wie van jullie heeft een babybanz en wat zijn jullie ervaringen ermee? ik zit er aan te denken om ze aan te schaffen voor me kids, maar wil graag ervaringen weten...
Ik heb hem gekocht, en hij staat onwijs schattig! En de kleine vindt het niet erg om dat ding voor zijn ogen te hebben... Helaas heb ik de baby-banz deze dagen niet nodig gehad, maar we gaan over 2 weken op vakantie en daar is het elke dag zon.
Ik heb ze gehad voor de meiden, maar ze trokken ze steeds af Nu zijn ze ouder en hebben ze een gewone zonnebril die ze graag zelf opzetten Ik ga er voor Kian geen meer halen..
Iman heeft er ook 1, en ik moet nog gaan trainen voor in Marokko, de laatste keer dat ik me opzette ging ze huilen haha... Ik heb nog een maand, dus hopelijk wordt het nog zonnig hier
Ik vind ze alleen zo duur! Uiteindelijk heb ik er een gevonden bij de hema voor heel wat minder eurootjes... helaas nog niet veel zon gehad om te gebruiken maar de keren hield hij hem goed op
Ik heb van de week de retrobril gekocht. Hij houdt hem op. Maar echt uit geprobeerd heb ik het eigenlijk nog niet hoor. Eerst moet de zon maar weer eens komen *zucht*
Sophie vindt hem ook niet echt geweldig. Soms gaat ze huilen en trekt hem eraf of hij zakt vanzelf af. Had dus wel wat kleiner gemogen wat mij betreft. Ondanks dat zwemt ze er wel mee en houdt hem in het zwembad of de zee wel op dus dan vindt ze het waarschijnlijk toch wel prettig vanwege de zon...
Bij Joey is hij op de grootste stand nog aan de krappe kant.. misschien is dat het. Maar ik denk dat het gewoon is omdat hij niks voor zijn ogen wil hebben. Een petje met een klep voor trekt hij ook af, maar een bandana of een petje achterstevoren laat hij wel zitten...
Ik zet hem bij Kylian op en zolang er zon is laat hij het netjes zitten, zodra we dan b.v de winkel binnen komen dat doet hij hem af. Groetjes Anita
Ik vind ze erg leuk. Met proberen liet ze hem prima zitten, maar hij is nog veel te groot. hij zou nog een stuk strakker moeten. Petje en hoedje laat ze ook zitten.
Sam heeft er ook een, en ze heeft hem niet zo heel vaak op omdat de zon de laatste tijd niet fel genoeg schijnt. Maar in de maxicosi heeft ze hem met zonnig weer wel op Is heel cool. Groetjes Daphne