doorverwijzing van de huisarts gekregen, wat kunnen we verwachten

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door junibloem, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    @roxannekeuh: Ik hoop voor jou dat die cyste weg is, en dat je eens een ronde krijgt met kansen! Weet je al wat je deze ronden gaat moeten nemen, terug 100mg clomid? Of gaan ze eerst naar die cyste kijken en dan beslissen wat je moet doen?

@lara: Zeg jij had een tijd geleden toch die nub aangevraagd? Hebben ze daar toen iets op kunnen zien? En was dat juist?

2. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Xxlove, succes morgen, kan me voorstellen dat je het spannend vind morgen.... Ze hebben bij mij ook zo'n onderzoek gedaan maar dat was tijdens de operatie dus daar heb ik niets van gemerkt.
    Wel een raar idee dat je daar dan ligt te slapen en ze in je muts lopen te rommelen......:)gelukkig was de nicht van mijn man er bij......
    Die heeft trouwens een collega foto's laten maken van het beeldscherm van de operatie camera dus ik heb op beeld hoe ik er uit ziet van binnen.:D en een foto van de gyn, arts assistent en onze nicht in actie.
    Dan zie je mijn opgeblazen buik uit een groen doek puilen en daar de camera en het werk gereedschap in steken. :D
    Onze nicht had vooraf gevraagd of ik wilde dat ze foto's zou nemen met haar mobiel, ik zei "dat wil ik wel maar dan bepaal ik na de operatie wel of ik ze wel of niet wil zien ok? " hahah ik was hartstikke nieuwsgierig!

De gyn heeft zelf met de camera ook foto's gemaakt en die staan in de computer, die Zien we over 6 weken.
    Met mijn schouder breuk hebben we met onze telefoon foto's van het scherm gemaakt van de röntgenfoto's.
    Ga ik nu weer doen, het is mijn binnenkant dus wil ik die foto's hebben.

3. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het is gebeurd! Viel echt heel erg mee allemaal.
    We hadden 5mil. zaadjes (bij de proef was dat 2mil.).
    Ik was zo zenuwachtig vandaag...niet normaal. Wist ook niet wie ik zou treffen maar het was gelukkig een gyn die ik kende van vroeger. Hele lieve vrouw die me 10 jaar geleden eens heeft behandeld. En nu is het afwachten.

4. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    wow zo veel zaadjes!!!! Kan alleen maar goedkomen dan :D Ik duim voor jou

5. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Joehoeoeoeoe spannend!!!!!! Ik duim voor.jullie!

6. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Spannend Erminea!! 5 miljoen dat is super! Daar moet vast 1 hele goede tussen zitten!!! Ga voor je duimen!!

Huggybird
    Wat 'leuk' dat je foto's hebt. Lijkt mij heel interessant om te zien. Kan mij voorstellen dat je die wilt hebben.

Bengelke
    Ik had idd echo's in de nub toppic gezet. Daarop was volgens de vk niet een hele duidelijke nub te zien. Maar volgens zowel de vk als de dames in het toppic zou het en jongetje worden.
    Ze zaten er een piemeltje ;) naast.

Love
    Heel veel succes morgen! Hoop dat de hsg meevalt! Misschien mag je muziek oid meenemen zodat je je goed kan ontspannen.

7. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Dat zijn genoeg zaadjes ja :D
    Dan moet het haast toch wel goed komen nu denk je he :D
    We duimen voor je :D:D

8. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Wat een juweeltje van een dochter hebben jullie en ik wil jullie nogmaals heel veel sterkte wensen in de komende periode!!

9. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Nou dat hoop ik met jullie mee! ik ga duimen voor jullie!

10. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Nou het eerste goede nieuws is binnen bij jullie en nu de rest!!

11. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Hier
    De hele zaterdag in het ziekenhuis doorgebracht.
    vriendlief kwam vrijdag thuis met buikklachten die maar niet overgingen. Zaterdagochtend de HAP gebeld en vandaaruit doorverwezen naar de spoeddienst. na lang wachten kwam het "verlossende woord" hij zou geopereerd worden voor een acute blindedarmontsteking. Operatie is spoedig verlopen en hij is de nacht goed doorgekomen en mocht gelukkig vanmiddag al weer naar huis mits hij zich rustig houd.

12. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    oei avon, veel sterkte voor je vriend! Hopelijk hersteld hij snel!

13. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht

Zo zie je maar dat die nub toch niet altijd zo nauwkeurig is hé, maar is ook niet gemakkelijk om te zien denk ik...

14. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Pfff avon wat een toestand. Hoop dat je vriend snel op knapt!

Inderdaad bengelke. Al was de echo ook niet heel duidelijk. De vk zei dat het qua hartslag meer klonk als een meisje. Dus dat had ze dan wel goed ;)

15. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Tjee, das schrikken zeg! Last hem maar lekker kslm aan doen en goed herstellen.....

16. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    avon
    Wat schrikken een blindedarmontsteking. Was hij al geknapt of zijn ze het nog net voor geweest? Hopelijk hertelt hij snel weer. En hem niet te veel aan het lachen maken hè. Dat doet zo'n pijn!

Love
    Sterkte morgen! Hoe laat verwachten ze je in het ziekenhuis? We zullen allemaal aan je denken. Kom ons maar snel goed nieuws vertellen :)

Huggybird
    Ohhh, wat is jouw handtekening toch ellendig. Krijg er tranen van in mijn ogen.

hier weer een vriendin zwanger. Nog één stelletje en we zijn echt de laatste die overblijven.

17. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ah meg, wat confronterend weer meis..... Ik gun het je zo.....

18. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    @love echt enorm veel succes morgen. Het gaat vast allemaal meevallen. Probeer niet te veel te stressen he :).

@avon zo dat is schrikken, hopelijk herstelt hij snel!

@meg ah wat vervelend :( ik hoop zo dat je snel mag volgen meis!

Hier een leuke dag achter de rug, eerst natuurlijk de iui. Moest een kwartiertje blijven liggen dus hebben we giebelend foto's gemaakt van mijn blote benen en stomme ruitjessokken in de stoel bij de gyn. Heel fout maar leuk voor later. Daarna lekker naar huis en gebakken eieren gegeten (hogelijk geen bad karma straks) en net lekker naar de bios geweest en uit eten. Zit echt proppie vol maar het was super gezellig. Hopelijk gaan de wachtweken oom lekker snel. Misschien dat ik er de 23ste een testje aan waag.

19. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    Spannend erminea!!! Mn duimen draaien overuren :D

mijn eisprong komt eraan, heb heul veel vruchtbaar slijm. :)

20. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Whoehoe koekenpan dat word aan de bak vanavond :p!

Deel Deze Pagina