Doorzichtig snotachtig plakkerig slijm propje

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jossje, 2 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jossje

jossje Lid

1 okt 2008
    52
    0
    0
    Hallo,

Ik kwam vandaag weer wat nieuws tegen, een doorzichtig plakkerig slijm propje, ( leek ook wel op een snotballetje) ofzo haha maar dan groter
    heeft iemand hier dit zelf ook wel eens gehad?
    Of weet iemand wat dit betekend?
    En betekend dat misschien dat de menstruatie eraan komt of ben ik toch zwanger?
    :) heluuup

Groetjesss

2. Niet meer actief

Ik herken het wel
    Aangezien ik denk de innesteling al gevoeld te hebben op 3 dagen na mijn ei....
    Had ik het bij de eventueleinnesteling.
    Een heel snotterig extra rekbaar doorzichtig slijm :) Bah..

Maar ik herken het wel, weet niet wat het is/was.

Hoop dat je binnenkort goed nieuws hebt.

3. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Ik zou zeggen vruchtbaar slijm.

4. Niet meer actief

Ik had het echt 3 dagen na mijn ei.
    Weet precies wanneer mijn ei was, door combinatie voelen, ovutest en tempen.
    Dus dat gaat al niet meer op.

5. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik heb het ook is gehad .. Ook geen idee wat het is :p

6. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ik ook, ik voel de innesteling niet zo goed, maar rond die tijd (berekening) kreeg ik ook zoiets te zien, 1x maar , maar echt vies, ik weet ook niet wat het was, hahaha

7. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    Halloo :).

Afgelopen tijden ben ik weleens mn pil vergeten.
    mn vriend en k hebben binnenkort eindelijk een huisje en dan willen we er zeker voor gaan!

maargoed we hebben paar keer onveilige sex gehad..waarop ik de vraag had van : ja maar we zouden toch in het huisje beginnen..maar me vriend maakt het helemaal nix uit, zolang het maar in ons huisje geboren word.
    ff kort samengevat we willen het beide.
    ( ook maar sindskort dat mn vriend zegt dat ie dr nu al aan wil beginnen hoor, op een paar weken geleden na zei hy dat ie liever in het huisje wou beginnen maar mochtk zwanger wezen dat hy daar ook heel blij mee zou zijn)

in aug lag ik in bed en dacht wat is dat nou..ook een hele prop met slijm!
    ik dacht echt IEUW..hetzelfde als dat je beschreef.
    in sept had ik het weer maar dan in een iets kleinere vorm.

17 sept ben ik voor het laatst wezen bloeden..nouja bloeden? het waren meer bruine slierten met wat bloed.
    Sinds een paar dagen voel ik heel veel druk op me buik..allemaal steekjes soms beetje irritant maar soms vind ik het zelfs lekker.
    Mn borsten zijn ook zeeer gevoelig!

Ik weet nu niet of ik zwanger ben, kheb al een aantal negatieve testen gehad.

met de pil ben ik in sept gestopt..en ja het kan t ontpillen zeker ook wezen, maar zoals ik me nu voel is echt heel raar..echt met de ged8e "ik ben zwanger"

ik denk datk deze week ff naar de dokter ga:).
    mn buik voelt erg hard aan.
    en omdatk al so rommelde met me pil zijn we overgegaan op het condoom.
    maar sindskort wilt me vriend het onveilig doen :oops:
    dus daar sta ik ook vante kijken.en t doet me best goed ;$.

beetje verward verhaal :).

LIEFSS..

8. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Hmm dit had ik ook op 29 oktober. :oops: Dat is inmiddels al 5-6 dagen geleden. Dus het lijkt me sterk dat mijn menstruatie eraan komt?
    Ik zit vandaag op dag 38 en ik ben nog steeds niet ongesteld..
    Maarja ik ben vorige maand gestopt met de pil dus het kan ook daardoor komen bij mij. ;)

Ik hoop dat het bij jou goed nieuws is!

9. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0

We wouden eigk pas in ons huisje beginnen mar omdat we zelf onveilige sex hebben gehad vinden we het ook niet erg datk net daarvoor nog zwanger ben.
    eigk heel raar want mn vriend bleef er opstaan dat ie in het huisje pas wou beginnen.
    Maar nu duikt ie dr zelf steeds op om het zomaar te zeggen :oops: .
    en als we in de stad lopen hoor k m altijd zeggen..kijk lief kindjee dit dat..en das ook so met babykleertjes enz van aah die gaan we halen ;p.

ik zou er echt van op kijekn als ik zwanger ben..kvind het soms echt eng :$
    maar de resultaat mag er wezen :D.

bij mij kan het ook door t ontpillen komen, maar k heb echt zoveel last he..dat het allemaal een raadsel is!
    kben benieuwwwd.
    mn moeder weet er al van en die vind het allemaal goed en die steunt me..die zei begin van de avond van k bel morgen de dokter f voor afspraak enz ;p.
    mja k zei MAMMM W8 nou nog ff:p.
    ben gwn zo super zenuw8ig hee.

maar ff om op jou berichtje terug te komen
    het kan door t ontpillen komen, maar misschien ook niet!
    haha :rolleyes:
    eigk denken we hetzelfde ik denk ook ontpillen alhoewel ik met de dag meer denk datk zwanger ben.
    maar das af te w8en :).
    alsk niet zwanger ben gaan we dr gwn weer voor! :D.

