Toch weer gedaan en nu een beetje spijt...

Discussion in 'Zwanger worden' started by MBongers, Oct 13, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MBongers

MBongers Actief lid

Aug 4, 2010
    292
    0
    16
    Ha meiden,
    Ik kon het toch niet laten...vanochtend getest op 8dpo...
    zowel de Kruidvat Early en de Kruidvat 2 v 5 omo wit. Ergens weet ik dat het nog te vroeg is. Aan de andere kant, zondag is mijn NOD. Dus heb deze keer een kortere LF of een langere cyclus. Ik hoop het laatste want dan zou het nog raak kunnen zijn deze ronde. Ik ben vrijwel zeker van mijn ovu, 3 & 4 okt positief getest met Clearblue. Ik zit nu 'al' op cyclus dag 27 dus conform mijn laatste cyclussen zit ik wel bijna op mijn NOD (gem genomen dan) Of ga je echt uit van de ovulatie? Er kan natuurlijk een keer een langere cyclus tussen zitten. Ben benieuwd of meiden dit ook hadden of kennen? :)

2. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,479
    5,839
    113
    Je hebt veel te vroeg getest. In sommige gevallen is de innesteling op 8DPO nog niet eens geweest of net gaande. Ik zou er vanuit gaan dat je NOD ook verschuift omdat je eisprong dit keer later is geweest. Dus van een LF van 14 dagen uitgaande is je NOD pas op 19 oktober. Een positieve test kan dus nog steeds volgens mijn beredenering ;)

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,949
    15,595
    113
    Nabij Utrecht
    3-4 okt posi ovu is 5-6 okt je ei en dus nu 7-8 dpo.

Als je uitgaat van een lf van 14 dagen is je nod dus pas op 19-20 okt en niet zondag al ;)

Als je ei later is verschuift je nod ook.
    Weet je de lengte van je lf toevallig?

4. MBongers

MBongers Actief lid

Aug 4, 2010
    292
    0
    16
    Ja, bozoe daar heb je zeker een punt! Er is nog van alles mogelijk dus...werd een beetje zenuwachtig omdat ik naar het gem aantal cyclus dagen aan het kijken was :)

RoGiJulie, ja dat denk ik dus nu ook...op zich wel fijn :D
    LF tel je vanaf de eerste positieve ovu toch? Dan was ie 2x rond de 14 dagen en 1x rond de 18 dagen. Van 1 keer weet ik het niet en van de andere is het met circa 1 dag slag om de arm omdat ik elke keer 2 dgn positief ovu testen heb.

Share This Page