doorverwijzing van de huisarts gekregen, wat kunnen we verwachten

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door junibloem, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Jeeeh, wat gaat de tijd snel! Hopelijk heb je donderdag al een licht streepje. Houd ons op de hoogte he :)

2. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Bert en Ernie - Wachten - YouTube
    En morgen goed nieuws komen brengen hé :p

3. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Erminea en rabia, spannend hoor!!! Ik hoop dat het snel morgen en snel donderdag is en er dan goede uitslagen testen mogen zijn!!!!!

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dankje dames!!! Ik hoop t ;) ga morgenvroeg gelijk bellen en als de uitslag er is moet de HA ons terugbellen omdat die assistentes er niks van snappen!! Ben wel benieuwd morgen ;)

5. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

@rabia spannend zo de dokter bellen. Duim voor je dat de uitslag goed is :D

@erminea spannend hoor!! Hoop voor je dat het nu wel raak is :D

hier is het nog even afwachten.
    als ik inderdaad niet afgelopen weekend maar het weekend ervoor mijn eisprong gehad heb dan ga ik zondag eens een testje wagen mocht ik dan niet ongesteld zijn.maar denk zelf niet dat het wat is. En als ik eraan denk haha ga met mams een dagje naar de huishoudbeurs dus dat word al om 6 opstaan.

6. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

@bengel wat fijn dat ze je zo helpen met het zoeken naar een andere dokter. Dat hoor je niet vaak.nouw laat die afspraak maar snel komen!

7. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ik ben hier ook wat stilletjes, maar even een update:
    vandaag weer naar de huisarts geweest voor de uitslagen. (die ik natuurlijk stiekem al had ingezien op mn werk). Bloed is allemaal goed. Normale hormoonwaardes en chlamydia negatief. Heb nog nagevraagd naar zaadanalyse van mn vriend...en hij heeft meer dan genoeg zwemmers. Nu was dus de vraag wat gaan we doen: doorverwijzen of nog even proberen. Vriend wil doorverwijzing...ik twijfel een beetje. Heb het er net met de huisarts over gehad, zij denkt dat de kans heel groot is dat ik spontaan zwanger raak. We hebben voor nu besloten om het nog een aantal maanden zo te proberen. Wanneer ik dan echt een doorverwijzing wil kan ik die gelijk krijgen.

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hier helaas slecht nieuws...mijn man heeft geen zaadcellen!!! De vorige x was er maar 1 onbeweeglijke en nu helemaal niks :( sorry heb hier ook ff net n potje zitten janken!!! :( ik weet gewoon ff niet meer wat ik moet denken en doen!!!
    Hoef t sowieso deze maand niet nog zelf te proberen want dat gaat m toch al niet worden!!!
    Heb van de dokter alles op papier meegekregen en zullen wel af moeten wachten tot 6 maart en wat ze daar zeggen!! Ik weet niet of er opties zijn om zijn zad te kunnen verbeteren en dan heb je alleen nog n donor?! Mja zullen t gaan zien!!! :S

9. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Oh nee rabia.........:( wat erg voor jullie..... Heel veel sterkte met het verwerken van deze domper meis......
    Dikke knuffel van hier.....

10. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Rabia wat een rotnieuws! Ik snap dat je er kapot van bent. Sterkte meis ik hoop dat er een oplossing is voor jullie.

11. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Voel me een beetje schuldig ivb met het rotnieuws van Rabia maar wil het toch graag vertellen.

Vandaag 10 dagen na de pregnyl en 8 dagen na mijn ei heb ik een best duidelijk streepje!
    Ik houd nog een slag om de arm maar hij lijkt me te duidelijk voor een restje pregnyl. Zou het eindelijk......

12. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Hey Rabia, wil je even een hart onder de riem steken, wij hebben hetzelfde verhaal, komt hard aan hé, heel dikke knuffel van mij.
    Er is nog een mogelijkheid en dan is een TESE operatie, maar eerst zal hij verschillende onderzoeken moeten laten doen, om een mogelijke reden te vinden... Ik heb nu niet veel tijd om te reageren, maar als je vragen heb stel ze maar.
    Hele dikke knuffel nog van mij, want ik weet goed hoe je je voelt

Zo moet nu weer door, (amper tijd voor te eten gehad) ik moet weer gaan spinnen :D

Ik lees morgen hier wel even bij en sorry dat ik op niemand anders heb gereageerd

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @erminea Ahhh meis je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor!!! Ik vind t alleen mar mooi om te horen wanneer iemand zwanger is!!! En ik hoop echt dat t zover is voor jullie ;) mogen we ook meesleuren dan :p Hihi...ik duim heel hard voor je meis!!! :D

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Jah komt heel hard aan!!! We hadden dit ook echt niet verwacht!! Dit is ook echt n nachtmerrie om te horen, maar goed ze zullen idd eerst alles gaan onderzoeken en kijken of we eventueel de hoeveelheid en kwaliteit van de zaadcellen kunnen verbeteren!!! Kunnen zoveel oorzaken hebben dus jah we moeten maar geduld hebben en kijken wat ze straks gaan zeggen hopelijk weten we na 6 maart meer!!
    Weten jullie al hoe t verder gaat bij jullie dan??
    Mijn man probeert wel positief te blijven en zegt dat ik er niet om moet huilen maar kah moet ook je emoties uiten en praten met mensen!! En gaf me wel gelijk, ik zei dat hij anders ook al is er maar 1 persoon met wie hij erover wilt praten al genoeg is maar dat hij wel z'n ei kwijt kan en niet alles opkropt!!! Ik heb nu eigenlijk zo erg de behoefte om op vakantie te gaan en nergens aan te denken, mja dt gaat helaas niet!!!
    Nou we zullen zien hoe t afloopt en wat er gaat gebeuren en zal id als ik vragen heb je n berichtje sturen ;)
    Dankjewel meis en ik hoop ook echt dat deze droom voor jullie ook uit gaat komen ;)
    Spinze meis lekker sporten!!!! Ga ik ook maar meer doen ff lekker ontspanning :D Hihi...

15. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Sorry dames weer een paar dagen afwezig geweest haha.. Elke keer wilde ik er weer even op kijken en dan kwam er weer ineens wat anders tussen, maar hier ben ik dan weer ;)

Rabia
    Die angst word hier ook vaak overspoeld. Vaak ben ik ook ontzettend bang dat we nooit ouders zullen worden. Maar idd je moet ondanks alles toch positief blijven en dat gaan we ook maar proberen vol te houden :)

Wat erg van jullie uitslag zeg, wat komt zoiets hard binnen!
    Hoop zo dat er nog een mogelijkheid is met een behandeling.. hele dikke knuffel vanaf hier!!

Bengelke
    Jeetje die situatie is ook niet zomaar wat zeg. Wat ontzettend naar dat je, je zo moeten voelen in deze situatie normaal zou je eigenlijk zeggen dat je juist dichter naar elkaar toe trekt hierdoor en elkaar steunt in dik en dun en idd daar horen zeker ook fijne knuffels bij. Wat zul je je alleen voelen of niet? Als je dicht bij had gewoond was ik zo bij je op de koffie gekomen alleen al om met je te praten en een steun voor je te zijn! Dikke knuffel hoor ik denk aan je! En klagen mag best hier hoor daarvoor is dit forum natuurlijk ook! Jezelf lekker uiten hoor gewoon doen!!

Wat fijn nieuws! Er zit toch een beetje vooruit gang in..

Erminea
    Ik heb toch gekozen voor s’avonds. Ik spuit nu om 20.15 een perfecte tijd voor mij. Sóchtends is niet wat voor mij, mag nog wel eens graag uitslapen hihi. En op het werk heb ik altijd pauze van 20.00 tot 20.30 dan kan ik even rustig voor mezelf gaan zitten voordat die pieper weer gaat en ik weer 1 van de bewoners moet gaan helpen. De meeste op het werk weten het allemaal en die heb ik zo’n beetje in gelicht dat ik moet spuiten en de reden waarom, gelukkig reageren ze allemaal heel begripvol.