Trouwens weet niet of het een sympt. is hoor..maar ik snak de hele dag door naar drinken en zodra ik ff nix drink is t net of ik langzaam uitdroog:S.
    mja ;p

LIEFS.

10. Bloempjeee

Bloempjeee Actief lid

21 jul 2008
    256
    0
    0
    jeuhtje wat een verhalen van my :oops:

11. Guppy1978

Guppy1978 Actief lid

26 dec 2007
    231
    0
    0
    hey volgens mij heb ik ook zoiets gehad, bij mij was het lichtrozig, maar wel droog en verend, ik heb er een beetje in geknepen, wist ook niet wat het was..
    soort propje/balletje van ong halve cm.
    grappig dat meerdere mensen dat ook hebben haha

Iig ben ik nog zwanger dus het zit wel ok!

12. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Hee, dat heb ik ook gehad afgelopen zondag, dat was 1 week na m'n eisprong....misschien innesteling?
    Heb dit nooit eerder gehad, het kan geen vruchtbaar slijm zijn want heb duidelijk posi ovutest gehad 1 week hiervoor.
    Hoop dat het goed nieuws is:)

13. shirley88

shirley88 Lid

28 dec 2006
    99
    0
    0
    nederland
    hallo dames,

voor mij is het nu 9 weken geleden van mijn laatste menstratie maar 3 negatieve testen... ben al 3 kilo aangekomen en heb dus elke dag bijna slijmerig afscheiding... wat is dat?
    ik weet echt niet meer of ik dat bij mijn zoontje had toen ik zwanger van hem was....
    wie weet het?

14. Guppy1978

Guppy1978 Actief lid

26 dec 2007
    231
    0
    0
    bij mij was het geen afscheiding
    meer een soort gummi-propje/balletje

Misschien even vragen aan je huisarts?

15. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Ja hoor jullie zijn de vraag aan het beantwoorden die ik sinds vandaag ook heb.

Ik denk maandag mijn ei gehad te hebben (check mijn kaartje FF) en had dus vanmorgen een propje slijm/snotje in mijn onderbroek.

Iemand met een idee ?

16. micha13

micha13 Lid

26 okt 2008
    70
    0
    0
    Ik had dat ook

Ik was 30 september ongi geworden
    2 weken later geklust
    en die week er na veel witte afscheiding en na 5 dagen een doorzichtig snotje zeg maar
    en tot nu toe nog steeds negatieve testen
    dus ik weet niet of het met innestelen te maken zou kunnen hebben anders had ik denk ik allang een pos test

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ongeveer 2 dagen na mn vermoedelijke eisprong zat ik op de wc en toen ik mn bips afveegde voelde ik ineens iets glibberigs. Toen keek ik naar t papiertje en zat er een grote doorzichtige klodder slijm op. Ik dacht dat het van mn ontlasting kwam, maar nu ik dit hier allemaal lees betwijfel ik dat. Misschien kwam t toch wel van de voorkant hihi...Maja, wat kan dat betekenen zo vroeg na je eisprong? Weet iemand dat?

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    nog niet denk ik. Ik ben alleen zover dat na de eisprong het slijm weer dikker en ondoordringbaar wordt. Dus ik kan alleen bedacht krijgen dat het het onvruchtbare slijm is dat door de samentrekkingen van de eileiders (om het ei richting baarmoeder te krijgen) naar buiten geduwd wordt.

Ik hoop alleen dat het een goed teken is en dat iemand ons een antwoord kan geven. :)

19. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    Volgens mij is het hebben van dat slijm de aankondiging van de dag van je eisprong. Dat heb ik tenminste laatst ergens gelezen op een medisch forum.
    Vlak voor en tijdens je eisprong wordt je slijm dikker, om het bevruchte eitje de kans te geven in te nestelen. Soms loopt dat slijm wat weg en dat vind je dan in je broekje of op je papier terug.

20. bianca77

bianca77 Lid

6 nov 2008
    46
    0
    0
    kraamverzorgende
    west nederland
    hoii

ik heb 2 weken geleden een soort roze slijmpropje verloren.
    sorry voor de details nu hoor, maar ik voelde m er echt 'uit vallen'. :oops:
    toen ik keek zag ik dus dat roze ding liggen. iets van anderhlaf tot 2 cm ofzo....
    ik heb dit nooit eerder gehad volgens mij, ook niet bij mn vorige zwangerschappen. kan me het iig niet herinneren. is al een tijdje geleden.

groetjes bianca

Deel Deze Pagina