Hallo!! Ik ben op dit moment een dagje overtijd (vrij vroeg) ik merkte dat mijn borsten 2 dagen geleden opeens gevoeliger aan voelde, voor mijn tepels en de zijkanten van mijn borsten. Ook zie ik heel veel blauwe aders op mijn borsten lopen. Dit heb ik normaal gesproken nooit. Net kwam ik uit de douche en normaal gesproken was ik me altijd van "binnen". En ik haalde een doorzichtige slijm sliertje eruit. Ook voelde ik dat mijn hmm dicht zit. Ik eet ontzettend veel, ik werd vanochtend opeens lichtelijk misselijk van kattenvoer. Ik heb vandaag een test gedaan (de kV 2 v 5) en die was helaas negatief. Raar, maar mijn vraag is of dit een teken van zwangerschap kan zijn of dat ik gewoon zwaar ongesteld ga worden
Goedenavond, het kan allebei. Het kan zijn dat je eisprong wat later is geweest, waardoor de menstruatie ook wat later komt. Maar het kan naar je symptomen kijkend ook heel goed zijn dat je wel zwanger bent, maar dat je net wat te vroeg getest hebt (indien je eisprong later is geweest). Ik zou je adviseren nog een paar dagen te wachten, om te kijken of je ongesteld wordt. Gebeurt dit niet, dan zou ik toch nog eens een testje doen. Ik ben benieuwd! Succes! Groetjes Monique