Wauw! Wat spannend zeg! Ik duim zo hard voor je!

Meg
    Wauw, mooie jurk had je zeg! Lijkt heel veel op die van mijn nichtje die vorig jaar ook getrouwd is die had ook zo’n jurk aan die wou ook geen hele lange sleep mee dragen hihi..

Huggybird
    Wat leuk he al die voorbereidingen of vind je het allemaal maar niks hihi?? Ik heb er echt van genoten vond het heel leuk om te doen. Is het voor jullie beide ook nog een beetje afleiding met dit alles na alle gebeuren?

Roxanne
    Nee wij hadden het liever ook niet, maar als we zo zwanger kunnen worden dan doe ik het met plezier. Ze zeggen vaak als je dan toch ondanks al die behandelingen zwanger raakt.. dat je het daarna zo vergeet en dat je dolgelukkig bent waarvoor je het gedaan hebt. Dat hou ik maar in mijn achterhoofd :)

Ook spannend voor jullie! Ik duim ook heel hard voor jullie voor mooi positief nieuws!
    En gezellig naar de huishoudbeurs ben vorig jaar ook geweest en ik kon het ook niet laten om over de 9-maandenbeurs te lopen. Deed van binnen wel veel pijn om al die zwangere vrouwen te zien, maar de drang wat zo groot om daar ook eens door heen te lopen.

Koekenpan
    Wat fijn dat de uitslagen helemaal goed zijn! Wat een gerust stelling zeg ofniet?
    Hoop voor jullie op een spontane zwangerschap, zou natuurlijk het mooiste zijn. En als je er klaar voor bent kun je altijd die afspraak gaan maken voor een doorverwijzing ;)

@Hier
    Vrijdag de 1e spuit gezet. Ik voel me zo ontzettend stom elke keer. Ik heb de spuit nog niet 1 keer zelf gezet. Mijn man zet hem elke keer. Ik bereid het voor en heb hem in mijn handen klaar om te spuiten maar dan ineens krijg ik er een rem op en wil het gewoon echt niet.. voel me zo stom dat ik het zelf niet kan. Ik spuit de mensen bij mij op het werk dagelijks en zelf kan ik het niet??? Gisteren had ik hem in de handen en ik kreeg ineens een huilbui puur op het feit ook dat waarom we het allemaal zo ver moet gaan om zwanger te worden waarom is dit nou nodig?? Zat even in een dipje en wist het even niet meer.. gelukkig heeft mijn man hem gisteren weer gezet. Ik zit er elke keer tegen op om die spuit te zetten nu moet ik zo weer :( Alleen nu moet ik het morgen avond alleen doen (heb een late dienst) zit er echt tegen op.. maar ik zal wel moeten en het gaat me vast lukken ook! Ik moet gewoon ff door bijten.. wie weet dat ik het na morgen zelf kan doen, ik hoop het :)
    Vrijdag heb ik de 1e follikol meting dus ik ben benieuwd hoe de eitjes het doen en hoe ver ze al zijn ;)

16. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Yoehoe!!!! Wat een goed nieuws!!! Anders overmorgen nog een test doen en kijken of het dan donkerder is. Oww meid wat ben ik blij voor je!!!

17. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    @ rabia wat een klap in je gezicht moet dat zijn! Een hele dikke digi knuffel van hier.

18. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Spannend love! Kan mij voorstellen dat het spuiten moeilijk is. Brrr moet er niet aan denken!

19. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Sorry dat ik een tijdje niet heb gereageerd. Erg druk head afgelopen dagen. Van de week mijn verjaardag gevierd en veel met mijn kleine man bezig geweest.
    Inmiddels ben ik op de helft! Het gaat zo snel!
    Huggybird: mijn trouwjurk kwam uit een outlet. Als je wilt kan ik je de website wel doormailen. Op de website staan ook de prijzen ( weet je gelijk wat je kwijt bent ;) )

20. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Waaaaahhhhh!!!!!! Fotoooooooo!!!!!!!!!:D

Deel Deze Pagina