Bruin bloedverlies tijdens de 6e week

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sjaam, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Hallo,
    Ik heb een week geleden ontdekt dat ik voor het eerst zwanger ben(na 6 testen die allemaal positief waren, maar ik kon het niet geloven :oops: )

Nu heb ik gister en vandaag een klein beetje bruinverlies gehad. Gister zat het in mijn onderbroek en vanochtend was het bij het afvegen na het plassen. Het was een beetje slijmerig bruin ( sorry)
    Is dit erg?
    Ik laat me ook helemaal gek maken door wat ik allemaal lees. Ik ben nu bang dat het een MK wordt en dat dit de eerste symptomen zijn.
    Ik heb ook nog helemaal nergens last van gehad. Geen zere borsten of misselijk.

Wie kan me helpen?
    Moet 17 nov pas voor een echo en de 25 naar de vk.

2. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Als het bij bruin verlies blijft kan het geen kwaad. Zolang je maar geen helder-rood bloedverlies krijgt met krampen.

Geen zere borsten of geen misselijkheid zegt niets hoor!

Er zijn veel meiden met wat bruin verlies tijdens de zwangerschap, ik heb in week 5 ook wat roze verlies gehad. 1x met afvegen, meer gelukkig niet.

Als je het niet vertouwd moet je maar even de VK bellen, misschien mag je dan wat eerder komen.

Succes!

3. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Bedankt voor je bericht.
    Ik kijk het nog even aan en anders ga ik bellen.

4. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    Ik ben in de 7e/8e week een paar flinke vegen donker en rood bloed verloren met wat stolseltjes.
    Ik vond dat ook heel eng. Soms heb je in het begin van je zwangerschap zowiezo last van een wat kramperig gevoel in je baarmoeder, dus ga je overal de beginselen van een miskraam inzien.

Het schijnt veel vaker voor te komen en valt volgens de vk allemaal onder innestelingsbloeding.
    Zolang het bloedverlies maar niet meer wordt en er geen hevige krampen bij komen kijken. Zij vertelde dat je echt voelt wanneer je een miskraam hebt, want dat schijnt toch best met pijnlijke krampen gepaard te gaan.

Deel Deze Pagina