Hallo dames, Even een iets wat vies vraagje. Als je rond de vermoedelijke eisprong veel slijmerige doorzichtige slijm is. Kun je er dan vanuit gaan dat je een eisprong hebt gehad? Ik heb pcos normaal ga ik naar het ziekenhuis voor controle van mijn eisprong. Met Letrozol groeit het eitje altijd mooi bij 18 of hoger. Spuit ik altijd ovittelle om zeker te zijn dat alles goed gaat. Gynaecoloog geeft aan dat ik die niet hoef te spuiten dat het eitje zo zelf ook wel knapt. Maar goed deze maand heb ik de boel de boel even gelaten. Heb met de letrozol een vrij regelmatige cyclus. Rond dag 13 t/m 15 altijd een rijp eitje. Heb ook net als anders dikke slijmdraden gehad. Maar nu ben ik al 4 dagen veder na mijn nod. En ben ik nog niet ongesteld. Vandaar mijn vraag kun je er vanuit gaan dat ik wel een eisprong heb gehad?
Denk dat vruchtbaar slijm er alleen op wijst dat je lichaam zich klaarmaakt om een eitje te laten springen. Of dat daadwerkelijk springt weet je alleen door te temperaturen volgens mij. Je bent 4 dagen overtijd? Heb je al een zwangerschapstest gedaan?
Achteraf had ik het beste deze maand kunnen temperaturen of ovulatietesten doen. Maar dit hoef ik nooit te doen omdat ik normaal altijd onder controle ben van het ziekenhuis. Ik bedacht me het later maar goed toen was het al te laat
Slijm geeft idd je vruchtbare dagen aan maar ik weet dat dat bij pcos niet hoeft te betekenen dat je eitje daadwerkelijk springt. Dus dat kan ook de reden zijn waarom je nog niet ongesteld bent. Maar aan je handtekening zie ik jullie lange traject, dus als je liever nog even wilt wachten met testen zou ik dat doen. Ik hoop heel erg voor je dat het raak is. Laat je wat weten?
Ik heb sinds 8 januari last van slijm en afscheiding gehad. Ik heb gisteren positieve ovulatietest gehad. Dus ik geloof niet als je slijm hebt en de vruchtbare dagen hebt bereikt. Bij mij werkt het niet zo iig.
Nee, het is wel een indicatie van je eisprong. Maar het hoeft niet te betekenen dat ie ei daadwerkelijk springt.
Helaas is de test niet meer nodig. Ben van het weekend ongesteld geworden. Maar goed aan de andere kant weet ik nu wel dat ik zonder al teveel hormonen ook een eisprong heb.