook voor je man. Wel fijn dat hij zijn gevoelens kwijt kan op papier. Kan mij voorstellen dat hij het er ook erg moeilijk meeheeft. Gelukkig kunnen ze tegenwoordig heel. Ben benieuwd wanneer je terrecht kan voor een foto. Ook voor jullie heel veel sterkte.
Hier vandaag een vermoeiende dag mijn kleine man is ziek. Vanmorgen werd hij om 9,50 wakker. Wij dachten nog wat een cadeautje! Maar helaas een huilend mannetje met bijna 40 koorts en oorpijn. Net is onze huisarts geweest. Hij heeft weer oorontsteking. 4de keer in half jaar. Morgen de kno arts bellen voor een afspraak voor buisjes en amandelen knippen Ik heb de hele dag al een zielig vogeltje op mijn buik liggen. Echt zo sneu!
@ huggybird gelukkig zijn jullie weer met zijn 3en thuis. ik snap je keuze wel om de operatie door te laten gaan. je bent hier nu toch al een tijd op aan het wachten. en het is weer een stap korter bij je kinderwens. maar als je man binnenkort chemo nodig heeft dan snap ik ook wel dat je het uitstelt. je wilt er dan toch wel voor je man zijn in die tijd. en als je je beide dan niet goed voelt is ook niet leuk voor je dochter. gelukkig heb je altijd nog opa en oma die dan nog op de kleine kunnen letten en misschien wat leuks gaan doen zodat ze even een dagje er niet aan hoeft te denken wat er met papa en mama is. want dat is niet niks beide ouders die geopereerd moeten worden. Snap best dat dit zwaar voor je man is. het is sowieso niet leuk maar hij heeft nu ook zoiets bij mij is het dan ook weer slechter en de kans dat je dan zwanger word word dan miss ook weer kleiner. maar kop op! duimen voor jullie dat het weer snel wat beter gaat! @love oww balen zeg snap best dat je je man zich zo voelt. dit was de laatste kans voordat jullie de mmm ingaan. het voelt voor hem ook alsof hij gefaald heeft. nu hopen met hulp dat je snel zwanger bent!
Ja het is wel moeilijk om je man zo te zien, soms doet je zoiets nog veel meer pijn dan dat je zelf ongesteld bent. Misschien heb ik het er daarom dit keer niet zo moeilijk mee. Ik heb een dubbel gevoel mijn gevoel zegt heel sterk dat we als we de mmm in gaan dat we een kindje gaan krijgen zo raar... hopelijk houd dat gevoel wat ik nu heb zo vast dan kom ik deze periodes beter door en kan ik een grote steun zijn voor mijn man, wat normaal andersom is.. Meg Jeetje dat duurt nog even voordat het april is. Nu maar hopen en heel veel duimen dat er nog een spontane zwangerschap zal komen. Ik duim in iedergeval voor je ik hoop het!! Lara Aaah jeetje wat sneu. Vind het altijd zo zielig als die kleintjes ziek zijn ze hangen, weten van gekheid niet wat ze moeten doordat ze ziek zijn. Lekker verwennen hoor dat vinden ze vast wel heel fijn en lekker knuffelen en hangen bij papa en mama hihi..