de titel zegt het eigenlijk al. ik ben 31 weken zwanger en ik heb soms last van een harde buik. Wat zegt dit? mijn man maakt zich direct zorgen, maar kan toch geen kwaad?
Nee hoor... hoort er gewoon bij. Kan vervelend voelen maar kwaad kan het niet... als je er nu echt heel veel achter elkaar hebt misschien wat rustiger aan doen maar ik heb ze ook wel als ik gewoon stil zit en de kleine veel beweegt
Af en toe een harde buik kan echt geen kwaad! Hier helaas extreem veel last van harde buiken (bleef gewoon 3 dagen hard) dus ik heb wel een stap terug moeten doen van de Vk, maar zolang het gewoon af en toe is zou ik me echt niet te veel zorgen maken. Het hoort er helemaal bij. En als je twijfelt kun je altijd nog even je urine naar de HA brengen om even te laten controleren of het geen blaasontsteking is.
hier ook veel last van harde buiken. Ik ben nu 35 weken en mijn buik word al hard als ik lig en zit, volgens de vk en de gynecoloog hoort dit er gewoon bij. Je baarmoeder bereidt zich voor op het grote werk, zolang ze niet regelmatig komen hoef je je niet druk te maken.