Hoi, Voor mijn moeder en haar vriend wil ik voor kerst een 'logeerpakketje' maken. Voor bij elkaar thuis. Hij wilde graag een badjas en voor mijn moeder een pyjama. Nu doe ik er twee tandenborstels bij, met een tubetje tandpasta. Iemand nog wat ideetjes? Misschien flesje wijn, chocolaatjes?
Houden jullie van een geintje en staat je moeder en haar vriend daar ook voor open dan zou ik er iets stouts/ondeugend in doen Voor de romantiek. Zo niet een lekkere vlies deken met mooie print, Pantoffels.?
Ik weet niet hoe oud ze zijn, hoelang samen en hoeveel humor er in mag zitten. Anders antirimpelcreme of condooms, oid, een beetje gek. Massageolie? Romantische dvd, je hebt bij de appie die kleine flesjes wijn, ook leuk. Chocolatjes, rozenblaadjes. Uhm. De morning after pil :')
een theemutsje (als ze alcohol drinken), een mini teddy voor de gein oordopjes (tegen snurk geluiden).. Misschien zelf een cd'tje samenstellen met love ballads of wat liedjes waar zij van houdt en wat waar hij van houdt?
Die moeten natuurlijk wel in de koeling, dus vlak van tevoren uit de koelkast halen dan zou kunnen. Een pak sinaasappelsap en afbakbroodjes?
Ik vind dit eigenlijk te privé om kado te geven. Wel geschikt voor aan elkaar te geven maar niet aan een ander