vroege ovulatie??? is dit rieel??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door fatface, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fatface

fatface Lid

2 apr 2011
    28
    0
    1
    #1 fatface, 23 mei 2011
    Laatst bewerkt: 23 mei 2011
    dag dames,
    heb even een vraag... ik ben al sinds oktober 2010 gestopt met de ring (en de ring heeft niet zoveel hormonen als de pil voor zover ik weet) dus denk dat ik nu wel mag verwachten dat ik aardig ont"ringd" ben...

hoewel ik een vast cyclus heb van 30 dagen en ik dus normaal mijn ovulatie rond de 16/17 dag heb...

had ik deze maand al rond dag 11 een soort ovulatiepijn... (per toeval ook geklust die dag) ik dacht zelfs iets te voelen op dag 12... waarbij ik even dacht..."oh, het lijkt wel of er iets is opengebarsten in mijn eierstok" heeeeel raar want dat heb ik nooit eerder gevoeld zoiets.... dus waarom nu wel....terwijl ik er juist niet mee bezig was... toen dacht ik nou het kan niet mijn ovulatie geweest zijn want daar is het nog veel te vroeg voor... ben er verder dus niet meer mee bezig geweest... tot ik afgelopen zaterdag... dag 16 dus.... een klein beetje bloed zag in mijn ondergoed... had dit niet eens gevoelt (normaal voel ik wel dat ik een beetje afscheiding heb)... ik vond het echt vreemd... te vroeg voor menstruatie dacht ik... maar je weet het nooit... dus inlegkruisje geplaatst en even afgewacht... maar het bleef bij dat kleine beetje (zo groot als een muntje van € 0.10 cent ofzo)....

nu vraag ik me af.... Kan het theoretisch.... dat ik mijn ovulatie veel eerder (dag 11 of 12) heb gehad en dit misschien wel iets van n innesteling is geweest????:(:(:( het zou me eigenlijk niet goed uitkomen deze maand... dus ik had me juist voorgenomen om geen seks te hebben rond mijn ovulatie.... dacht met 11 dagen dat dat nog net kon... hmmmmm...

wat denken jullie??? mensen met ervaring???

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja hoor, de eisprong is bij de meeste vrouwen helemaal niet strak altijd op dezelfde dag, dus dat kan allemaal gewoon. Er zijn allerlei factoren die invloed hebben op het moment van de eisprong, en dus kan die nogal wisselen... ;)

Deel Deze Pagina