na 2 mk's nu weer zwanger!

Discussie in 'Miskraam' gestart door sonja17, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonja17

sonja17 Actief lid

14 feb 2009
    155
    0
    0
    Hallo allemaal

Na 2 miskramen ben ik nu na ronde 4 weer zwanger! Ben zo blij! maar toch die angst! zal het nu dan 3x scheepsrecht zijn?

sonja

2. tinusf

tinusf Actief lid

13 jan 2009
    194
    0
    0
    Gefeliciteerd! Probeer ervan te genieten en we gaan er vanuit dat het nu wel goed gaat! De angst is begrijpelijk, maar probeer het van je af te zetten. 3x is scheepsrecht inderdaad!!

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    gefeliciteerd!!!

4. lilly11

lilly11 Actief lid

12 aug 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Hey wat een fijn en goed nieuws...van harte gefeliciteerd meid.
    Ik kan me wel voorstellen dat je voorzichtig bent, mag je nu ook voor een echo vragen vroeg in de zwangerschap? Misshcien geeft je dat zekerheid??
    Ik kan je alleen maar veel geluk toezenden en hopelijk kun je er snel van gaan genieten. Je bent zwanger!!!! Zo leuk.

Groetjes Lilly

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    super, gefeliciteerd!
    ik hoop dat alles goed mag blijven gaan deze keer!

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    gefeliciteerd!! Hier een voorbeeld van 3 x is scheeprecht! De eerste weken zijn vreselijk spannend, maar blijf vertrouwen houden! Wanneer mag je voor een echo?

7. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hier ook 3x scheepsrecht......Na 2x een MK, nu zwanger en alles is goed!
    Weet dat het moeilijk is om er vertrouwen in te hebben.....heb ik ook gehad....maar nu na 2x een goede echo, heb ik er alle vertrouwen in!
    Succes, het komt vast allemaal goed!

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hier ook 3 x is scheepsrecht! :):)

Vertrouwen houden in je buikbaby.. ook al is het soms moeilijk! heel veel succes dit keer en welkom bij de club! :)

9. sonja17

sonja17 Actief lid

14 feb 2009
    155
    0
    0
    Wat een lieve berichtjes! En mooi om te horen dat er een aantal dames zijn met 3x scheepsrecht! Doet me goed! De gyn had bij de laatste mk verteld dat ik met 9 wk een echo krijg indien ik weer zwanger raak. Dit ook ivm een streptokokvirus dieik bij me draag!! Dan gaan ze monsters nemen om te kijken of het ook schadelijk is voor het ongeboren kind. Gelukkig is er uit onderzoek gebleken dat ik de miskramen daardoor niet heb gekregen! pff gisteren had ik ineens een lichtbruine slijmprop ik schrok. en lichte buikpijn. Maar goed zolang het geen helderrood bloed is met krampen adem ik rustig door. xx

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap
    Helaas weet ik net als jij hoe erg het is om tot 2 keer toe een kindje te moeten verliezen
    Als je dan weer zwanger bent, ben je blij maar ook angstig, want je wilt dit allemaal niet voor de derde keer mee maken

Om je even een positief verhaal te vertellen, ik ben 2 weken geleden bevallen van een prachtig zoontje, mijn derde zwangerschap dus, en ja deze keer mocht het allemaal geod gaan!
    Dus 3 keer kan echt scheepsrecht zijn

Ik duim voor je dat het allemaal goed mag gaan en je over 8 maanden ook zo'n mooi wondertje in je armen mag houden!

11. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Dan hoop ik op 4 maal is scheepsrecht:(
    Ben net zo ongerust!!

Deel Deze Pagina