Je weet niet hoe het loopt... Ik wilde doorwerken tot 4 weken, maar onze telg kwam 5 weken te vroeg. Toen had ik dus nog geen dag verlof gehad. Geen tijd om uit te rusten, de kleertjes te wassen, het kamertje af te maken of wat dan ook. Meteen vanuit werk, bam, moeder. Incl. de gebroken nachten die daarbij hoorden. Ik wou dat ik eerder gestopt was!
Ik heb doorgewerkt tot 4 weken van tevoren. Vond het gewoon lekker om 12 weken erna te hebben Nu had ik zelfs nog iets langer omdat mijn verlof afliep tijdens kerst.. Dus ik ben na 14 weken weer begonnen. En ik had uiteindelijk 5 weken ervoor omdat meneer een week langer bleef zitten Als het lukt zou ik het zeker doen. Mijn ervaring is echt dat je gaat zitten 'wachten' als je met verlof bent. En de laatste paar dagen durf je helemaal nergens meer naartoe
Ik werk in verzorgingshuis, wij moeten zes weken van tevoren stoppen. Ik merk dat het echt zwaarder word, veel bukken,tillen,lopen. Het probleem is vooral dat je je eigen tempo niet aan kunt houden. Als een bewoner hulp nodig heeft,ga je er vrij snel naartoe. Overleg altijd met je werkgever