: misschien ben ik een beetje dom, maar hoe zat dat ook al weer? Hoe loopt je temp nou in je cyclus. ik heb wel gezocht op het forum maar het is me niet helemaal duidelijk. ik begrijp: -je temp meet je elke ochtend op bij voorkeur vaste tijd. - als de temp daalt betekent het dat je ei er aan komt - als je temp stijgt betekent het dat je eisprong is geweest. maar mijn temp cyclus zag er zo uit eerste 11 dagen rond de 36.7 dag 12 - 36.3 dag 13 - 36.4 dag 14 - 36.5 dag 15 weer terug naar 36.7 dag 16 36.8 toen ben ik even gestopt met temperaturen want ik heb het gevoel dat ik er te mee bezig ben. maar omdat ik super ongeduldig ben en het zooooo graag wil heb ik de afgelopen 3 dagen weer getempd. dag 21,22,23 en mijn temp is nu rond de 37.3 oke, nu dan mijn vraag betekent die stijging dat ik bevrucht kan zijn? of stijgt de temp sowieso altijd na de eisprong (hoger dus dan de eerste 11 dagen van de cyclus) want toen zat ik rond 36.7 en nu rond 37.3 alvast bedankt voor jullie antwoorden, stel ik erg op prijs want ik ben nog een beetje een leek wat betreft temperaturen en ik wordt zo onrustig van de ontwetendheid
Ga maar eens naar het topic temperatuurkaartjes, die meiden weten er veel vanaf... Die kunnen je ook goed helpen, dat weet ik zeker! Groetjes, Jorietje