Doorzichtig slijm met sliertjes bloed erin

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 6 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hmm ook al zo raar dus! Ik blijf erbij, dat lichamen gekke dingen zijn :(

Ik heb sinds gisteravond een raar gevoel erbij, het lijkt een beetje op de bandenpijn die ik heb gehad toen ik in verwachting was van onze zoon. :( Vanmorgen trok het helemaal naar mijn bovenbenen in.

Ben eens benieuwd hoe het bij jou verder gaat, mummy!

2. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hé Unicorn, toch typisch hoor dat je de symptomen herkent! Je weet maar nooit.... blijft spannend dus.
    En Mummy, hoe is het nu, nog iets gemerkt?
    Ik niets hier, af en toe wat druk en steken in mn onderbuik, maar dat kan vanalles zijn :(
    X Bloemetje

3. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Ja bloemetje, kan van alles zijn. Je gaat ook zo opletten als je zwanger wilt worden...

Bij mij is het nog steeds vreemd. Wel wat bruin bloedverlies met heel weinig rood. En ook heel weinig, echt niet te vergelijken met een normale menstruatie. Pfff, word gek van die onduidelijkheid!

4. Niet meer actief

Bloemetje, heb je nog niet eens getest? Of is het daar nog te vroeg voor?

Mummy, idd je gaat zo opletten, daarom blijf ik ook in mijn hoofd herhalen: het is ontpillen, het is ontpillen...
    Wel vervelend dat ontpillen dezelfde verschijnselen kan geven dan zwanger zijn zeg :(

5. Jetje75

Jetje75 Lid

18 aug 2006
    86
    0
    0
    Hallo,

Ik ben net nieuw hier, maar was op internet aan het rondneuzen omdat ik precies hetzelfde heb!! Wij zijn 26 juli met de pil gestopt en we zijn gewoon gezellig aan het oefenen. Is het raak, dan is het raak...!
    Maar ik heb exact dezelfde symptomen als hier beschreven worden en vraag me sterk af wat het betekent?? Zou ik dan misschien een dezer dagen ook ongesteld worden, is dat de juiste conclusie?

Voordat ik aan de pil ging had ik een heel regelmatige cyclus. Als dat nu weer zo zou zijn zou ik over een week pas ongesteld worden...ben dus benieuwd!!
    :(:

Deel Deze Pagina