Hoi, Ik heb ovulatietesten besteld en vandaag gekregen. 'k heb de gebruiksaanwijzing aandachtig doorgelezen maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Mijn cyclus is de ene maand, 26 dan 27, 28 en dan weer 26 dagen. Wanneer kan ik nou het beste beginnen met die testen? En moet je die elke dag doen?
Mijn cyclus is ongeveer hetzelfde als die van jou. Ik begin meestal op dag 10 met testen en dan dagelijks totdat ik een positieve test heb. Meestal test ik de dag daarna ook nog een keer voor de zekerheid. Succes!
Je kan beste het testen vanaf dag 8 als je af en toe een kortere cyclus hebt. Want het kan best dat je een langere luteale fase hebt ( dagen na je ei). En gewoon elke dag testen tot je een positieve ovu test hebt. Dan kan je er mee stoppen. Positieve is als de test lijn donkerder of even donker is als de controle lijn. Dus niet als hij licht is, zoals bij een zwangerschaps test. Succes.
ikzelf begon meestal na 10 dagen. ik had meestal 'n korte cyclus van 25/26 dagen en mijn eisprong was op de 13e dag. succes met testen
Ik heb een cyclus van 24-26 dagen (deze ronde langer, ei pas op dag 16) en ik begin meestal met testen als ik ietsje vruchtbaar slijm krijg. Meestal rond dag 10, een paar keer al eerder begonnen. De eerste rondes dat ik testen gebruikte heb ik netjes de gebruiksaanwijzing gevolgd en ben daarbij uitgegaan van de 24 dagen, maar na een paar x krijg je wel door welke signalen je lichaam vlak voor je ei gaat afgeven en kan je later beginnen. Succes!