Misschien een heel stomme vraag van me, ,maar ik stel hem toch maar Als je tempt, doe je dit dan rectaal of kan je ook op andere manieren je temperatuur bepalen ?
Hi, Ik doe het gewoon in mijn mond hoor, is ook goed, als je het altijd maar op dezelfde manier doet. groetjes, Snoopy
het meest betrouwbare resultaat krijg je rectaal, vaginaal is ook een optie... je krijgt te grote variabelen wanneer je in je oor of mond tempt. zeer belangrijk is, dat je iedere ochtend op het zelfde tijdstip tempt, wanneer je net wakker wordt en nog niet eruit bent geweest! succes liefs elfje
hoi Elfje, Zie dat je pril zwanger bent: gefeliciteerd ! Heb je zelf getempt om je vruchtbare dagen te bepalen? Enne hoe doen jullie dat in het weekend ? Toch maar even de wekker zetten ? 41-37
Hey! Is je engels een beetje okay? Op fertilityfriends.com kun je nl je temperaturen doorgeven, dan krijg je een grafiek te zien, die je elke dag invult. Hunh melden je ook als ze denken dat je een eisprong gehad hebt. Ook staat er een hoop nuttige informatie op die site. Een aanrader! En ik zou zeker in het weekend ff je wekker zetten, belangrijk dat je op het juiste tijdstip temp, mits je een goede paar uur slaap gehad hebt. liefs, Carmen
Hi, Ik temp dus wel in mijn mond en de temperaturen kloppen over het algemeen wel. Ik temp niet altijd op hetzelfde tijdstip (lukt niet ivm werk) maar probeer wel altijd 8 uur slaap te hebben. Ik zit wel in de medische molen dus ik weet wanneer ik mijn eisprong heb. Maar mijn temperatuur klopt daar ook wel naar. groetjes, Snoopy
thanx ik heb getempt ter ondersteuning van de MMM... ik ben zwanger geraakt mbv clomid en pregnyl! in het weekend zette ik idd gewoon de wekker om de zelfde tijd, en dan daarna lekker verder pitten! liefs elfje
Ik temp rectaal en iedere ochtend op hetzelfde tijdstip. Volgens mij is dat laatste wel belangrijk om een goed beeld te krijgen. Succes!
Ik temp ook rectaal! En altijd op hetzelfde tijdstip, alleen als ik in de nachtdienst zit lukt dat niet... Liefs An
Ik temp ook rectaal. Volgens mij is het tijdstip minder belangrijk (dat heb ik nl nog nergens gelezen) Door de weeks als ik werken moet temp ik altijd op het zelfde tijdstip maar in het weekend slaap ik lekker uit en heb gemerkt dat dat mijn temp niet schokkend veranderd. Blijft soms zelfs hetzelfde. Maar dat zijn mijn bevindingen. Sommigen denken daar anders over Belangrijk is wel dat je voldoende nachtrust hebt gehad en meteen als je wakker wordt tempt. Dus niet opstaan om te plassen of wat anders. Van beweging gaat je temp nl omhoog. Maar hetzelfde geval is wanneer je een erg rusteloze nacht hebt gehad. Als je oraal wilt tempen dan moet je altijd rekening houden met een aantal dingen. Je tempt verschilt wanneer je bv met je mond open of met je mond dicht hebt geslapen. Je mag voordat je tempt ook niets drinken. Logisch natuurlijk dat wanneer je een slok koud water hebt genomen of een slok warme thee dat je temp niet meer juist is. Veel succes met tempen. Liefs, Gerrina
Hoi, vraagje....wat als ik 's nachts naar de wc ben geweest en daarna verder ben gaan slapen? Telt het dan ook al niet meer als 8 uur slaap? Ik wordt namelijk altijd wel een keer wakker 's nachts?! Liefs Mowtom
Bedankt voor al jullie reacties. Kon een tijdje niet online komen door een storing in de pc Ik ben nog niet begonnen met tempen, maar ga dit wel doen. Wil wel even een digitale thermometer kopen, want dat prul wat ik nu heb is uit de prehistorie